Vierailija

Pääse kostamaan vääryyksiä, joilla tunteitani on satutettu ja sitä kautta elämäni on pilattu. Sama tilanne kuuluisi kiusaajalle minun aiheuttamani, niin olisimme edes tasoissa :(
Sen jälkeen kaikki MINUN paranemiseni olisi häneltä pois, jos hän ei siinä onnistuisi :)

• ylös 3
  • alas 31

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Ja ahdistaa siis se oma huono olo, totta kai. Jolle on todella pitkä prosessi tehdä mitään ja lopputuloksen onnistuminenkin on epävarmaa, enhän ole koskaan saanut olla terve siltä kohtaa, jossa kiusaaja rikkoi.
ap

Vierailija

Ei se noin mene. Kosto ei auta eikä paraneminen ole mitään nollasummapeliä.

Yritä päästää irti, keskittyä hyvään. Anteeksi ei tarvitse antaa, mutta päätä että kiusaajalla ei ole sinuun enää valtaa.

• ylös 21
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se noin mene. Kosto ei auta eikä paraneminen ole mitään nollasummapeliä.

Yritä päästää irti, keskittyä hyvään. Anteeksi ei tarvitse antaa, mutta päätä että kiusaajalla ei ole sinuun enää valtaa.

Kiusaajan seuraukset ovat valta minuun, miten päätän, etten kärsikään siitä, missä hän minut hajotti?
ap

Vierailija

Ahdistuks helpottaa, kun opit antamaan asioiden olla, et voi muuttaa niitä, parasta vaan näyttää kaikille, että sinä voit elää hyvää elämää kaikesta huolimatta, se on kostosta paras, silloinhan millään tavalla kukaan ei ole voinut sinua lannistaa.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahdistuks helpottaa, kun opit antamaan asioiden olla, et voi muuttaa niitä, parasta vaan näyttää kaikille, että sinä voit elää hyvää elämää kaikesta huolimatta, se on kostosta paras, silloinhan millään tavalla kukaan ei ole voinut sinua lannistaa.

Missä sanoin, ettei ollut lannistanut nimenomaan?
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta myös se, että antaa asioiden olla on merkki lannistumisesta.
ap

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Juurihan ne asiat ovat pielessä, jotka kiusaaja rikkoi. Lannisti, kun sai rikottua. Ei sitä ennen, tietenkään, lannistanut vielä.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja avunhakeminenhan tarkoittaa juuri sitä, että ne asiat haluaa korjata! En alistu siihen, millaisin eväin kiusaajan kynsistä lähdin.
ap

Vierailija

Ymmärrän. Itsellä samoja tunteita. Vaikea 9n päästää irti ajatuskuvioista. Ne kai on jotain itsesyytöksiä...ihan kuin olisi itse vastuussa siitä, että se kiusaaja tai kisaaja satutti.

Entäs, jos yrittäisi päästä siitä irti; että ei itse olut vastuussa? Että se kiusaaja olisi voinut valita toisen tavan olla.
Kiusattu on jotenkin niin heikoilla. Se on tosi ikävää ja surullista.
Sinä olet hyvä ja sinä olet arvokas.

Saisitko haavat sellaisiksi arviksi, että muistat ne, mutta noiden merkitys voisi olla jotakin hyvää esim. että puolustat itseäsi hyvällä omalla tunnolla, puolustat heikompia, et mene mukaan kiusaamiseen, puutut tarvittaessa kiusaamisiin. Sinulla voi olla herkkä vainu tunnistaa kiusaaminen ja voit auttaa myös toisia.

Tsemppiä.

Vierailija

Se satutttti mua se ihminen, se ei todellakaaan ole ok! Vähänkö HÄN huusi ja vihasi mulle, että mikä PASKA mä olen, jos mä satuttaisin ketään! Itse ei voi edes anteeksi pyytää!
ap

Vierailija

Pitää vain pystyä hyväksymään se, mitä ei voi muuttaa. Kiusaaminen on vaikuttanut sinuun ja elämääsi, vaikuttanut siihen minkälainen sinusta tuli. Nyt olet kuitenkin tässä, ja rakennat elämää eteenpäin niistä lähtökohdista mitkä sinulla on.

Itseänikin on kiusattu nuorena, enkä usko että voin koskaan olla se ihminen, joka minusta olisi Ilman kiusaamista tullut. Vaikutukset tuntuu vuosienkin jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itsellä samoja tunteita. Vaikea 9n päästää irti ajatuskuvioista. Ne kai on jotain itsesyytöksiä...ihan kuin olisi itse vastuussa siitä, että se kiusaaja tai kisaaja satutti.

Entäs, jos yrittäisi päästä siitä irti; että ei itse olut vastuussa? Että se kiusaaja olisi voinut valita toisen tavan olla.
Kiusattu on jotenkin niin heikoilla. Se on tosi ikävää ja surullista.
Sinä olet hyvä ja sinä olet arvokas.

Saisitko haavat sellaisiksi arviksi, että muistat ne, mutta noiden merkitys voisi olla jotakin hyvää esim. että puolustat itseäsi hyvällä omalla tunnolla, puolustat heikompia, et mene mukaan kiusaamiseen, puutut tarvittaessa kiusaamisiin. Sinulla voi olla herkkä vainu tunnistaa kiusaaminen ja voit auttaa myös toisia.

Tsemppiä.

Hyviä ajatuksia, varmaan siinä on se itsen syyttäminen ja jopa viha mukana, että miksi annoin itseäni satuttaa, vaikka vastassa oli oma äiti, että miten, kuka mua ois puolustanut ja auttanutkaan. Isä ei ollut läsnä kun sitä tapahtui, eikä lapsi hahmota asioita siten, että saisi poissaolleeen aikuisenkaan ymmärtämään, mitä itselle oikein on sanottu ja tehty.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitää vain pystyä hyväksymään se, mitä ei voi muuttaa. Kiusaaminen on vaikuttanut sinuun ja elämääsi, vaikuttanut siihen minkälainen sinusta tuli. Nyt olet kuitenkin tässä, ja rakennat elämää eteenpäin niistä lähtökohdista mitkä sinulla on.

Itseänikin on kiusattu nuorena, enkä usko että voin koskaan olla se ihminen, joka minusta olisi Ilman kiusaamista tullut. Vaikutukset tuntuu vuosienkin jälkeen.

Mä en pysty hyväksymään sitä. Mä korjaan sen, vaikka sitten joutuisin taistelemaan lopun elämääni sen kanssa. Vaihtoehto, eli olla SE, jota kiusaaja kiusasi ja jonka hän halusi nähdä, on vielä paskeemmpi.
ap

Vierailija

Sinun täytyy parantaa itse itsesi. Sillä ei ole mitään tekemistä kiusaajan kanssa. Hän voi olla onnellinen tai onneton, se ei ole sinulta pois, mutta oma vihasi on. Hän ei sitä edes tunne.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy parantaa itse itsesi. Sillä ei ole mitään tekemistä kiusaajan kanssa. Hän voi olla onnellinen tai onneton, se ei ole sinulta pois, mutta oma vihasi on. Hän ei sitä edes tunne.

On sillä. Nauttisin tuottaa hänelle pahaa, olla se, joka mä olin, kun hän kiusasi minua, enkä kyennyt estämään. Haluaisin hänen tuntevan sen saman. Nauttisin sellaisesta.
ap

Vierailija

Mä olin se, jota kukaan ei auttanut, mä olin se, jonka hätää kukaan ei tajunnut, mä olin se, jonka hädästä kukaan ei välittänyt, mä olin se, joka en edes siten osannut kellekään puhua, että MUA OIS AUTETTU!!!!
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olin se, jota kukaan ei auttanut, mä olin se, jonka hätää kukaan ei tajunnut, mä olin se, jonka hädästä kukaan ei välittänyt, mä olin se, joka en edes siten osannut kellekään puhua, että MUA OIS AUTETTU!!!!
ap

Ja se minä RIITTÄISI, ilman tätä ihmistä. Ilman häntä, sen ei tarttiskaan koittaa olla noita asioita.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap

Ja se minä RIITTÄISI, ilman tätä ihmistä. Ilman häntä, sen ei tarttiskaan koittaa olla noita asioita.
ap

Tai KÄRSIÄ siitä, että on, mikä on.
ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat