sinä noin 50v nainen. Montako seksikumppania sinulla on ollut?
Täytin juuri 49v ja seksikumppanien määrä minulla on huimat kolme.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 26vuotta. Joten häntä ennen tosiaan seksiä harrastin ainoastaan kahden miehen kanssa. Siskoni tyrmistynyt tästä ja sanoi, ettei tunne ketään muuta suunnilleen ikäistäni ihmistä, jolla näin vähän seksikumppaneita kuin minulla. Olenko tosiaan niin harvinainen tapaus?
Kommentit (72)
En ole laskenut. Monta sängyssä surkeaa miestä olen käynyt läpi, kunnes lopulta löysin pari täydellistä rakastajaa, joista pidän kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä yhteydessä nimenomaan yhdyntää vai onko väljempi käsite?
Varsinaisen penetraation minuun on suorittanut n. 30 miestä. En muista tarkkaan, enkä pidä tärkeänäkään listata näitä.
Sen sijaan erinäisiä seksuaalisia hyväilyjä on ollut varmaan satojen kanssa, joukossa myös naisia. Olin 15 vuotta naimisissa, jolloin olin melko uskollinen eli siihen ajanjaksoon mahtuu vain n. 10 seksuaalista kohtaamista. Yhdyntä vain yhden kanssa mieheni lisäksi.
Miksi niin kovasti alapeukutetaan seksuaalisesti vapautunutta naista?
Siis olen esim. suudellut näitä miehiä. 15 vuotta on aika pitkä aika olla vain yhden kanssa. Eli yhdynnässä tosiaan olen vain yhden kanssa ollut avioliittoni aikana "vieraan" miehen kanssa.
Musta vähän moralismin maku nyt. Ja tapaus sovittiinkin miehen kanssa kyllä, ero tuli ihan muista syistä.
Noin 25.
2 miestä 18-45-vuotiaana, n. 23 miestä 45-47-vuotiaana.
50v 22v olin avioliitossa. Seksikumppaneita 15. Mahdollisuuksia olisi ollut ainakin tuplat.
Noin 20. Parisuhteessa reilut 20v, sen aikana miehen lisäksi 1 uusi salaisuus - mies. Muut ennen tätä suhdetta. N50v
Kuka oikeasti laskee seksipartneteiden määrää? Oma seksielämä alkoi 15-vuotiaana, nyt 30 vuoden kuluttua luulen, että seksipartnereita on ollut suunnilleen 50. En ole pitänyt kirjanpitoa tarpeellisena.
Tähän kuuluu kuitenkin pitkiäkin uskollisia parisuhdevuosia, mutta sitten 7 vuoden sinkkujaksossa saattanut olla kolmekin miestä kierroksessa samalla viikolla.
Nykyisin uskollinen ja onnellisessa parisuhteessa 😊
28 laskin näitä kumppaneita olevan. 3 pidempää suhdetta takana. Suhteiden aikana ollut syrjähyppyjä säännöllisesti. N46
55 miestä suunnilleen, ei muista varmaksi. Siihen mahtuu yksi pitkä suhde 15v.
N53
Olen 62 ja on ollut vain yksi, oma aviomies jonka kanssa olemme vieläkin.