Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä onko heillä perheen sisäisiä ongelmia vai mistä kiikastaa. Lapset ovat sallitun ajan päivähoidossa minkä jälkeen heidät kiikutetaan tukiperheeseen päiviksi ja, jos ei riitä niin viedään mummolaan. Syyksi sanoo "laatuajan puolison kanssa" näinä aikoina käydään uimassa, leffassa, ryyppäämässä ja syömässä. Lapset eivät ikinä pääse mukaan näihin menoihin. Omassa perheessäni edellämainitut aktiviteetit tehdään perheenä (paitsi ryypätään) :D olen huomannut lasten käytöksestä aggressiivisuuden piirteitä (lyövät vanhempiaan) eivät tottele, kiroilevat. Ovat suorastaan kurittomia. Onkohan siinä perheessä kaikki hyvin? Miten voisin ottaa asian esille?

• ylös 5
  • alas 2

Kommentit (6)

Vierailija

Joku voi ongelma siellä on, kun ovat saaneet tukiperheen. Itse en saanut sitä lapsille, vaikka olen sairas ja totaaliyksinhuoltaja. Se aggressiivisuus voi johtua siitä. Silloin voi olla lapsille parempi olla muualla.

Näinon

Tuntuu siltä, että tuttavaasi ei kiinnosta... Kenties Lapset tehty vahingossa tai statuksen nostattajana? Vaikkakin WT tulee ensimmäisenä mieleen. Ovatko työelämässä vai valtion kassalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko heillä perheen sisäisiä ongelmia vai mistä kiikastaa. Lapset ovat sallitun ajan päivähoidossa minkä jälkeen heidät kiikutetaan tukiperheeseen päiviksi ja, jos ei riitä niin viedään mummolaan. Syyksi sanoo "laatuajan puolison kanssa" näinä aikoina käydään uimassa, leffassa, ryyppäämässä ja syömässä. Lapset eivät ikinä pääse mukaan näihin menoihin. Omassa perheessäni edellämainitut aktiviteetit tehdään perheenä (paitsi ryypätään) :D olen huomannut lasten käytöksestä aggressiivisuuden piirteitä (lyövät vanhempiaan) eivät tottele, kiroilevat. Ovat suorastaan kurittomia. Onkohan siinä perheessä kaikki hyvin? Miten voisin ottaa asian esille?

Tee ilmoitus sosiaaliviranomaisille, että lapset ovat emotionaalisesti hylättyjä. Psykologisten tutkimusten mukaan se on yhtä vahingollista mielenterveydelle kuin fyysinen tai seksuaalinen väkivalta

Vierailija

Olisikohan lapsille jotain neurologisia ongelmia, jotka tekevät vanhemmuudesta raskasta? Koska tukiperhe on, he ovat kyllä sosiaalitoimen kanssa tekemisissä.

Vierailija

Näinon kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tuttavaasi ei kiinnosta... Kenties Lapset tehty vahingossa tai statuksen nostattajana? Vaikkakin WT tulee ensimmäisenä mieleen. Ovatko työelämässä vai valtion kassalla?

Tuttavani on kotona (ei ole koskaan tehnyt töitä)) ja mies tietääkseni töissä/opiskelee

Vierailija

Ja sun ongelma on mikä? Perhe on jo saanut apua ongelmiinsa, ei sinun tarvitse vatvoa miksi toiset eivät vaan jaksa niiden lapsiensa kanssa viettää yhtä paljon aikaa kuin toiset. Kaikki ongelmat eivät näy päällepäin, kipuja voi olla vaikka ei olisi pyörätuolissa tai mielenterveyden kanssa ongelmia, jolloin voi olla jo paljon, että jaksaa edes itse aamulla herätä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat