Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1721/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

1722/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallukka kirjoitti:

Näkyiskö tästä kuvasta paremmin

Plussa tuo on :) ja edellisessa kierrossa kanssa meni hermo noihin kun paketin toinen näytti ihan negaa ja heti seuraavasta pissasta taas positiivista 🙄 oletan virheen käyneen tosin siinä että testi ei ollut vielä huoneen lämpöinen, mutta tiedä sitten 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1723/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden, erimerkkisen testin (rfsu), mutta koska testiviiva on tässäkin näin hailakka, taitaa nyt olla parasta malttaa pari päivää ennen varmistustestiä.

1724/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38139 kirjoitti:

Ajatuksia?

Negalta näyttää 🤔 tosin noissa en luottaisi oikein negaan enkä haamuun 🙄 jos one stepillä saa ihan selkeän värillisen viivan niin sitten EHKÄ voi olla plussa 🙈 nyt ymmärrän kyllä miksi raskauskeijussa heittelevät niitä anteliaasti ovistestejen mukaan 😁

1725/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Nounou ja Alice tulkinta-avusta :) jatkossa ostan kyllä pelkkää Clearblueta tarpeen tullen! Käyttäjä38139, eikö tuo aika puhtaalta negatiiviselta näytä? Varmasti kuitenkin sunkin hyvä toistaa testi parin päivän päästä jos menkkoja ei kuulu. :)

1726/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 10 ja nyt jo väriäkin viivassa 🤔 oireina edelleenkin tissikivut, mutta tosiaan erilaiset kun ennen menkkoja. Jos edellis kierron kemialliseen vertaa niin noi kivut puuttui, myös siis on outoja kipuja välillä milloin missäkin alavatsalla. Tullut himoja joihinkin ruokiin. Ja olo on oudon hyvä 🤔 kun edellisessä oli kokoajan mukana se tunne että nyt ei ole kaikki niinkun pitää ja jatkuvasti itkunen. Niin joo ja välillä menkkakipuja ollut, mutta kestää vain hetken ja katoaa, ennen menkkoja kivut taas on jatkuvia.

Jotain selkeästi tapahtuu, mutta viime kerran pettymys oli niin kova ettei tässä kyllä luota vielä mihinkään.

1727/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tästä näkyisi paremmin 😅

1728/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallukka kirjoitti:

Tein uuden, erimerkkisen testin (rfsu), mutta koska testiviiva on tässäkin näin hailakka, taitaa nyt olla parasta malttaa pari päivää ennen varmistustestiä.

Siis tosi hyvältähän viivalta tuo näyttää 🤔 varsinkin kun ei ole herkin ja vielä jos et ole varma dpo.sta. noilla sai kai aika kauan odottaa, että saa oikeasti tosi tumman viivan.

1729/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice, en itse uskaltaisi päätellä vielä mitään noista sinun viivoista kuvien perusteella, mutta kuten ehkä huomasit niin oonkin tosi konservatiivinen sen suhteen että pitää olla ihan kiistaton tulos. 😅 mullakin nimittäin oli ilmeisesti kemiallinen viime kierrossa, joten ennen kuin on mennyt vielä muutamia päiviä ja oon saanut selkeän plussan tauluun, en luota siihen ettei tämäkin voisi olla kemiallinen raskaus.

1730/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan Alice olette yrittäneet lasta? Entä muut? 😌

1731/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallukka kirjoitti:

Alice, en itse uskaltaisi päätellä vielä mitään noista sinun viivoista kuvien perusteella, mutta kuten ehkä huomasit niin oonkin tosi konservatiivinen sen suhteen että pitää olla ihan kiistaton tulos. 😅 mullakin nimittäin oli ilmeisesti kemiallinen viime kierrossa, joten ennen kuin on mennyt vielä muutamia päiviä ja oon saanut selkeän plussan tauluun, en luota siihen ettei tämäkin voisi olla kemiallinen raskaus.

Juu jostain syystä tänne laittamissa kuvissa näkyy huonommin kun mitä puhelimessa 😅 ja olen ihan samalla linjalla kanssasi, että en kyllä luota mihinkään ellei ole todella vahva viiva 😬 se vaan kun tavallaan kroppa ja pää samalla huutaa, että nyt on tärpännyt 🤔 varmaan huomenna teen viimeisen rfsu.n testin ja sitten voisi suosiolla vasta dpo 14 tehdä digin. Kemiallisessa tuolloin digi huusi negaa niin jos silloin tulisi raskaana niin voisi tuloksen kuvitella olevan luotettava.

1732/3051 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

pallukka kirjoitti:

Juu jostain syystä tänne laittamissa kuvissa näkyy huonommin kun mitä puhelimessa 😅 ja olen ihan samalla linjalla kanssasi, että en kyllä luota mihinkään ellei ole todella vahva viiva 😬 se vaan kun tavallaan kroppa ja pää samalla huutaa, että nyt on tärpännyt 🤔 varmaan huomenna teen viimeisen rfsu.n testin ja sitten voisi suosiolla vasta dpo 14 tehdä digin. Kemiallisessa tuolloin digi huusi negaa niin jos silloin tulisi raskaana niin voisi tuloksen kuvitella olevan luotettava.

toivottavasti muutaman päivän päästä tulisi plussa 🙂 oireet on hankalia, mulla ainoa varhainen oire esikoisesta oli se kun ihotautilääkärille valitin että nenästä vuotaa verta. 😆 eli kuivat limakalvot, mitä en kyllä osannut yhdistää mahdolliseen raskauteen.

1733/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallukka kirjoitti:

Alice87 kirjoitti:

pallukka kirjoitti:

toivottavasti muutaman päivän päästä tulisi plussa 🙂 oireet on hankalia, mulla ainoa varhainen oire esikoisesta oli se kun ihotautilääkärille valitin että nenästä vuotaa verta. 😆 eli kuivat limakalvot, mitä en kyllä osannut yhdistää mahdolliseen raskauteen.

Noh tämän päivän viiva ei ole enää edes värillinen 😑 eilinen näytti vielä ihan hyvälle dpo 10 mutta olisi tänään pitänyt olla vähintään samanlainen 🙄 en nyt oikein tiedä sitten odottaakko vai kokeillakko vielä jollain muulla 🤔 potuttaa kyllä aivan suunnattomasti. Kaksi lasta kyllä löytyy jo ja ihan samoja juttuja ollut 🙄 kemiallisia en tiedä koskaan saaneeni aiemmin. Liekö pitkäaikainen kierukan käyttö sitten saanut limakalvot liian ohuiksi kiinnittymiselle 🙄

1734/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä ootte? Haalea plussa vai viivanpaikka? Kp 26/28

1735/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen kuva

1736/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan raskaaksi jo kirjoitti:

Tässä vielä toinen kuva

Tähän siis lisäyksenä:

Mulla ollut nyt maha kipee tosi pitkään, alkoi ovulaatiosta ~ viikko.

Mahaan vihloo, juuri menkkamaisia kipuja, tuntuu kuin koko menkat alkaisi.

Perjantai jouduin meneemään päivystykseen, yhtäkkiä mahaan alkoi sattua niin paljon etten pystynyt tekemään mitään.

Pissatulehdusta mulla ei ole, olen joko raskaana tai jotain vakavempaa

Maha on ihan älyttömän turvonnut, tissit tuntuu tosi turvonneilta ja sattuu kun koskee.

Mulla on 2 lasta entuudestaan ja 3-4pv ennen menkkoja on tullut tosi vahva plussa, sen takia vähän mietinkin että mikä mulla on sitten?

Verikokeisiin olen menossa huomenna, lämmöt ovat myös vähän koholla. Onko teillä ollut vastaavaa?

1737/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 24/28-31 🤔🤔

1738/3051 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu vai viivanpaikka? 8dpo. Alavatsassa ollut jo muutamanpäivän nipistelyä, väsyttää ja haukotuttaa pitkin päivää.

1739/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän aamun predictor. Dpo 10 ja tosiaan yli vuosi yritystä takana. En voi uskoa todeksi. Pregcheck ei ole kuitenkaan vahvistunut eilisestä. Toivotaan nyt parasta!

1740/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä hiukan muokattuna kp 25/ 28-31 👀 ylin tänä aamuna ja alin eilen.