Kuinka paljon juot vettä?
Olen jättänyt kahvin pois näillä helteillä, mutta en juo vettä yhtään enempää kuin muutenkaan eli noin litra vettä/pv. Mikä mahtaa olla suositus ja kuinka paljon te muut lipitätte?
Kommentit (27)
Juon 2-4 litraa vettä. Voin paljon paremmin kun juon enemmän ja ihokin on hyvässä kunnossa.
En juo vettä välttämättä ollenkaan, vain kahvia ja tajuan sen vasta illalla. Muuten 1-2 lasillista.
Nyt viime viikkoina olen yrittänyt tarkoituksella opetella ja tottua juomaan vettä enemmän. Täytän lasin ja jätän sen pöydälle, seuraavan kerran ohi mennessäni juon sen kerralla tyhjäksi ja täytän heti taas odottamaan. Tällä tyylillä on mennyt helposti 1-1,5 litraa vettä päivässä.
Juon vettä 4 litraa päivässä. Kesällä ja talvella. Vesipullo lähes aina mukana ja jääkaapissa kylmä vesipullo kun entinen on tyhjä. Helpottaa myös painonhallinnassa
Vierailija kirjoitti:
En juo vettä välttämättä ollenkaan, vain kahvia ja tajuan sen vasta illalla. Muuten 1-2 lasillista.
Nyt viime viikkoina olen yrittänyt tarkoituksella opetella ja tottua juomaan vettä enemmän. Täytän lasin ja jätän sen pöydälle, seuraavan kerran ohi mennessäni juon sen kerralla tyhjäksi ja täytän heti taas odottamaan. Tällä tyylillä on mennyt helposti 1-1,5 litraa vettä päivässä.
Oho! Sähän oot kova ukkeli. Mä vedän 0,5l ykkösellä jääkylmää vettä heti herättyä. Päivässä juon vettä 5-6l.
Tänään en oo juonut yhtään. Olen flunssassa ja vesi maistuu kauhealle. Olen juonut kaksi trippimehua ja litran limua.
Vain todelliseen janoon. Ruuan kanssa lasilliset ja rannalla mukana 5dl mikä riittää hyvin
Tänään on mennyt tähän mennessä 4,5 litraa. Työpaikan lämpötila muistuttaa saunaa.
Normaalisti ehkä 2 litraa? Janon mukaan.