Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Pakko oli käyttää toinen testi, yksin kotona ja ei vaan malttanut odottaa aamuun, kyl silloinkin vielä testaan.. mitä mieltä näkyykö jotain, selkeämpi silmällä. Rakkoaika joku 2,5h
Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21
Tajusin vasta tänään että kp 29/30-31 meneillään, vähän ollut väsymystä, rintojen arkuutta ja ajottain alamahassa särkee ja turvottaa.. En taida vielä testailla, kierto kun vähän on sekaisin.
Tintti83 kirjoitti:
Pakko oli käyttää toinen testi, yksin kotona ja ei vaan malttanut odottaa aamuun, kyl silloinkin vielä testaan.. mitä mieltä näkyykö jotain, selkeämpi silmällä. Rakkoaika joku 2,5h
En tiiä onko se vaa mun silmät, mutta jotain tooooosi haaleaa ehkä 🤔 huomenna aamulla tuut sitte näyttää miltä näyttää! Mäkin testaan aamulla
Tintti83: Mä näen kyllä selkeät haamut sun testeissä! Voikun sulla tärppäisi! Päivittele aamulla kun teet testin! 🙏🙏🙏🥰
Ja tosiaan en ole raskaana mutta se nyt ei yllätys ollutkaan. Sekä mielenterveyden että rahankulun takia testailen tulevaisuudessa ainoastaan jos menkat myöhässä.
Olen vain niin malttamaton, että ei jaksaisi odottaa. Niin kova vauvakuume ja haluaisi vain saada sen pienen syliin...en osaa kuvailla kuinka pahalta tuntuu pettyä kierto toisensa jälkeen.
On niin ristiriitaista kun samalla kun kovasti haluaa yrittää raskautta aina epäonnistuneen kierron jälkeen niin samalla alkaa olla niin väsynyt että tekisi vain mieli luovuttaa. Tietää vain että joka kierto on lähempänä sitä kaikista haluttua palkintoa.
Varmaan pidätte ihan hulluna kun olen niin usein testaillut, mutta vaikea tätä tunnetta on selittää. Ehkä jotkut ymmärtää mua. En olisi uskonut että tää voi olla näin vaikeeta.
Olen nyt saanut pudotettua n.6-7kg painoa, jolla toivottavasti on myös positiivista vaikutusta vaikken ylipainoinen olekaan.
Pidän peukkuja että teillä tärppäisi 🙏❤️ Tsemppiä kaikille!
Kiitos myös vertaistuesta! On tää hassua että ei yhtään tiedä millaisten ihmisten kanssa sitä keskustelee mutta silti tästä on niin paljon apua 🙈❤️
Ansku23 kirjoitti:
Ja tosiaan en ole raskaana mutta se nyt ei yllätys ollutkaan. Sekä mielenterveyden että rahankulun takia testailen tulevaisuudessa ainoastaan jos menkat myöhässä.
Olen vain niin malttamaton, että ei jaksaisi odottaa. Niin kova vauvakuume ja haluaisi vain saada sen pienen syliin...en osaa kuvailla kuinka pahalta tuntuu pettyä kierto toisensa jälkeen.
On niin ristiriitaista kun samalla kun kovasti haluaa yrittää raskautta aina epäonnistuneen kierron jälkeen niin samalla alkaa olla niin väsynyt että tekisi vain mieli luovuttaa. Tietää vain että joka kierto on lähempänä sitä kaikista haluttua palkintoa.
Varmaan pidätte ihan hulluna kun olen niin usein testaillut, mutta vaikea tätä tunnetta on selittää. Ehkä jotkut ymmärtää mua. En olisi uskonut että tää voi olla näin vaikeeta.
Olen nyt saanut pudotettua n.6-7kg painoa, jolla toivottavasti on myös positiivista vaikutusta vaikken ylipainoinen olekaan.
Pidän peukkuja että teillä tärppäisi 🙏❤️ Tsemppiä kaikille!
Kiitos myös vertaistuesta! On tää hassua että ei yhtään tiedä millaisten ihmisten kanssa sitä keskustelee mutta silti tästä on niin paljon apua 🙈❤️
Ei sitä tunnetta tarvitse yrittää selittää. Uskon että moni meistä sen tuntee. Ainakin itselle hyvin tuttua. Välillä pelkää oikein elää kunnolla ovulaation jälkeen ja tavallaan on koko ajan käsijarru päällä.
Jos sulla on ylipainoa ja haluat siitä eroon ja samalla lisätä raskautumisen mahdollisuutta, suosittelen tutustumaan ketogeeniseen ruokavalioon. Oletko kokeillut akupunktiohoitoa, vyöhyketerapiaa ja lisäravinteita? Itsellä kaikista näistä on ollut apua, vaikka takana kkm ja kemiallinen raskaus.
Tänään aamulla yhtä haalea viiva testiin kun eilen illalla. Mieskin kyllä sanoi erottavansa sen joten en kai ihan harhoja näe....
Jos malttaisi pari päivää ja testaisi sitten uudelleen, menkkojen pitäis alkaa maanantaina viimeistään...
Laitan kuvan mut ei taida siinä edes erottua
Molemmille kolmas ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Pillerit pois pääsiäisenä -21 ja Yk 1 virallisesti alkanut 5/21
Tänään aamulla yhtä haalea viiva testiin kun eilen illalla.Ilmeisty ihan aikaikkunan sisään. Mieskin kyllä sanoi erottavansa sen joten en kai ihan harhoja näe....
Jos malttaisi pari päivää ja testaisi sitten uudelleen, menkkojen pitäis alkaa maanantaina viimeistään...
Laitan kuvan mut ei taida siinä edes erottua
Paljon tsemppiä Ansku. Ei tarvitse selitellä, ymmärrän myös tunteesi. Kyllä se plussatesti vielä joskus sattuu meidänkin kohdalle!
Kävin tänään kaupassa ja ostin testin valmiiksi kaappiin, en tiedä oliko minulla ollut sitten ovulaatio näinkin nopeaa menkkojen jälkeen, oli tosiaan jotain oireita silloin kun viimeksi viestittelin tänne. Siitä asti on ollut todella herkillä, itken jokaiselle asialle. Ihan tyhmillekkin jutuille :D Valkovuotoa tulee paljon, vähän sellaista maitomaista. Mietiskelen tässä, että teenkö testin varalta jo vai en. Lähikaupassa oli vain rfsun kynätestejä ja niinku tiedämme, ne antaa monesti vahvoja viivanpaikkoja ja turhia haamuja
Ja ruokahalu meinaa olla ihan älytön. Syön ensin mahan täyteen, jopa ähkyyn asti ja ihan pian on taas hirveä nälkä. Peittoa on ihan hyvin myös heiluteltu jos sattui ovulaatio olemaan, en tikuta niitä enää.
Ellivelli: ❤️ No juuri tuota. Itseasiassa olen juuri ketoruokavaliolla saanut painoni putoamaan. Todella tehokas! Suosittelen. On myös aluksi melko hankalaa sokerikoukun takia mutta viikossa helpotti. Ja akupunktiossakin olen käynyt säännöllisesti myös migreenin takia niin samalla laitettu neuloja myös hedelmällisyyspisteisiin :) Lisäravinteita en kauheasti käytä, pitää tutustua aiheeseen.
Tintti83: Olen kyllä näkevinäni jotain! Voi kun vahvistuisi! 🙏🥰
Tokahaaveissa: Kiitos paljon ❤️ Kyllä me plussataan vielä tän vuoden puolella! 🙏 Kuulostaa kyllä lupaavalta oireesi! Kerro kun testailet! Pidän peukkuja 💪😍 Juu nuo rfsun testit on kyllä ärsyttäviä, ei tiedä mihin voi luottaa. Niillä saattaa testata tosi tumman punaisen haamun vaikka ei raskaana olisikaan 🙄 Ihme homma 🤔
Kiitos Ansku23 ❤. Ikinä ei oo haamuja ennen tullut testeihin, ihan selkeitä negoja ovat olleet.
Tsemppiä ja plussatuulia myös Ansku myös sinulle, toivottavasti meillä kaikilla on pieni ensi vuonna 💞
Tintti83: Voi kun sulla tärppäisi nyt! Kiitos paljon ja näin toivotaan 🙏😍❤️
Heippa kaikki! Täällä dpo 6 ja menkkoja odottelen ensi viikolle saapuvaksi (yrityskielto lääkärin toimesta). Mutta voi olla et olisin tärpänny vaikkei olla yritetty! Plussatuulia kaikille, ja paljon toivoa matkaan. Toivottavasti meillä kaikilla olisi vauva jo 2022!❤️
Mitä mieltä tästä. Rfsu herkkä ja dpo8.
Mietin et onko viivan paikka? Hiukan mielestäni kyllä punertaa..
Käyttäjä37548 kirjoitti:
Aika vahva viivanpaikka olis. Testaa parin päivän päästä uudestaan. Sanoisin itse että plussa.
Käyttäjä37548 kirjoitti:
Plussalta näyttää munkin silmään! Mutta teistaile uudestaan, josko se siitä vahvistuisi. Tsemppiä 🥰
Ansku23 kirjoitti:
Tintti83: Voi kun sulla tärppäisi nyt! Kiitos paljon ja näin toivotaan 🙏😍❤️
Tais olla vain kiinnittymisyritys, äsken tuli verta paperiin vessakäynnin yhteydessä, eli kait ne menkat sieltä tulee tänään kp 27/28-29...
No siis kiertohan mulla on vasta 26/31-32, mutta musta tuntuu että ovuloin tässä kierrossa jo ihan alussa heti menkkojen jälkeen, eli kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä jo testissä, jos siitä olisi tärpännyt! Jännittävää on kyllä nyt, iha menee sekasin, kun testejä tihrustaa kaikista suunnista