Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kulkee bikineissä taloyhtiön pihalla?

Vierailija
17.07.2018 |

Mielestäni on vähän outoa, me asutaan rivitalossa jossa kuusi huoneistoa. Nyt on alkanut matonpesu aika ja kaksi vanhempaa naista hihhuloivat pihalla bikineissään, ollaan mieheni kanssa muutettu tähän viimesenä ja ihmetyttää toi toiminta. Meillä oli tänään vielä ystäväpariskunta käymässä niin eiköhän naapurin ei niin laiha täti tullut bikineissä ovestaan postia kattomaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt niiden naapureiden olla ja elää rauhassa. Älä kyttää. Älä jaksa nipottaa.

Ota lasi viiniä, rentoudu ja laita sinäkin bikinit päälle vai eikö kestä pää eikä kroppa.

Vierailija
2/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v naiset saa käyttää bikineitä kotona sisätiloissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mieheni kanssa otetaan aurinkoa simmareissa mutta ei mennä yhteisille piha alueille niissä. Tänäänkin siivosin bikineissä kun on niin kuuma mutta esim kun vein roskat laitoin mekon päälle.

Ap

Vierailija
4/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sattunut huomaamaan niin nyt on ihan hton kuuma. Itse tosin en menisi pihalle bikineissä, mutta kotona on pakko olla koko ajan alusvaatteillaan. Olin eilenkin, kun oli pari kaveria käymässä eivätkä he siitä pyörtyneet. Kaikki ei kestä kuumaa yhtä hyvin, et voi tietää jos naapurillasikin on joku sydän- tai keuhkosairaus, jonka vuoksi helle tuntuu paljon tukalammalle kuin mitä perusterveen mielestä. Ja jos toisten läskit häiritsee niin katso muualle tai laita vaikka silmät kiinni. 

Vierailija
5/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole sattunut huomaamaan niin nyt on ihan hton kuuma. Itse tosin en menisi pihalle bikineissä, mutta kotona on pakko olla koko ajan alusvaatteillaan. Olin eilenkin, kun oli pari kaveria käymässä eivätkä he siitä pyörtyneet. Kaikki ei kestä kuumaa yhtä hyvin

Ei se kuumuus siitä vähene jos riisuu alasti. 

Vierailija
6/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita & toppahousut yhdistelmässäkö niitä mattoja pitäisi pestä?

Vierailija
7/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole sattunut huomaamaan niin nyt on ihan hton kuuma. Itse tosin en menisi pihalle bikineissä, mutta kotona on pakko olla koko ajan alusvaatteillaan. Olin eilenkin, kun oli pari kaveria käymässä eivätkä he siitä pyörtyneet. Kaikki ei kestä kuumaa yhtä hyvin

Ei se kuumuus siitä vähene jos riisuu alasti. 

Ei, mutta on paljon mukavampi olla.

Vierailija
8/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja samalla kirota kun suomessa ei ole koskaan lämmintä. Pelkissä alushousuissa olen kotona ja jos tyttis käy kylässä niin ainakin sen ajan olen alasti. Ulos laitan ihan shortsit alushousujen päälle. Mua ei haittaa vaikka ihmiset kulkisivat alasti kaduilla. Näitä ilmoja on harvoin niin niistä pitää nauttia.

Vierailija
9/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit peittää kuitenkin just sen mitä pitääkin. Ei kannata vetää hernettä nenuun.

Vierailija
10/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa sulle:Oisko nää vanhemmat naiset sukupolvea jotka on 70-luvullaolleet nuoria.

Silloin nimittäin tuli muotiin oleilla bigineissä omalla pihalla kesällä.Vanhemmista ihmisistä kaikki eivät sitä ymmärtäneet.

Meidän kodin lähellä oli pienkerrostalo,josta eräs tuntemamme alle nelikymppinen nainen oli aina bikineillä kun vaan töistään pääsi.Isäni tuota vähän kummasteli,ja etenkin,kun itse hyppäsin samaan muotiin,olin parikymppinen,vähän alle.

Itseäni kaksi-ja kolmekinkymmentä vuotta vanhemmat ottivat innolla tuon muodin vastaan,mutta isä oli sen verran vanhempi,että kävin hänen kanssaan muutaman kipakan keskustelun aiheesta,minä pidin pääni.

En oikein tiedä,milloin tuo meni pois muodista.Muutin kaupunkiin ja omalla parvekkeella kyllä otin uima-asussa aurinkoa,mutta en muualla tietenkään kuin sitten uimarannalla.

Vanhempien luona tuota tuli toki tehtyä.

Kyllä tuo todella on sukupolvikysymys,eiköhän rivitalon pihalla saa olla bikineissä kun ei hypi ihan nakusillaan.

Ollaanko me tosiaan menossa puritaanisempaan suuntaan.

t.70-luvun nuori.

Vierailija
11/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se teidän ystäväpariskunta on nyt varmaan ihan järkyttynyt. Vanhoja naisia bikineissä pihalla. Onhan se kauheeta, kyllä pitäis ihan laissa kieltää tuollainen.

Oikeesti, nyt on +30 lämmintä. Jospa annettais naapurien pitää bikinejä ihan rauhassa. Jos käy silmiin niin ei katso sinne päin. Helppoa kun osaa.

Vierailija
12/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ketään, vaikka minkäikäinen tai -kokoinen on pihalla bikineissä!

Vierailija
13/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa sentään olisi ollut bikinit kun sitten rehevät rouvat rintaliivit päällä askareissaan kun nuorista neidoista otettiin vaikutteet.Myös tietenkin samoja nelkyt bikineitä vielä kuuskyt ikäisenä päällä?

Vierailija
14/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta " eikö kroppa kestä" mieleen, että kesä ja lämpö kuuluu kaikille. Yritin tätä selittää 70 v anopille joka verhoaa itseänsä ja pysyttelee sisätiloissa koska on liian lihava ja vanha kesää viettään! ihan hullua. Kesä kuuluu kaikenkokoisille ja ikäisille tietääkseni.

Vierailija
15/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinit peittää kuitenkin just sen mitä pitääkin. Ei kannata vetää hernettä nenuun.

Takaapäin ne ei nykyisin peitä kuin peräaukon jos kankkujen välistä katsoo

Vierailija
16/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti, kun tulin kaupasta ja erään kerrostalon pihalla 2 nuorta naista makasi nurmikolla, bikinit yllään. Parvekkeelta ulkomaalaiset miehet viheltelivät ja ottivat kuvia.

Vierailija
17/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattoja pestään uikkareissa. Mutta hattu päähän!

Vierailija
18/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän teidän muuttaa jonnekin korpeen ettei ois paheksuttavia naapureita. 

Nykyään nillitetään ihan liikaa pikkujutuista , kuten toisten pukeutuminen.

Vierailija
19/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ohut väljä mekko tms on paljon viileämpi ja mukavampi helteellä kuin bikinit, joissa aurinko osuu suoraan ihoon.

Mutta jos tädit tahtoo olla bikineissä niin ei kai siinä mitään

Vierailija
20/32 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineissäkin on eroja, tänään näin hoikan naisen lenkillä bikinimäisessä topissa ja pienissä shortseissa -> ei paljoa eronnut julksujoiden asuista, yläosa hieman pienempi, shortsit peittävämmät, kun ok asu.

(Joskin minun päälläni em. olisi aika rivo, koska olen muodokkaampi, sporttiselle ihna ok)

Jos olisi pikkuruiset narukolmiobikinit ja string alaosa olleet, olisin ihmetellyt, nuo minusta ok vain rannalle.