Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Tänään tein uuden testin tosin nyt vain 2h pidätyksellä kun en malttanut odottaa.
Alice87 kirjoitti:
Vaniljasuklaa kirjoitti:
5-9 päivää menkkoihin ja dpo 9 meneillään vasta ja tulos tällainen 🧐 tämä on rfsu:n herkkä testi
Sain aika samanlaisia noilla dpoilla 🤔 vahvistui pari päivää ja sitten loppui 😔 kemiallinen oli siis kyseessä. Toivotaan että sulla parempi onni :)
Ikävä kyllä siinä kävi juuri samalla tavalla.. kemiallinen se oli täälläkin. Vahvistui vielä tuosta hiukan ja haaleni sitten. Miten turhauttavaa!
Vaniljasuklaa kirjoitti:
Ikävä kyllä siinä kävi juuri samalla tavalla.. kemiallinen se oli täälläkin. Vahvistui vielä tuosta hiukan ja haaleni sitten. Miten turhauttavaa!
Voi eih 😔 ei tota toivo kyllä kenellekään. Itsellä juuri dpo 8 menossa enkä tiedä uskallanko huomenna testata ollenkaan vielä juurikin taas sen pelon takia, että sattuisi jotain näkymään ja paljastuisi taas kemialliseksi se pettymys lyö kyllä pirun kovaa aina siinä vaiheessa.
Nektariini kirjoitti:
Miten herkästi CB antaa haamuja? Kp33/28-30. Oireina on että nukahdan aikaisin (klo20-21) ja välillä viiltelyä oikealla puolella lantiossa. Ekasta ja tokasta oli muistaakseni vahvemmat viivat tässä vaiheessa. Tämä ei tosin ollut aamupissi.
Mä sain tällasia CB:lla jatkuvasti, vuoden ajan kun yritettiin. Lopetin näitten käytön kun joka kerta petyin. Tämä siis negatesti.
Alice87 kirjoitti:
Vaniljasuklaa kirjoitti:
Voi eih 😔 ei tota toivo kyllä kenellekään. Itsellä juuri dpo 8 menossa enkä tiedä uskallanko huomenna testata ollenkaan vielä juurikin taas sen pelon takia, että sattuisi jotain näkymään ja paljastuisi taas kemialliseksi se pettymys lyö kyllä pirun kovaa aina siinä vaiheessa.
Mä tein sopimuksen itteni kans, että en testaa ens kierros ennen ku ku on dpo12. Ihan vaan välttääkseini sen henkisen romahduksen minkä joutuu kokemaan 😞
Vaniljasuklaa kirjoitti:
Alice87 kirjoitti:
Vaniljasuklaa kirjoitti:
Mä tein sopimuksen itteni kans, että en testaa ens kierros ennen ku ku on dpo12. Ihan vaan välttääkseini sen henkisen romahduksen minkä joutuu kokemaan 😞
Itselleni joka kerta sanon ihan samaa ja silti päädyn testailemaan 🙈 malttamaton vaan kun on. Mutta pirun rankkaahan se todellakin on joka ikinen kerta :/
Käyttäjä40906 kirjoitti:
Nektariini kirjoitti:
Miten herkästi CB antaa haamuja? Kp33/28-30. Oireina on että nukahdan aikaisin (klo20-21) ja välillä viiltelyä oikealla puolella lantiossa. Ekasta ja tokasta oli muistaakseni vahvemmat viivat tässä vaiheessa. Tämä ei tosin ollut aamupissi.
Mä sain tällasia CB:lla jatkuvasti, vuoden ajan kun yritettiin. Lopetin näitten käytön kun joka kerta petyin. Tämä siis negatesti.
Okei pitää vielä huomenna aamusta testata toisella testillä. Tänään heikko haamu (?) 2h pidätyksellä.
Tulin vaa n päivittämään että taisi olla kemiallinen koska tämän aamun testi oli tosi hailakka haamu.
Paljon tsemppiä kaikille ♥️
Alan olemaan varmaan jo huolella pipi päästä, mutta nyt kun yritystä on kestänyt 12 kierrosta eikä haamun haamua saati plussan plussaa, niin jotenkin aattelee että olis ees ollut joku kemiallinen niin tietäis että siellä on yrittänyt jotain tapahtua ja joku tavallaan edes toimii… vaikken missään nimessä toivo minkäänlaista keskenmenoa enkä vähättele sitä kuinka pahalta kemiallinenkin voi tuntua, kun ehtii jo toivoa ja sitten matto vedetäänkin jalkojen alta.
Nounou kirjoitti:
Alan olemaan varmaan jo huolella pipi päästä, mutta nyt kun yritystä on kestänyt 12 kierrosta eikä haamun haamua saati plussan plussaa, niin jotenkin aattelee että olis ees ollut joku kemiallinen niin tietäis että siellä on yrittänyt jotain tapahtua ja joku tavallaan edes toimii… vaikken missään nimessä toivo minkäänlaista keskenmenoa enkä vähättele sitä kuinka pahalta kemiallinenkin voi tuntua, kun ehtii jo toivoa ja sitten matto vedetäänkin jalkojen alta.
Voin kyllä kuvitella 🤔 kyllä se omalla tavalla helpottaa nähdä edes jotain yritystä ja se hetkenkin toivon kipinä kuitenkin on ihan mukava tunne. Nega tai kemiallinen niin kyllä se vaan joka kerta pistää miettimään että missä hitossa mättää kun kaikkensa koittaa tehdä 🙄
Noniin eli plussa, nega vai haamu!?
Rfsun testi, kp 26/28.
Kp 22-23 oli outoa välivuotoa, rusehtavaa ja pyyhittäessä punaista, vähäinen määrä siis tätä välivuotoa (kiinnittymisvuoto?) ja nyt viimeiset 3 päivää olen palellut ja lämpöä kokoajan 36.9-37°c, kurkku kipeä.
Olenko liian toiveikas että olisi raskaus?🙈😅
Luin nimittäin että nuo rfsu:t huijaa vähän haamuillaan.. tuo haalea viiva tuli testiajan sisällä, on nyt lähtenyt kokonaan
kissarouva kirjoitti:
Noniin eli plussa, nega vai haamu!?
Rfsun testi, kp 26/28.Kp 22-23 oli outoa välivuotoa, rusehtavaa ja pyyhittäessä punaista, vähäinen määrä siis tätä välivuotoa (kiinnittymisvuoto?) ja nyt viimeiset 3 päivää olen palellut ja lämpöä kokoajan 36.9-37°c, kurkku kipeä.
Olenko liian toiveikas että olisi raskaus?🙈😅
Luin nimittäin että nuo rfsu:t huijaa vähän haamuillaan.. tuo haalea viiva tuli testiajan sisällä, on nyt lähtenyt kokonaan
Voi olla aikalailla kumpi vaan 🤔 kannattaa kokeilla jollain muulla. Esim. Pregcheckit pitäisi olla aika luotettavia ja joku herkempi saattaisi tuossa kohti näyttää vielä selkeämmin
Hei! Ollaan noin 5kk miehen kans yritetty ja nyt näyttää testi tällasta. En tiiä onko vaan nega, vaikee ois muuta uskoa.
Tässä viellä rfsu testistä kuvaa ja menkkoihin ois viel 4pv
Alice87, niinpä ☝🏻 Kateeksi käy niitä joilla tärppää nopeasti tai kohtuullisessa ajassa, ehtinyt tässä saamaan jo liian monta otsakurttua ja harmaata hiusta liikaa 😅 huomenna dpo10 ja tässä sitä taas kiusaa itseään ja miettii testaisiko vai ei, joka kuinen kissa-hiiri-leikki.
Miltä teidän mielestä näyttää?