Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointi-Suomi: Lupasin viedä lapsen syntkäreinä syömään Pitsahuttiin, mutta.....

Vierailija
17.07.2018 |

Mulla on tilillä vain 83€ koko loppukuuksi. Mitä teen nytten (syntkärit ois huomenna!)?

Kiitos sipilä ja kiky veit mun lomarahoista 20%!!!'nn

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivot kotona pizzaa, ei ole vaikeaa eikä kallista. Haet tarvikkeet (ja limpparit ja karkit) Lidlistä niin pääset halvemmalla. Nykypäivänä ihan eksoottistakin, että synttärit vietetään kotona ja vanhempi itse tekee tarjoilut.

Vierailija
2/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on syntkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et varautunut? Nyt joko viet pizzalle tai petät lupauksen. Voit myös antaa lapsen syödä pizzaa ja otat itse vaan kahvin tms.

Vierailija
4/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vieritä vastuuta ulkopuolisille tahoille, ei ne syntkärit varmaan yllätyksenä tullut.

Vierailija
5/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin köyhän pitää hankkia lapsia?

Vierailija
6/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivot kotona pizzaa, ei ole vaikeaa eikä kallista. Haet tarvikkeet (ja limpparit ja karkit) Lidlistä niin pääset halvemmalla. Nykypäivänä ihan eksoottistakin, että synttärit vietetään kotona ja vanhempi itse tekee tarjoilut.

En osaa leipoo ja lapsi haluu pitsahuttiin. Ap

Vierailija
7/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa esim. pizzapohjan resepti: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/34852/Pizzapohja%20%28pellilli…

Pohjan päälle kastikkeeksi vaikka ketsuppia, tomaatipyreetä tms. Pizzeriatyyliin juusto ensin ja täytteet vasta sen päälle. Raasta juusto itse, niin pääset selvästi halvemmalla.

Täytteiksi vaikka tonnikalaa, (puna)sipulia, paprikaa, ananasta, kinkkua ja meetvurstia mieluisella sekoituksella. Kaksi tai kolme täytettä per pizza riittää.

Vierailija
8/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on syntkäri?

Lapsen syntymäpäivä juhlat. Ap

Vierailija
9/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitää olla surkeasti asiat, jos ei kykene työssäkäyvä ihminen käymään jossain kämäisessä Pizzahutissa lapsensa kanssa. Olisit alkanut säästämään keväällä niin olisi se 20E ylimääräistä ravintolakäyntiin.

Vierailija
10/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olevasi niin kämmi keittiössä ettet yksinkertaista pizzapohjaa osaa tehdä, niin osta valmiita pakastepohjia. Täyttäminen samalla lailla kuin mainittu viestissä 7. Tai vaikka ihan vaan lämpimiä leipiä, paahtoleipää ja täytä pizzatyyliin. Ei se ole sen vaikeampaa kuin mitä siitä tekee.

Lapsi joutuu nyt valitettavasti pettymään ettei pääse Pizzahutiin, mutta ei voi mitään jos rahaa ei ole.

Vierailija
11/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et varautunut? Nyt joko viet pizzalle tai petät lupauksen. Voit myös antaa lapsen syödä pizzaa ja otat itse vaan kahvin tms.

Ei oo rahaa johan mä sanoin. Ja liika myöhäistä kerätä fb:ssä. Voisin kyl viel laittaa tilinumeron ja pyytää rahaa lapsen syntkärit pitsahut. Ap

Vierailija
12/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on syntkäri?

Lapsen syntymäpäivä juhlat. Ap

kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää. Mulla lapset 19v ja 11v enkä ikinä ole kyseiseen sanaan törmännyt.

Vierailija
13/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se Sipilä niitä sulta vienyt..  - oletko ihan järkeä vailla !

Hommaa ite rahas, niin ei tarvi Sipilöitä tai yhteiskuntaa syytellä !

Tollasten vellihousujen takiahan ne lomarahatkin jouduttiin julkiselta leikkaa - kun ei enää rahat riitä palkkoihinkaan kohta.

Vierailija
14/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan lohduta mutta pizzahut on surkea ja ylikallis.

Vierailija
15/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit homman hoitaa silloin kun lupasit?

Vierailija
16/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vieritä vastuuta ulkopuolisille tahoille, ei ne syntkärit varmaan yllätyksenä tullut.

Meinaatko tosissas ettei kiky ja sipilän vika? Ap

Vierailija
17/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm Kolu on vahva AP:ssa. Mikä hiton pitsahut ja syntkärit.

Vierailija
18/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa esim. pizzapohjan resepti: https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/34852/Pizzapohja%20%28pellilli…

Pohjan päälle kastikkeeksi vaikka ketsuppia, tomaatipyreetä tms. Pizzeriatyyliin juusto ensin ja täytteet vasta sen päälle. Raasta juusto itse, niin pääset selvästi halvemmalla.

Täytteiksi vaikka tonnikalaa, (puna)sipulia, paprikaa, ananasta, kinkkua ja meetvurstia mieluisella sekoituksella. Kaksi tai kolme täytettä per pizza riittää.

En osaa ja vieläkö pitäs aineita ostaa??? Ap

Vierailija
19/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeajuopa kirjoitti:

Miksi noin köyhän pitää hankkia lapsia?

Miksi noin tyhmän pitää sanoa mielipiteensä?

Vierailija
20/36 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo rahaa johan mä sanoin. Ja liika myöhäistä kerätä fb:ssä. Voisin kyl viel laittaa tilinumeron ja pyytää rahaa lapsen syntkärit pitsahut. Ap

ok. No, meillä poika täytti kesäkuussa 11v. Kutsui viisi parasta kaveriaan lintsille ja kustannettiin pojille rannekkeet ja annettiin jokaiselle lisäksi 10e, jotta saivat jotain pientä syödäkseen.

Toinen poika halusi kavereidensa kanssa leffaan, sitä enne kävivät hesellä syömässä. Ostettiin kahdeksan kpl sarjalippuja, ei tullut tällä tavalla edes kovin kalliiksi tuolle poikalaumalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme