Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinä noin 50v nainen. Montako seksikumppania sinulla on ollut?

Vierailija
17.07.2018 |

Täytin juuri 49v ja seksikumppanien määrä minulla on huimat kolme.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 26vuotta. Joten häntä ennen tosiaan seksiä harrastin ainoastaan kahden miehen kanssa. Siskoni tyrmistynyt tästä ja sanoi, ettei tunne ketään muuta suunnilleen ikäistäni ihmistä, jolla näin vähän seksikumppaneita kuin minulla. Olenko tosiaan niin harvinainen tapaus?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla. Mulla on n. 30, veikkaisin.

Vierailija
2/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi laskea. Ei siksi että niitä olisi kovinkaan montaa, vaan siksi että en välitä muistella mokomia. Mitä väliä.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 18kpl. Mutta tiedän kyllä sellaisiakin joilla määrä on 1-5. Noista omistanikin olisi voinut jättää puolet pois ilman että olisin menettänyt mitään:D

Vierailija
4/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita viisi. Naimisissa 25-vuotta. Jotenkin uskoisin, että tällaiset lukemat ovat ihan tavallisia. 

Vierailija
5/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, minä pistän paremmaksi on neljä. Pitkä liitto ensirakkauden kanssa, minkä jälkeen tuli jonkun aikaa hurjasteltua, ja nyt taas pitempi suhde. 

Minun mielestä tässä on tullut kyllä ihan riittävästi minulle kokemusta ja olen saman ikäinenkin kuin aloittaja.

Vierailija
6/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, joka oli surkea. :D

Vierailija
7/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 miestä. Oon kamala hutsu.

Oonkin kohta 52!

Vierailija
8/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 3 ja pitkä liitto takana.

Vierailija
9/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain yksi. Rupesin seurustelemaan mieheni kanssa teininä, hän on ensimmäinen poikaystäväni. Miehellä taisi olla sama juttu, tietääkseni ei ollut seurustellut aiemmin. Ei valittamista, yhdessä oli hyvä opetella ja hyvin on opittu.

Vierailija
10/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jonkun verran yli 20. Pitkä avioliitto loppui miehen uskottomuuteen joten tulihan niitä kokemuksia kerättyä. Joku tuolla jo sanoikin että puolet olisi voinut jättää pois menettämättä mitään niin samaa voin sanoa minä. Mut ihan ok muistella niitäkin.

Nyt olen onneksi hyvässä parisuhteessa, kyllästyinkin jo siihen jatkuvaan etsimiseen.

Vierailija
11/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkä liitto takana niin varmasti ihan normaalia, että seksikumppaneita ollut vähemmän. Eihän se ole mikään huono juttu. Enemmän ihmettelen näitä "20 seksikumppania" -juttuja. Siis oikeasti? Itse kyllä kaipaan seksiin myös sitä henkistä puolta. Pelkkä pano on kiva, jos ihminen on tuttu. Ihan vieraan kanssa en kyllä itse lähtisi noin vain paneskelemaan. Kertoo jotain ihmisen arvoista ja psyykkisestä tasapainosta... 

Vierailija
12/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaatte. Tai sitten ootte kaikki olleet pitkissä ja uskollisissa parisuhteissa. Itsellä viisikymppisenä on takana noin 50 seksikumppania. Näistä reilu puolet ns. yhdenyönjuttuja, yksi pitkä suhde ja muutama lyhyempi.

Vierailija
13/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkä liitto takana niin varmasti ihan normaalia, että seksikumppaneita ollut vähemmän. Eihän se ole mikään huono juttu. Enemmän ihmettelen näitä "20 seksikumppania" -juttuja. Siis oikeasti? Itse kyllä kaipaan seksiin myös sitä henkistä puolta. Pelkkä pano on kiva, jos ihminen on tuttu. Ihan vieraan kanssa en kyllä itse lähtisi noin vain paneskelemaan. Kertoo jotain ihmisen arvoista ja psyykkisestä tasapainosta... 

Jos naisella on ikää 50 vuotta, niin niistä on täysi-ikäisenä tullut vietettyä 32. Ei se sitä tarkoita, että nainen harrastaisi paljon yhden illan juttuja, niitä pitkiä suhteita ei vain silloin juurikaan ole.

Vierailija
14/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin 70-80, kolme avoliittoa ja erittäin paljon yhdenyönstoppeja aina niiden välillä. Ainuttakaan kertaa ei muuten sukupuolitautia.

Vierailija
15/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ilmoittautuu yksi, jolla ikää nyt 49 v, seksikumppaneita kaksi. Siis yksi nuoruudessani ja nykyinen aviomieheni. Yhdessä oltu 25 vuotta.

Vierailija
16/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä ilmoittautuu yksi, jolla ikää nyt 49 v, seksikumppaneita kaksi. Siis yksi nuoruudessani ja nykyinen aviomieheni. Yhdessä oltu 25 vuotta.

Okei. Jollekin tuli paha mieli tästä :D

Vierailija
17/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 😊edelleen naimisissa, taustalla ei ole mitään uskonnollisia tai ideologisia syitä tuohon määrään.

Tapasimme ollessamme 20 v. ja rakastuimme.

Vierailija
18/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tässä yhteydessä nimenomaan yhdyntää vai onko väljempi käsite? 

Varsinaisen penetraation minuun on suorittanut n. 30 miestä. En muista tarkkaan, enkä pidä tärkeänäkään listata näitä. 

Sen sijaan erinäisiä seksuaalisia hyväilyjä on ollut varmaan satojen kanssa, joukossa myös naisia. Olin 15 vuotta naimisissa, jolloin olin melko uskollinen eli siihen ajanjaksoon mahtuu vain n. 10 seksuaalista kohtaamista. Yhdyntä vain yhden kanssa mieheni lisäksi. 

Vierailija
19/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 45v. 2 aviomiestä, yksi avomies. Yhteensä miehiä ollut ehkä 12.

Vierailija
20/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mieheni. Olen 50v.

Tapasimme kun olin 17v ja toivottavasti meillä on vielä monia yhteisiä vuosia edessä.

Elämä on vain mennyt näin, ei tässä ole mitään ihmeellistä.