Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinä noin 50v nainen. Montako seksikumppania sinulla on ollut?

Vierailija
17.07.2018 |

Täytin juuri 49v ja seksikumppanien määrä minulla on huimat kolme.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 26vuotta. Joten häntä ennen tosiaan seksiä harrastin ainoastaan kahden miehen kanssa. Siskoni tyrmistynyt tästä ja sanoi, ettei tunne ketään muuta suunnilleen ikäistäni ihmistä, jolla näin vähän seksikumppaneita kuin minulla. Olenko tosiaan niin harvinainen tapaus?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yhteensä 5 ja tyttökaverien puheitten perusteella olen ihan nunna. 

N47

Tarkkaileppa moniko niistä jakorasioista on sekopäitä. Kumpi sitten on parempi, terve pää ylhäällä ja alhaalla vai loppuunajettu alapää ja laho yläpää?

Vierailija
42/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 75 miestä ja aviomiehelläni 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v, seksikumppaneita ehkä noin 15, välissä yksi 23 vuoden suhde.

Vierailija
44/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yhteensä 5 ja tyttökaverien puheitten perusteella olen ihan nunna. 

N47

Tarkkaileppa moniko niistä jakorasioista on sekopäitä. Kumpi sitten on parempi, terve pää ylhäällä ja alhaalla vai loppuunajettu alapää ja laho yläpää?

loppuunajettu alapää:)

Taidat olla vaan kateellinen

Vierailija
45/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v, yksi

Vierailija
46/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä ilmoittautuu yksi, jolla ikää nyt 49 v, seksikumppaneita kaksi. Siis yksi nuoruudessani ja nykyinen aviomieheni. Yhdessä oltu 25 vuotta.

miksi et säilyttänyt neitsyyttäsi aviomiehellesi?

annoitko heti?

Miksi pitäisi? Neitsyys on typerä turha myytti. Kalvo, jota ei kaikilla ole syntyessäkään. Jonka puhkomisella epäkypsät, taitamattomat miehet unelmoivat, mutta jota mies ei oikeasti edes huomaa yhdynnässä, ellei kalvo ole sairaalloisen paksu.

Mies luulee immeksi viisikymppistäkin, jos verta vuotaa. Ja sitähän tulee vaginan seinämästä helposti. Minäkin olisin käynyt neitsyestä varmaan 30 kertaa.

Muuten, neitsytmies on surkea rakastaja.

Puhutko nyt siis omasta aviomiehestäsi?

Siitä jonka kanssa olet ollut 25vuotta?

Yhdestä aviomiehestä, en ole tuo 25 vuotta saman kanssa -tyyppi.

Hyvän parisuhteen salaisuus on lyhyt kesto. Max. neljä vuotta. Jos menee yli kahdeksan, alkaa inhota toisen hengitystäkin, oli miten raikas tahansa. Ja varpaankynsien leikkaamista, hyvä luoja.

Vierailija
47/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seksikumppani, joka on aviomieheni. Olen 53 vuotias nainen.

Vierailija
48/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seksikumppani- olen edelleen yhdessä ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Ikää 53 v.

Vierailija
49/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako naista miehelläsi on ollut?

Vierailija
50/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kyllästytä? Aina saman kanssa.

Mekin täällä himoitsemme toisiamme, emme muita. 30 vuotta mennyt ilman kyllästymistä.

T. Vielä yksi teinineitsytpari

Vierailija
51/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä, ikää 55 vuotta. Yksi pitkä 30 v suhde, sen jälkeen muutama lyhyt seurustelu ja nyt mennään nykyisen kumppanin kanssa yhdessä onnellisena. Tuleeko useista kokeiluista onnellisemmaksi? En usko.

Ei niissä useissa suhteissa mistään onnellisuudesta ole kyse. Joskus on vaan pitkä väli ennen kuin löytää uuden kumppanin. Minä ainakin haluan seksiä vaikka ei vakikumppania olisikaan. Joku tuolla mainitsi että psyykkisessä tilassa on häikkää jos on useita kumppaneita. En ihan allekirjoita tuota. Jos on itse löytänyt puolison teininä ja kaikki menee hyvin niin eihän siinä muita tarvita. Turha on kuitenkin muita moralisoida sen varjolla.

Vierailija
52/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 Ei tullut rakkautta vastaan, eikä ole tehnyt mieli.

Vierailija
53/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullla ollut n 20, en muista varmasti lukua. Yksi avioliitto, pari pitkää sudetta ja lyhyempiä suhteita ja jokunen yhden illan juttu. Ennen avioliittoa mulla oli 2 miehen kanssa seksiä ja jos liitto olisi kestänyt niin varmasti siihen olisi jäänytkin. No elämä meni sitten näin. Tällä hetkellä olen ollut 10v siinä toisessa pitkässä suhteessa, emme ole naimisissa. Ikää 60v.

Vierailija
54/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kirjoitti:

Montako naista miehelläsi on ollut?

Itseasiassa en tiedä, eikä mielestäni kuulu minulle. Miehelläni oli pari vuotta kestänyt seurustelusuhde ennen minua. Mitä muuta on ollut ei ole koskaan tullut puheeksi. Olimme noin parikymppisiä kun oma suhteemme alkoi.

Nro 48

Vierailija
55/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30, muistelisin. Naimisissa 27 v., ikää 53.

Vierailija
56/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla 48 ja miehiä ollut 3. Nyt olen avioeron jälkeen ollut 6 vuotta jo yksin, mutta ei varsinaisesti haittaa. Tykkään kyllä seksistä mutta oon nirso kenen kanssa sitä harrastan, yhden yön jutut ei ole ollenkaan mun juttu ja hyvää miestä suhteeseen on vaikea löytää.

Vierailija
57/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 ennen aviomiestä. Naimisissa 33 vuotta. 2 pitempi aikaista salarakasta avioliiton aikana. Ikää 54 v.

Vierailija
58/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 75 miestä ja aviomiehelläni 2.

Miehesi on siis bi (jos oletetaan, että olet nainen).

Vierailija
59/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 Ei tullut rakkautta vastaan, eikä ole tehnyt mieli.

Nollaa nyt ei usko kukaan. Jonkun hikisen läskin poikuus tallella olevan mieslapsen fantasia, jolla yrittää saada oman elämänsä säälittävyyttä hieman siedettävämmäksi.

Vierailija
60/72 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä 30 paikkeilla. En ole laskenut. Suurin osa noista ”kerätty” ikävuosina 15-26, sen jälkeen ollut vain ex ja nyx.