Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon juot vettä?

Vierailija
17.07.2018 |

Olen jättänyt kahvin pois näillä helteillä, mutta en juo vettä yhtään enempää kuin muutenkaan eli noin litra vettä/pv. Mikä mahtaa olla suositus ja kuinka paljon te muut lipitätte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mennyt tähän mennessä 4,5 litraa. Työpaikan lämpötila muistuttaa saunaa.

Normaalisti ehkä 2 litraa? Janon mukaan.

Vierailija
22/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon 2-4 litraa vettä. Voin paljon paremmin kun juon enemmän ja ihokin on hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo vettä välttämättä ollenkaan, vain kahvia ja tajuan sen vasta illalla. Muuten 1-2 lasillista.

Nyt viime viikkoina olen yrittänyt tarkoituksella opetella ja tottua juomaan vettä enemmän. Täytän lasin ja jätän sen pöydälle, seuraavan kerran ohi mennessäni juon sen kerralla tyhjäksi ja täytän heti taas odottamaan. Tällä tyylillä on mennyt helposti 1-1,5 litraa vettä päivässä.

Vierailija
24/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä 4 litraa päivässä. Kesällä ja talvella. Vesipullo lähes aina mukana ja jääkaapissa kylmä vesipullo kun entinen on tyhjä. Helpottaa myös painonhallinnassa

Vierailija
25/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo vettä välttämättä ollenkaan, vain kahvia ja tajuan sen vasta illalla. Muuten 1-2 lasillista.

Nyt viime viikkoina olen yrittänyt tarkoituksella opetella ja tottua juomaan vettä enemmän. Täytän lasin ja jätän sen pöydälle, seuraavan kerran ohi mennessäni juon sen kerralla tyhjäksi ja täytän heti taas odottamaan. Tällä tyylillä on mennyt helposti 1-1,5 litraa vettä päivässä.

Oho! Sähän oot kova ukkeli. Mä vedän 0,5l ykkösellä jääkylmää vettä heti herättyä. Päivässä juon vettä 5-6l.

Vierailija
26/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en oo juonut yhtään. Olen flunssassa ja vesi maistuu kauhealle. Olen juonut kaksi trippimehua ja litran limua.

Vierailija
27/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todelliseen janoon. Ruuan kanssa lasilliset ja rannalla mukana 5dl mikä riittää hyvin