sinä noin 50v nainen. Montako seksikumppania sinulla on ollut?
Täytin juuri 49v ja seksikumppanien määrä minulla on huimat kolme.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 26vuotta. Joten häntä ennen tosiaan seksiä harrastin ainoastaan kahden miehen kanssa. Siskoni tyrmistynyt tästä ja sanoi, ettei tunne ketään muuta suunnilleen ikäistäni ihmistä, jolla näin vähän seksikumppaneita kuin minulla. Olenko tosiaan niin harvinainen tapaus?
Kommentit (72)
Yksi. Viime kerrasta neljä vuotta eikä taida enempää tullakaan kun ei miehet enää tämmöisestä vanhasta harpusta kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi, mieheni. Olen 50v.
Tapasimme kun olin 17v ja toivottavasti meillä on vielä monia yhteisiä vuosia edessä.
Elämä on vain mennyt näin, ei tässä ole mitään ihmeellistä.
Eikö kyllästytä? Aina saman kanssa.
Enempi ei näytä olevan parempi. Mielenkiintoista.
No huh, kyllähän tähän ikään.
Nuoruuden poikaystävä, muut seikkailut, aviomies, uusioperhe, ja siitä eroamisen jälkeen 6 nettiseukkailua ja lyhyempiä suhteita.
En ole laskenut, mutta yhden yön juttujen kanssa ehkä 40...
Siihen se saattaa jäädäkin, seksi kiinnostaisi, mutta en usko että löytäisin enää enkä jaksa vongata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi, mieheni. Olen 50v.
Tapasimme kun olin 17v ja toivottavasti meillä on vielä monia yhteisiä vuosia edessä.
Elämä on vain mennyt näin, ei tässä ole mitään ihmeellistä.Eikö kyllästytä? Aina saman kanssa.
Ei kai se voi kyllästyttää, että toisen kanssa seksi on hyvää, kumpikin tietää, mistä toinen tykkää ja voi olla täysin rento, kun ei tarvitse huolehtia siitä, näyttääkö kroppa joka kulmasta hyvältä. Ei sitä seksiä tarvitse joka kerta harrastaa samalla tavalla.
-eri
Mulla vain nykyinen mieheni, alettiin seurustella kun mä olin 18 ja mieheni 20. Nyt oon 31. Eli yksi kumppani mulla ja hyvä niin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi, mieheni. Olen 50v.
Elämä on vain mennyt näin, ei tässä ole mitään ihmeellistä.Eikö kyllästytä? Aina saman kanssa.
Tässä kiteytyi tämän aikakauden ongelma: hyvän ja toimivan asian vaihtaminen uuteen vaan vaihtelun vuoksi. Tätä ehkä on sellaisten ihmisten vaikea ymmärtää, joilla ei pitkiä parisuhteita ole ollut, että jos suhde on hyvä, niin seksi on yleensä erinomaista. Ei parisuhdeseksi tarkoita kerran viikossa launtaina peiton alla lähetyssaarnaajassa, vaan seksi kehittyy muun suhteen myötä.
N42, 20 vuotta saman miehen kanssa hyvää seksiä
Vierailija kirjoitti:
täällä ilmoittautuu yksi, jolla ikää nyt 49 v, seksikumppaneita kaksi. Siis yksi nuoruudessani ja nykyinen aviomieheni. Yhdessä oltu 25 vuotta.
miksi et säilyttänyt neitsyyttäsi aviomiehellesi?
annoitko heti?
10 kpl 33 vuoden aikana. Näistä neljä pitkiä suhteita, 6 yhden kerran pettymyksiä. Ja 12 vuotta tuosta ajasta olin täysin ilman aviomieheni aseksuaalisuuden takia. Olin seota ja sekosinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi, mieheni. Olen 50v.
Tässä kiteytyi tämän aikakauden ongelma: hyvän ja toimivan asian vaihtaminen uuteen vaan vaihtelun vuoksi. Tätä ehkä on sellaisten ihmisten vaikea ymmärtää, joilla ei pitkiä parisuhteita ole ollut, että jos suhde on hyvä, niin seksi on yleensä erinomaista. Ei parisuhdeseksi tarkoita kerran viikossa launtaina peiton alla lähetyssaarnaajassa, vaan seksi kehittyy muun suhteen myötä.
N42, 20 vuotta saman miehen kanssa hyvää seksiä
oota vielä 5 vuotta..tulee 2 tunnin orgasmi tai ERO
Vierailija kirjoitti:
Yksi 😊edelleen naimisissa, taustalla ei ole mitään uskonnollisia tai ideologisia syitä tuohon määrään.
Tapasimme ollessamme 20 v. ja rakastuimme.
Ja ikää on 24v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä ilmoittautuu yksi, jolla ikää nyt 49 v, seksikumppaneita kaksi. Siis yksi nuoruudessani ja nykyinen aviomieheni. Yhdessä oltu 25 vuotta.
annoitko heti?
Miksi pitäisi? Neitsyys on typerä turha myytti. Kalvo, jota ei kaikilla ole syntyessäkään. Jonka puhkomisella epäkypsät, taitamattomat miehet unelmoivat, mutta jota mies ei oikeasti edes huomaa yhdynnässä, ellei kalvo ole sairaalloisen paksu.
Mies luulee immeksi viisikymppistäkin, jos verta vuotaa. Ja sitähän tulee vaginan seinämästä helposti. Minäkin olisin käynyt neitsyestä varmaan 30 kertaa.
Muuten, neitsytmies on surkea rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehesi neitsyt kun tapasitte?
Mulla on ollut yhteensä 5 ja tyttökaverien puheitten perusteella olen ihan nunna.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehesi neitsyt kun tapasitte?
Ei hänellä oli lapsi kahden eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annoitko heti?Miksi pitäisi? Neitsyys on typerä turha myytti. Kalvo, jota ei kaikilla ole syntyessäkään. Jonka puhkomisella epäkypsät, taitamattomat miehet unelmoivat, mutta jota mies ei oikeasti edes huomaa yhdynnässä, ellei kalvo ole sairaalloisen paksu.
Mies luulee immeksi viisikymppistäkin, jos verta vuotaa. Ja sitähän tulee vaginan seinämästä helposti. Minäkin olisin käynyt neitsyestä varmaan 30 kertaa.
Muuten, neitsytmies on surkea rakastaja.
Puhutko nyt siis omasta aviomiehestäsi?
Siitä jonka kanssa olet ollut 25vuotta?
Oletko nainen 50v jolla on reikiä 0 ?
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Viime kerrasta neljä vuotta eikä taida enempää tullakaan kun ei miehet enää tämmöisestä vanhasta harpusta kiinnostu.
Höpsis, oot kuumaa kamaa sekä 30-vuotiaiden että 60+ ikäisten mielestä. Olen itse kokenut tänä vuonna tämän ihmeen.
Neljä, ikää 55 vuotta. Yksi pitkä 30 v suhde, sen jälkeen muutama lyhyt seurustelu ja nyt mennään nykyisen kumppanin kanssa yhdessä onnellisena. Tuleeko useista kokeiluista onnellisemmaksi? En usko.