Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihan sikana se, etten

Vierailija
17.07.2018 |

Pääse kostamaan vääryyksiä, joilla tunteitani on satutettu ja sitä kautta elämäni on pilattu. Sama tilanne kuuluisi kiusaajalle minun aiheuttamani, niin olisimme edes tasoissa :(
Sen jälkeen kaikki MINUN paranemiseni olisi häneltä pois, jos hän ei siinä onnistuisi :)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minusta on tullut ihan raivohullu tuon ihmisen takia. Miten joku voi vain sanoa, että ihan kiva kiva nami nami, hyvääää elämää?!

ap

Vierailija
22/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan sikana se, ettei otsikot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa ei voi purkaa mihinkään, kun aina ihmiset loukkaantuu siitä. Kuitenkin heidän mielestään mun loukkaantumiselle ei ole aihetta, jos HE EIVÄT YMMÄRRÄ SITÄ.

ap

Vierailija
24/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihan sikana se, ettei otsikot

Joo, tiedän, mutta moderaaaattori poistaisi heti, jos otsikossa ois liikaa raivoa. Pakko piilotella hieman.

ap

Vierailija
25/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan olon sietäminen on ihan mahdotonta, ellei sitä saa kaataa muiden niskaan, lähinnä perheen ja lasten. Kenen tahansa, joka uskaltautuu lähelle. Kiitos äiti.

ap

Vierailija
26/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Ja kiusaaja oli äiti joka antoi sun heppahullut serkulle?

Vierailija
27/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän pakenee pahaa oloa ties mihin, työnarkomaniaan, siivoushulluuteen, rahapeleihin... mä en tiedä mihin itse, varmaan kaikkien ihmisten vihaamiseen. Toisaalta olen käsittääkseni päättänyt kävellä sitä päin ja katsoa, miksei se jätä minua rauhaan. Mistä se on oikein tehty? Peloista varmaan. Peloista, joita se vastustajani, eli kiusaajani minuun koitti luoda koittaessaan ottaa mieleni täysin hallintaansa ja poistaakseen vastarintani saada olla minä, enkä osa häntä.

ap

Vierailija
28/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun paluu osa 670053

Vierailija
29/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielenterveyspalsta olis sulle oikeempi paikka.

Vierailija
30/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Ja kiusaaja oli äiti joka antoi sun heppahullut serkulle?

Ole sinä pikkupelkuri ja muiden kiusaaja vain ihan hiljaa, jos mitään sanottavaa ei ole.

ap

Vierailija
31/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä pakenet pahaa oloasi paskan jankuttamiseen vauvapalstalla. Vai, miten kehittävää tuollainen kommentointisi itsellesi sen pahoinvointisi poistossa oikein on?

ap

Vierailija
32/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut tehdä pahoinvoinnillesi jotain, vai vain kiusata toisia näillä palstoilla?

ap

Vierailija
33/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä pakenet pahaa oloasi paskan jankuttamiseen vauvapalstalla. Vai, miten kehittävää tuollainen kommentointisi itsellesi sen pahoinvointisi poistossa oikein on?

ap

Minulle antaa jankuttamisesta palautetta henkilö joka tekee tänne päivittäin monta aloitusta ja kirjoittelee sitten keskusteluihin itsekseen 1-10 minuutin välein? Okei.

Vierailija
34/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle antaa jankuttamisesta palautetta henkilö joka tekee tänne päivittäin monta aloitusta ja kirjoittelee sitten keskusteluihin itsekseen 1-10 minuutin välein? Okei.

Kysyin miten tuollainen kommenttisi sinua kehittää? Mun kaikki kirjoittelu on oman asiani purkua, pahan olon käsittelyä. Sulla ei oikein siltä näytä.

ap

Vierailija
35/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä olet täällä 10:kin vuoden päässä suoltamassa pahaa oloasi toisille (samalla kärsien siitä itse), koska sinun heittelyssäsi ei vaikuta olevan mitään omaan kehittymiseesi vaikuttavia osia.

ap

Vierailija
36/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena ei ole kiusaajan paha olo, vaan oma hyvä olo. Älä mieti enää kiusaajaa, jätä se taakse, mieti itseäsi ja omaa tulevaisuutta.

Vierailija
37/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kiertämään antikvariaatteja. Ostan jokaikisen Heppahullu-lehden ja lähetän ne sulle sinne Hämeenlinnaan, jos se vaikka saisi sut pitämään suusi kiinni vihdoinkin.

Vierailija
38/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä olet täällä 10:kin vuoden päässä suoltamassa pahaa oloasi toisille (samalla kärsien siitä itse), koska sinun heittelyssäsi ei vaikuta olevan mitään omaan kehittymiseesi vaikuttavia osia.

ap

Itsehän oletkin jo varmaan sen viisi vuotta pskaasi suoltanut tällä palstalla. Onko kannattanut kovastikin?

-eri

Vierailija
39/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena ei ole kiusaajan paha olo, vaan oma hyvä olo. Älä mieti enää kiusaajaa, jätä se taakse, mieti itseäsi ja omaa tulevaisuutta.

Ei ole tavoitteena, niin kauan kuin olen myös äiti. Mulle tulee paha olo lastenikin seurassa. Silti heille olisin tärkeä. Miten asia ratkaista?

ap

Vierailija
40/68 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Itsehän oletkin jo varmaan sen viisi vuotta pskaasi suoltanut tällä palstalla. Onko kannattanut kovastikin?

-eri

Enhän ole, kuin kolme. Ja vihan ja pahan olon purku näin palstalla on kyllä sellaista, minkä koen vievän eteenpäin. En tajua, miten joku vol 1234576 -huutelu taas vie jotakuta eteenpäin kylläkään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän