Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1761/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne oli Pregcheckin jotka näyttivät myös plussaa🙈 Ja kiitos, toivotaan parasta ❤

1762/3051 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Otatin hormonikierukan pois 29.9., sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut (eli kp "miljoona" :D), mutta jotenkin on "kumma tunne", joten tein tänään testin. Ja viivalasit päässä, totta kai, kuvittelin tässä nähneeni jotain. Avattu rfsu herkkä testi siis. Näkyykö näissä aina tällainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1763/3051 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevermind! Täti kurvasi vihdoin ryminällä paikalle viimeyönä. Odotteli näköjään vaan ovelana, että sorrun testaamaan, vaikka olin jo päättänyt, etten edes ennen ekoja menkkoja testaa. :D

Mutta siis, yllä oleva rfsu siis on varmuudella nega. Tiedoksi siis muillekin tihrustelijoille. 👍🏻

1764/3051 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte? Positiivinen vai joku viivanpaikka?

1765/3051 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VauvaHaaveilija2020 kirjoitti:

Mitä veikkaatte? Positiivinen vai joku viivanpaikka?

Mulla oli just tollanen se eka haamu.😍Testasin joka aamu ja vahvistui. Onko missä vaiheessa kiertoa testattu…?

1766/3051 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kierto niin sekaisin että en enää edes tiedä 😳

1767/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä😭 Miksi testi antoi tuommoisen haamun? Nyt testi negatiivinen😭

1768/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä eilinen testi (tänä aamuna)

Vierailija
1769/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VauvaHaaveilija2020 kirjoitti:

En kestä😭 Miksi testi antoi tuommoisen haamun? Nyt testi negatiivinen😭

Älä vielä lannistu!❤️ onko toi ensimmäinen testi herkempi kun toinen? Kokeile tehdä vaikka parin päivän päästä uusi testi.

1770/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 13?

1771/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkaa jo viivat vilistä silmissä. Mitä sanotte?

1772/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka! näkeekö kukaan tässä testiliuskassa mitään? toivottavasti tällä keskustelupalstalla on nyt joku vielä joka kattois näitä 😄. on siis 13dpo ja päiväpissasta tehty. testinä on rfsu testiliuska.

1773/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesuli, ihan kuin siinä jotain haaleaa olisi, etenkin yläosassa. 

1774/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesuli, näen kans jotain mutta voi olla viivanpaikkakin. Toki normikierrolla n.28vrk yleensä noilla päivillä on jo selkeä plussaviiva. Mutta testaa parin pvän päästä uusiksi ja kerro vahvistuiko 😊

1775/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tässä on mun dpo13, kierto 28vrk

1776/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä sitten taas ystävän dpo18 aamupissasta siinä kohtaa kun menkat myöhässä 3 päivää, se on niin kamalan yksilöllistä.

Vierailija
1777/3051 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Eemi ja Nounou esimerkkikuvista😊

1778/3051 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit molemmat oli Pregcheckin ja ei ollut mitään erityisherkkiä vaan ihan normeja. Eilenkin testi oli negatiivinen... Luultavasti joku kemiallinen raskaus siis 😔💔 Ollaan vuosi jo yritetty 💔

1779/3051 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tällainen, early testi kyseessä? Tehty noin dpo 9

1780/3051 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä pregcheck