Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Testasin äsken kp 27/30 ja jotain olen näkevinäni. Tärkein oire se, ettei tavallisesti tähän aikaan alkanut tuhru ole alkanut. Muitakin on PMS:stä poikkeavista alavatsatuntemuksista pieneen huonoon oloon, mutta sellaista nyt voi vaikka kuvitellakin.
Pregnylin poistumista testaillessa, taitaa hormoni mennäkin ylöspäin 😭
Ehkä 10. raskaus, saataisko me tämä pitää 💔
Tänään aamulla tehty pc ja rfsu testit, jotain haaleaa olin näkevinäni? Testaan vielä clearbluen herkällä tänään.. Nyt ois kp24 menossa ja selkeästi pahemmat pms-oireet kuin yleensä.
Mitä mieltä tästä testistä? Dpo 13 aamu.
Clearbluen herkkä tehty äsken 🧐 Näkyykö mitään 🤔
Äh, taitaa olla pettymys tulossa. Tässä aamun testi kp 29/30. Väriä tuossa viivanpaikassa kyllä on livenä katsottaessa, mutta epätoivoinen fiilis kun se ei tunnu vahvistuneen yhtään 42 tunnissa.
On edelleen outo tunne siitä, että menkat ei ala, tuhru on edelleen poissa ja valkovuoto poikkeavan runsasta. Lisäksi nipistelee kohdun alueelle eri tavalla kuin menkoissa yleensä. Lämmöt vielä korkealla. Alavatsaa turvottaa niin, ettei vatsaa saa vedettyä sisään ja mikä oudointa, minulla tosi haaleana teinistä asti ollut linea negra näyttäisi vähän vahvistuneelta.
Iltapäivällä testattu one stepin 10miu/ml ja 25miu/ml, kp 22/25. Ensimmäistä yritetty nyt maaliskuusta lähtien, jokohan olis tärpänny 🤔
En oo nyt pariin päivään testannut, mutta tänään tein taas, kun pää ei meinaa kestää tätä jännitystä.
Päiväpissa, mutta näyttää vahvistuneen.
Saataispa me tämä pitää 🥹
Täällä kp 16/28 enkä oo saanut one stepin liuskoihin niin selkeää testiviivaa mitä aiemmissa kierroissa. Eilen kp 15 aamulla oli viiva mikä oli vahvistumassa, mutta ei kontrolliviivaa vahvempi todellakaan. Sen jälkeen myöhemmin päivällä, illalla ja tänään testiviiva onkin jo lähes näkymätön. Ei oo aiemmin käyny näin etten oos onnistunut bongaamaan sitä. Lisäksi vuorokauden sisällä on tulleet kovat oviskivut, eilen illalla oli vaan tosi mietoja tuntemuksia oviskivuista, eikä seksikään sattunut kuten yleensä oviksen aikaan. Jaa a.. näinköhän sitä taas saa velloa epätietoisuudessa lopoukierron.
Eilen näkyi ihan haalea viiva (johon en uskonut yhtään), tänään tuo vähän vahvempi haalea viiva tuli testiin heti. Kp33/30, mutta saattoi olla petipuuhien ajoituksen ja oireiden perusteella myöhäisempi ovis ja silloin nyt olisi 3+5 viikoissa tai päivän alle tai yli. En tikuttanut.
Toisaalta oireina 37 lämmön ja itselle tosi harvinaisen ummetuksen lisäksi nyt painon tunnetta alavatsalla ja myös tänään alkanutta pientä tuhrua. En usko, että tästä vauva saadaan, mutta jotain ainakin yritti tapahtua.
Tuota noin ajattelin tulla tänne kysymään että mitä mä teen😫 oon tosi shokissa ku en ite ajetellu että ois testissä mitään ja menkat tuli myös mutta mies pyys ottaa testin vitsillä kun oon ollu nii itkunen ja otin... onko toi joku sellanen haamu vai eikö tarvii panikoida. En sano että olis huono asia vaan tosi shokissa oisin kyllä.
Tässä viellä toinen kuva eri testistä tänään aamulla
Tällainen tuli äsken 4h pidättämisen jälkeen.
Huh huh, totta se taitaa olla, kp 34/30 (ehkä dpo 13, en tikuttanut) tämä tulos. Alla ovulaatiotesti, joka ei ole vielä plussa. Omalla kohdallani herkkä r-testi haamuili ennen kuin ovulaatiotestistä olisi voinut päätellä mitään.
Oli pakko testata vielä Clearbluen digitaalisella, vertailun vuoksi samasta virtsasta tehty Pregcheck. Tämän perusteella suosittelen Pregcheckiä ja en noita erittäin herkkiä testejä.
Kiitos kaikille testifanaatikon kanssa elämisestä, peukuista ja alapeukuista, ja tulkoon ketjussa paljon plussia! <3
Tänään mitattu hcg virallisestikin labrassa ja arvo oli hurjan hyvä näille viikoille
Eli tällä hetkellä näyttäisi siltä, että raskaana ollaan
Nyt kun osais vielä olla murehtimatta vanhoja, epäonnistuneita raskauksia 😬
Mitäs mieltä ootte tästä pc testistä? Dpo 9 tänään.. 😊
Olo ollut jo kaksi viikkoa sellanen kuin ennen menkkoja, nyt menkat myöhässä kaksi päivää ja tänään tein ekan testin.
Kuukautiset noin 5 päivää myöhässä. Onko haamuviiva vai mitenkä tätä nyt sit tulkitsisi? Kyseessä herkkä testi.
Dpo 11 Tänään tehty kaikki testi aamupäivällä. Kun olin näkevinäni haamun oli pakko lähteä apteekkiin ja varmistaa asia. Ja sieltä "kunnon plussa " sitten tuli. Eli välillä se haamujen esihaamu voi hyvinkin olla raskaus ,eikä vain viivan paikka .