Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1861/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Voiko joku auttaa tulkitsemaan kahta testiä?? Eilen tehty rfsu testi näytti haaleeta viivaa ja tein myös pregcheckin testin joka näytti kuitenkin negaa.. Tänään tein uudestaan pregcheckin ja näytti jo vähän jotain!! Voisiko olla plussaa? Neljä päivää vielä menkkoihin, mutta hätähousu kun oon.. Tällä hetkellä menossa ehkä dpo11.. Ollut pientä särkyä rinnoissa muutamia päiviä ja etovaa oloa. Reilu viikko sitten alkoi vähäinen ruskea vuoto joka loppui muutaman päivän päästä.

1862/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä pregcheck testi tältä päivältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1863/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41123 kirjoitti:

Tässä vielä pregcheck testi tältä päivältä.

Itselläni rfsu näytti todella myöhään positiivista, kannattaa ostaa vaikka niitä herkempiä testejä! Pregcheck herkkä näytti mulla positiivista kun menkat oli yhden päivän myöhässä, kannattaa muistaa että kaikilla nousee niin yksilöllisesti tuo hcg.

Myös rfsun ovulaatio testi näytti positiivista raskautta kun itse rfsun raskaustesti😅 tuntuu että on ihan hakuammuntaa mikä nyt sit on pätevä🤔 mutta kannattaa ostaa vaikka niitä herkkiä eka😎 plussa onnea sinne😍

1864/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen siis että ovulaatiotesti näytti aiemmin positiivista kun itse raskaustesti😅

1865/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrossa dpo 10 ja CB:n testi näyttää tältä. Menkkojen pitäisi alkaa 3-5 päivän päästä. Testiviiva tuli ihan sekunneissa tikkuun, kun pissa oli imeytynyt. Voiko olla näin vahva näin aikaisin vai jokin vialla?

1866/3051 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mullakin oli ihan selkeä noilla päivillä 😊

1867/3051 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljasuklaa ja Nounou miten kävi joko kierto vaihtui?

1868/3051 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, ei ole uusi kierto vielä alkanut mutta eilinen aamupissasta tehty Pregcheck oli aivan yhtä nega kuin torstainen OneStep 🙄 mulla loppukierrosta käytössä progesteronituki ja kuuri vielä pari päivää päällä niin vuoto alkaa varmaan ensi viikon ti-ke.

1869/3051 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tuun kyselemään myös, näkyykö tässä mitään? Päivällä uitettu, pari päivää ennen arvioituja menkkoja. Viivanpaikka?

1870/3051 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

halipatsuippa kirjoitti:

Hei!

Tuun kyselemään myös, näkyykö tässä mitään? Päivällä uitettu, pari päivää ennen arvioituja menkkoja. Viivanpaikka?

Vastaan itselleni; menkat tulivat ajallaan.

1871/3051 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissarouva kirjoitti:

Noniin eli plussa, nega vai haamu!?

Rfsun testi, kp 26/28.

Kp 22-23 oli outoa välivuotoa, rusehtavaa ja pyyhittäessä punaista, vähäinen määrä siis tätä välivuotoa (kiinnittymisvuoto?) ja nyt viimeiset 3 päivää olen palellut ja lämpöä kokoajan 36.9-37°c, kurkku kipeä.

Olenko liian toiveikas että olisi raskaus?🙈😅

Luin nimittäin että nuo rfsu:t huijaa vähän haamuillaan.. tuo haalea viiva tuli testiajan sisällä, on nyt lähtenyt kokonaan

Kissarouva täällä taas hei! Menkat alkoivat 31/28 ja kipeämpinä kuin yleensä. Epäilen aika vahvasti tämän olleen kemiallinen raskaus :c

1872/3051 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tässä haamu? vai viivanpaikka, koska rfsu testi.

1873/3051 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näättekö mitään vai tuunko hulluks 🙈

Nyt kp 31/32, ollu menkkamaista jomotusta muutama päivä eikä ikinä oo tullu kivut enne kuukautisia. Esikoisesta oli myös samoja kipuja ennen plussaa.

Tiiän et pitäis nyt vaa rauhassa odottaa muutama päivä mut ei pysty 😫

1874/3051 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä takana 21kuukautta. Ekaa kertaa ikinä sain kaksi viivaa ♡ Eka letrokierto oli! Nyt olisi kp33 ja dpo18

1875/3051 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan taas kaikille! 

Täällä odotellaan viimeisen inseminaation (tehty 3.12) jälkeistä tulosta. Ensimmäisessä ultrassa erikoistuva lääkäri oli sitä mieltä, ettei sitä edes tehdä kun limakalvo on niin ohut alle 5mm.. Onneksi toinen lääkäri oli sitä mieltä, että ehdottamasti tehdään kun ollaan jo tässä vaiheessa menossa.. Inseminaatiopäivänä rakkula oli hyvin kehittynyt ja limakalvo lääkärin mukaan jo ilman mittaamista normaali ja "kaunis". Alkukierrossa oli käytössä letrot 2tbl kp 3-7 ja bemfola kp 8 ja 9 kuten myös aiemmissa yrityskerroissa.

Kuitenkin tällä kertaa on ollut hyvin erilaiset piinaviikot menossa. Oireita ei ole juurikaan ollut, toisaalta  viime tiistaina oksensin aamukahvin jälkeen ja tänä aamuna erittäin voimakkaat reaktiot myös ensimmäisen kupin jälkeen, mutta oksentamaan ei tarvinnut juosta.. Hyvin erilaiset fiilikset tässä kierrossa kun niitä aiempia rintakipuja, vatsatuntemuksia tai muita ei ole ollut.. Vilukissa olen oli sitten kesä tai talvi, niin tähän en nyt ole kiinnittänyt niin huomiota.. Pientä refluksin kaltaisia oireita on tullut parina päivänä, että oksennus nousee kurkkuun, mutta se on mennyt ohi nopeasti juomalla vettä..  Olen nyt seurannut pp 8 alkaen raskaustestein, miten pregnyl näkyy ja pp 8 se oli aika selkeä vielä. Tänään pp 10 taas sain haalean viivan testiin, eli nyt mietin että vieläkö tuo pregnyl vaikuttaa vai ei.. 

Virallinen testipäivä osuu perjantaille, mutta saa nähdä seuraanko tässä nyt päivittäin viivojen mahdollista vahvistumista tai katoamista.. Seuraavana olisi sitten ivf-hoidot tulossa, mutta riskejä hoitoon omalla kohdalla löytyy niin paljon, että siitä käydään palaveria ihan suuremmalla lääkäreiden joukolla ennen päätöstä..

1876/3051 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä mieltä olette tästä? Onko haamu vai viivanpaikka, kyseessä RFSU:n testi.

Tänään tosiaan kp 32/31-35, dpo ehkä 12 tai 13.

Marraskuussa varhainen keskenmeno eikä sen jälkeen kuukautisia ole tullut. Tälle vuodelle tosiaan jo kolmas raskaus, toiveena ollut raskautua heti esikoisen syntymän jälkeen.

1877/3051 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tänne kanssa ihmettelemään, että mikäs nyt on menossa. Meillä yk8 oli tällainen kp 24 tein testin illalla, laitan kuvan... haamua näkyvissä, mut kp 28 muuttui kp1 eli sunnuntaina alkoi menkat, jotka loppuivat eilen illalla, eli kesto vain noin 1.5vrk. Tänään tullut satunnaisesti pientä määrää tuhrua pyyhittäessä, normaalisti vuodan 2-3 vrk reilusti, nyt vuoto huomattavasti niukempaa oli...

Kierto ollut nyt 26-29vrk, eli ajoissa alkoi vuoto....

Ajattelin kyllä r-testin uusia... mutta ehkä kokemuksia haluaisin kuulla

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1878/3051 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tässä teidän mielestä mitään? Tänään taitaa tosin olla vasta dpo 6.

1879/3051 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi on early detection joka otettu 3 pv ennen menkkojen alkamista, alempi perus Clear blue testi joka otettu tänään jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Vielä ei uskalla iloita, mutta hieman on ehkä viiva vahvistunut?

1880/3051 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-päivää kuukautisiin. Näkeekö kukaan mitään?