Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1741/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäis menkkojen alkaa. Tein ovulaatio testin joka tuossa kuvassa. Outoa kun aina ennen menkkoja jos olen ovulaatiotestiä kokeillut, niin viivaa ei tule ollenkaan. Myös r- testin tein ja siitä kuva alempana.

1742/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1743/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Näkeekö joku tässä jotain, itse en näe mitään mutta haluisin viellä varmistaa kun ystävä näki😅 Menkkamaisia tuntemuksia on verta vaan ei viellä ole tullut vaikka pitäisi jo alkaa, ehkä vain myöhässä? Haluan ihan rehellisiä vastauksia.

Kiitos valmiiksi vastauksista❤️

1744/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitesti antoi "raskaana 2-3" vaikka rfsu-viiva oli edelleen hailakka. :)

1745/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viellä toinen minkä otin 5pv sitten tuo toinen otettu 2pv sitten

1746/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa piti ihan kirjautua tänne voidakseni varoittaa RFSU:n erittäin herkästä puikkotestistä (se kolmen euron markettitesti).

Valmistauduttiin IVF-hoitoon, ja ennen hormonipiikkien aloittamista tein ip-näytteestä ”pois sulkevan” raskaustestin.

Ajatus siis oli, että varmistetaan ettei raskautta vaan ole ennen kuin piikitetään.

Käytännössä en voinut olla raskaana (tai testi ei voisi näyttää plussaa), kun puolitoista viikkoa aiemmin oli ollut kuukautiset.

Järkytys oli iso, kun testiajalla tikkuun piirtyi selkeä, punainen toinen viiva!

Joskus kemiallisia ko. testillä tikuttaneena tiesin, ettei se ole haamu, kuten aiemmin oli niitä tullut.

Seuraavana aamuna menin kiireellä labraan ja verikokeen mukaan ei ollut mitään merkkejä raskaudesta.

Testasin uudestaan vastaavalla testillä ja puhdas nega tuli.

Soitin maahantuojalle ja eivät tienneet mistä voi olla kyse.

Kun ivf-hoidot alkoivat, kysyin lapsettomuuslääkäriltä ko. testin väärästä positiivisesta, sanoi hän että ne herkät r.testit muuttuvat ovulaatioaikaan aina positiiviseksi, ja ettei testi erota lutenisoivaa hormonia ja raskaudessa erittyvää istukkahormonia. Satuin vahingossa testaamaan ovulaation ”oikeaan” aikaan.

Kun raskaus lopulta ivf-avusteisesti alkoi, testasin pitkin ekoja viikkoja tuolla halpiksella, enkä koskaan saanut vahvaa viivaa tikkuun!

Pregcheck-halpistestit sen sijaan vahvistuivat ja tummuivat sitä mukaa kun virallinen testipäivä läheni, tuo Rfsu jäi aina vahvaksi haamuksi. Pregcheck näytti haamun jo 3.pvä siirrosta!

Ja ne kalliimmat clearblue-testit, niistäkin vain huonoja kokemuksia, sain vuoden ajan vääriä positiivisia niillä jatkuvasti, johtuu kuulemma siniväristä.

Joten jos ikinä toistamiseen raskaudun, en tuhlaa rahojani Clearbluhun tms. vaan luotan tuohon Pregcheckiin, RFSU:n testejä en osta enää ikinä😡

1747/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Heippa piti ihan kirjautua tänne voidakseni varoittaa RFSU:n erittäin herkästä puikkotestistä (se kolmen euron markettitesti).

Valmistauduttiin IVF-hoitoon, ja ennen hormonipiikkien aloittamista tein ip-näytteestä ”pois sulkevan” raskaustestin.

Ajatus siis oli, että varmistetaan ettei raskautta vaan ole ennen kuin piikitetään.

Käytännössä en voinut olla raskaana (tai testi ei voisi näyttää plussaa), kun puolitoista viikkoa aiemmin oli ollut kuukautiset.

Järkytys oli iso, kun testiajalla tikkuun piirtyi selkeä, punainen toinen viiva!

Joskus kemiallisia ko. testillä tikuttaneena tiesin, ettei se ole haamu, kuten aiemmin oli niitä tullut.

Seuraavana aamuna menin kiireellä labraan ja verikokeen mukaan ei ollut mitään merkkejä raskaudesta.

Kun ivf-hoidot alkoivat, kysyin lapsettomuuslääkäriltä ko. testin väärästä positiivisesta, sanoi hän että ne herkät r.testit muuttuvat ovulaatioaikaan aina positiiviseksi, ja ettei testi erota lutenisoivaa hormonia ja raskaudessa erittyvää istukkahormonia. Satuin vahingossa testaamaan ovulaation ”oikeaan” aikaan.

Kun raskaus lopulta ivf-avusteisesti alkoi, testasin pitkin ekoja viikkoja tuolla halpiksella, enkä koskaan saanut vahvaa viivaa tikkuun!

Pregcheck-halpistestit sen sijaan vahvistuivat ja tummuivat sitä mukaa kun virallinen testipäivä läheni, tuo Rfsu jäi aina vahvaksi haamuksi. Pregcheck näytti haamun jo 3.pvä siirrosta!

Ja ne kalliimmat clearblue-testit, niistäkin vain huonoja kokemuksia, sain vuoden ajan vääriä positiivisia niillä jatkuvasti, johtuu kuulemma siniväristä.

Joten jos ikinä toistamiseen raskaudun, en tuhlaa rahojani Clearbluhun tms. vaan luotan tuohon Pregcheckiin, RFSU:n testejä en osta enää ikinä😡

Tältä näytti siis väärä positiivinen.

1748/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Käyttäjä40906 kirjoitti:

Tältä näytti siis väärä positiivinen.

Ja tältä positiivinen, kun olin oikeasti raskaana. Tämän tummempaa viivaa en tällä testillä ikinä saanut, Pregcheck näytti plussaa aiemmin kuin tämä ”erittäin herkkä”.

1749/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyselin onko haamu vaiko viivanpaikka? Tein tänään uuden testin eri valmistajalta. Olen näkevinäni viivan, mutta antaako testit yleensä viivanpaikkaa?

1750/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmöinen tänään illalla ❤ Uskomatonta

1751/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa onnea ❤ meillä on sitten sama tilanne. Toivotaan että kaikki menee hyvin. 🙂

1752/3051 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallukka kirjoitti:

Tokahaaveissa onnea ❤ meillä on sitten sama tilanne. Toivotaan että kaikki menee hyvin. 🙂

Kiitos samoin! Pc testitkin lähti vahvistumaan 😊

1753/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään uuden testin ja viiva tuli heti kun pissa siihen osui.. alin siis tänään otettu ja ylin vk sitten😳 menkat myöhässä. Otan pe digin?

1754/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 26/28-31🤔

1755/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ensimmäistä kertaa tänne kirjottelen. Tänään nousi epäillys raskaudesta huomattuani vatsani kramppaavan aivan kuin kuukautisten aikoina, mutta kuukautiset olivat viikko sitten, tosin normaalia lyhyemmät ja niukemmat nyt kun sitä ajatellaan tarkasti. Ja vatsalihakset kipeät kanssa aivan kuin olisin tehnyt ison urheilu suorituksenkin. Jäätävä väsymyskin ollut jo reilun viikon. Sekä rinnat tuntuvat jollain lailla todella herkiltä. Muun muassa pienikin raapiminenkin kun vääränlainen uusi saippua sai ihoni vähän kutiamaan. Sain rintoihini mustelmia raavittuani vain vähän. Normaalisti en mustelmia kovinkaan herkästi saa. Myös muutenkin etova olo ollut kun miettiikin ruokaa. Mutta oireet ennen tätä päivää laitoin ystävän polttareiden johtuvista valvomisista yms. Tänään kumminkin heräsi epäilys. Olen ensi kertaa epäilemässä että olisin raskaana. Olen 22 ja vähän pelottaakin, mutta tässä kyselisin että käynkö minä ostamassa raskaustestin ja mitkä testit ovat luotettavimpia?

1756/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen kokenut erilaisia raskausoireita jo pari viikkoa, muunmuassa alavatsan vihlontaa, kuvotusta, ja viimeisimpänä rintakipua viime lauantaista alkaen. Sunnuntaina illalla sain todella haalean plussan pregcheckillä, ja maanantai aamulla kuvassa näkyvän hyvin hailakan viivan. Maanantaina rinnat olivat todella kipeät ja olin varma että olen raskaana, ja ajattelin vain tarkistaa asian tiistaina Clearbluen Digitalilla. No, se näyttikin "ei raskaana". Eilen illalla sain pc:llä taas kuitenkin hailakan viivan.

Nyt pidän pari päivää taukoa testaamisesta, mutta onkohan kyseessä kemiallinen? Rinnat eivät ole enää läheskään yhtä kipeät kuin Maanantaina.

1757/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen kuva. Hiukan vahvemmin näkyy livenä mutta tuollainen haalea se joka tapauksessa oli.

1758/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuum.e kirjoitti:

Tässä toinen kuva. Hiukan vahvemmin näkyy livenä mutta tuollainen haalea se joka tapauksessa oli.

Mä en luota nuihin ”siniviivatesteihin” yhtään, vähiten tohon Clearbluhun. Tällasen viivan sain itse, enkä ollut raskaana. Antanut monet kerrat haamuja ja jopa turhia viivoja.

1759/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos tiedosta. Olen ensi kertaa testailemassa niin jotenkin tosi epävarma olo kaikesta... Mutta pari muutakin testiä näytti tosiaankin plussaa.. Menkkoja tässä siis käytännössä odottelen.

1760/3051 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuum.e kirjoitti:

Okei, kiitos tiedosta. Olen ensi kertaa testailemassa niin jotenkin tosi epävarma olo kaikesta... Mutta pari muutakin testiä näytti tosiaankin plussaa.. Menkkoja tässä siis käytännössä odottelen.

Toivotaan, että sulla on raskaushaamu!❤️ Mä sain ”raskaushaamut” vaan Pregcheckillä, CB näytti sinistä viivaa joka kerta ilman raskautta.😡