Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1281/3051 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Kyllä ne menkat sieltä kunnolla alkoivat, ei onneksi kovia kipuja. Ei muuta kun seuraavaan yritykseen. Harmittaa ja ahdistaa, mutta minkäs tälle mahtaa. Pohdin tässä olenko yhteydessä lääkäriin ja pyydän reseptin siitä lääkkeestä mitä viimeksi ehdotteli. Vai yritetäänkö vielä ilman apuja. En oikein tiiä mitä kannattaisi tehdä. Tsemppiä kaikille ❤️

1282/3051 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 18-29/29 menossa. Näin viime yönä unta erittäin vahvasta positiivisesta testistä 😁🙊.

Pitäis jakaa vielä malttaa ennen kuin pystyy alkaa testailemaan

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1283/3051 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli runsaasti ruskeaa vuotoa. Taisi tälle tarinalle tulla nopea loppu.

1284/3051 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko sanoa tästä: apteekin oma testi, kolme päivää ennen kuukautisia. Haamu? Ollaan yritelty, mutta ei ole kerrassaan mitään oireita. Juhannusta silmällä pitäen testasin

1285/3051 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen kuva 🧐

1286/3051 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 mä en sano pahalla, mutta seuraavalla kerralla testaa vasta kun kuukautiset myöhässä. Teet itsellesi hallaa noin kovin etukäteen testaamalla ja ei se ainakaan auta raskautumista. Mä niin toivon, että pian plussaat ❤️. Täällä ei edellisessä kierrossa tärpännyt, kalenterin mukaan nyt viikonloppuna ovulaatio. Pitänyt niin kiirettä ettei tätä asiaa oo edes ehtinyt miettimään. Onnea kaikille plussaneille ja tsemppiä kaikille ❤️

1287/3051 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38983 kirjoitti:

Osaatteko sanoa tästä: apteekin oma testi, kolme päivää ennen kuukautisia. Haamu? Ollaan yritelty, mutta ei ole kerrassaan mitään oireita. Juhannusta silmällä pitäen testasin

Minusta olis kyllä ihan selkeä plussa 💖

Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21

1288/3051 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkanut raskaus täälläkään. Clearblue anto kahteen eri testiin kaksi viivaa, jotka näkyivät suoraan pöydällä ollessaan. Ärsyttävää kieltämättä. Uutta yritystä vaan..

Viikko sitten oli ovulaatio (tikutettu normi testillä + clearbluella😂) , eilen ja tänään on ollut lieviä kipuja. Tänään ekaa kertaa ehkä kinnittymisvuotoa. Ihan vähän tuli pyyhkiessä rusehtavia viiruja. Ikinä ei ole vastaavaa tullut, eikä esikoisen kohdallakaan mitään "kiinnittymisvuotoa" ilmennyt. Toiveet korkeella kipujen ja "vuodon" johdosta. Ovulaatio oli hitusen aikaisemmin kuin yleensä, joten luteaalivaiheen pitäisi olla nyt tässä kierrossa 12 päivää!! Normaalisti keikkunut 9-10 päivässä. Esikoisen yrityksen aikaan oli jopa vain 7 päivää, joten eihän siinä aika riitä alkion kiinnittymiseen. Esikoisesta raskauduin kun luteaalivaihe pidentyi 11 päivään ja silloin ovulaatio myös aikaistui!

Ilmeisesti pregcheck on todettu hyväksi (siihen tuli myös viiva viime kierrossa, toki vähän vaaleampi kuin clearbluen testeihin). Ja apteekin oma testi todettu hyväksi (?)

Testaan vasta ensiviikon lopussa, mutta haluan noi susi testit karsia veke, kuten rfsu on kieltolistan numero 1. Clearbluea tosiaan luulin hyväksi, mutta näemmä pieleen meni. Tai sitten se oli kemiallinen vaihteeksi..

1289/3051 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin clear blue digitalin viikkonäytöllä, mutta se näytti ei raskaana. Eilen herkemmällä testillä roskishaamu. Netistä kun selailin, niin samanlaisilla viivoilla tulos ollut raskaana 1-2 viikkoa 🤔

Onko kenelläkään kokemusta väärästä negasta kyseisellä testillä? Kp 22/26 siis menossa eli hätäinen olen.

1290/3051 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellivelli kirjoitti:

Avasin clear blue digitalin viikkonäytöllä, mutta se näytti ei raskaana. Eilen herkemmällä testillä roskishaamu. Netistä kun selailin, niin samanlaisilla viivoilla tulos ollut raskaana 1-2 viikkoa 🤔

Onko kenelläkään kokemusta väärästä negasta kyseisellä testillä? Kp 22/26 siis menossa eli hätäinen olen.

Jos en väärin muista niin nämä näyttää kahta kun negatiivinen ja kolmea kun positiivinen.

1291/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompeli kirjoitti:

Ellivelli kirjoitti:

Jos en väärin muista niin nämä näyttää kahta kun negatiivinen ja kolmea kun positiivinen.

Rfsu:n aikaisella tämmöinen aamulla. Onko se haamu vai viivanpaikka vain?

1292/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tänne aiemmin, että menkat alkoivat, ja niin alkoivat ja loppuivatkin 8 päivää sitten. Oli normaalit menkat.

Nyt pyyhkiessä tuli pieni määrä kirkasta verta paperiin. Tissit myös kovin kipeät. Ei kai tässä vaiheessa kiertoa voisi tulla raskaaksi? 😨 Vai mitä tämä voisi olla. Ei ole ennen ollut kun kuukautisten yhteydessä tämmöstä.

1293/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellivelli kirjoitti:

Avasin myös jokunen kuukausi sitten saman digitestin ja näytti samaa, negatiivinen on nuilla viivoilla. Testaile vielä myöhemmin uudelleen.

1294/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa kirjoitti:

Ilmoitin tänne aiemmin, että menkat alkoivat, ja niin alkoivat ja loppuivatkin 8 päivää sitten. Oli normaalit menkat.

Nyt pyyhkiessä tuli pieni määrä kirkasta verta paperiin. Tissit myös kovin kipeät. Ei kai tässä vaiheessa kiertoa voisi tulla raskaaksi? 😨 Vai mitä tämä voisi olla. Ei ole ennen ollut kun kuukautisten yhteydessä tämmöstä.

Nyt pian peitot heilumaan, sulla on todennäkösesti ovulaatio! Mulla tulee aina n. viikko menkkojen jälkeen veristä vuotoa yhtenä päivänä ja samoihin aikoihin on rinnat arat ja turvoksissa, myös menkkamaista kipua. Mulla tulee yleensä 1-2 päivää tuon ovisvuodon jälkeen ovistestiin plussa, mutta monilla vuoto tulee heti oviksen jälkee. Ja siis tätä ovisvuotoa yms oireita ei oo aina tullut vaan vasta iän myötä.

1295/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Mulla alkoi ne menkat 22 päivä. Vuosin sen yhden päivän kunnolla, ilman hyytymiä kylläkin. Sitten vuoto loppui melkein kuin seinään. Nyt on tullut enää pyyhkiessä inan ruskeaa vuotoa päivittäin. Hyvin vähän siis. Kaikki ruoka ällöttää, tunteet tosi pinnassa. Alavatsa kipeä ajoittain ja noustessa tulee kramppeja. Tosi turvonnut alavatsa. Ei ole tällaista ollut. Tosi vahva tunne siitä että olisi raskaana mutta silti uskon etten ole. Tällaiset oireet vain pistää mietityttämään. Oireiden takia tein eilen ja nyt äsken clearbluen testin. Tällainen tuli. Testi eilistä tummempi hieman. Todella turhauttavaa tällainen jatkuva oireilu ja haaleat testit. Mistä tässä tietää mihin voi luottaa. Oletan silti että testi on viallinen, koska menkat kuitenkin tulivat.

1296/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen kuva.

1297/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa alemmassa ei kyllä näy mitään kuvassa.

1298/3051 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23: soitappa neuvolaa ja pyyä labralla raskaustestiä!❤️

1299/3051 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 9 tai 10

1300/3051 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapintytär: Pitää ilmeisesti tehdä niin, niin ei tarvitse miettiä. Tässä kuitenkin vielä tämän aamun testi.