Suomalaiset juntit luulee että on sitä viileämpi olla mitä vähemmän on vaatetusta :D
Kuljetaan suurinpiirtein alasti ja sitten ihmetellään kun on niin kuuma, niin kuuma...
Kommentit (38)
Totta. Kattokaas miten arabit pukeutuu kevyisiin kaapuihin.
Näin eilen miehen jolla oli maiharit, mustat farkut, musta huppari, takki ja pipo. Ei hikikarpaloakaan otsalla. Itse hikoilin kuin pieni sika t-paita ja shortsit päällä.
Miksi saudit ei käytä sortseja vaan niitä kaapuja?
Onkse musta purkha kuuma?
Kesällä kannattaa kietoutua alumiinifolioon ennen ulos menoa.
Talvisin riittää folihattu.
Juntit sitä ja juntit tätä. Te juntti-sanan hokijat niitä olette.
Olen kotona alasti, on selvästi viileämpi olo kuin vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla ruma läski kun harmistuu meistä vähissä vaatteissa kulkevista naisista. Valkoinen kaapu Jerusalemin tyyliin on varmaan viileämpi mutta miksi pukeutuisin sellaiseen kun kesähepenet näyttävät paremmilta?
Rumaa läskiä huomattavasti surullisempaa olisi olla ihminen, jonka omanarvontunto riippuu siitä, minkä näköinen on ja kuinka kateellisia uskoo muiden olevan itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla ruma läski kun harmistuu meistä vähissä vaatteissa kulkevista naisista. Valkoinen kaapu Jerusalemin tyyliin on varmaan viileämpi mutta miksi pukeutuisin sellaiseen kun kesähepenet näyttävät paremmilta?
Rumaa läskiä huomattavasti surullisempaa olisi olla ihminen, jonka omanarvontunto riippuu siitä, minkä näköinen on ja kuinka kateellisia uskoo muiden olevan itselleen...
Yritän välttää ruskettumista ja pukeudun ulkona ollessani täyspitkiin pellavavaatteisiin. On vain vittumainen materiaali ja saa olla jatkuvasti silittämässä. Kyllähän sen kai yksinkertaisempikin tajuaa, että suora paahde iholle tekee olosta vielä tukalamman.
Harva suomalainen omistaa vaalean kaapumaisen asun...
Varjossa viileämpi vähissä vaatteissa, paisteessa vaatetettuna. Kunhan ne vaatteet on väljät eikä mitkään pillifarkut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla ruma läski kun harmistuu meistä vähissä vaatteissa kulkevista naisista.
En ole ap, ruma läski kyllä. Minun puolestani kulkekaa vain vähissä vaatteissa, mutta älkää sitten valittako kuumuutta. Se on ihan oma valintanne kärsiä, kun vaatetettuna olisi vilpoisampaa. Jos nautitte paahteesta ihollanne (ja keräämistänne katseista) niin minulle asia on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on junttia nauraa junteille, mutta te olette vaan niin juntteja :D:D:D
Pari kuukautta ja voitte taas pukeutua perinteiseen ja turvalliseen tuulipukuunne.
Vierailija kirjoitti:
Harva suomalainen omistaa vaalean kaapumaisen asun...
Jos leikkaisi pussilakanaan päälle reiän niin se voi olla viileä:)
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin haukut muita junteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on junttia nauraa junteille, mutta te olette vaan niin juntteja :D:D:D
Ei kun vaan, me ollaan aikuisempia ja annetaan sinun hohottaa niin paljon kuin sielu sietää. Sitten nauru vasta raikaa kun valkotakkiset ottaa sinut hoiviinsa kun alkavat epäillä onko sinulla kaikki kotona :D:D:D
Mulla on yllä mekko jonka päällä on puuvillainen leuhake. On paljon kuumempi jos otan sen leuhakkeen pois.
Usein myös laitan narutopin ja sen päälle löysän t-paidan. (Löysä paita ei toimi yksin kun kainalon välissä ei tällöin ole kangasta)
Kokeilkaa vaikka.
Heh. Joku bimbopariskunta meni äsken ohi kaupungilla. Naisella tiukkaakin tiukemmat farkut ja napapaita. Mies tiukoissa farkuissa ilman paitaa.