Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Moikka! En tiedä onko täällä enää ketään kenen kanssa aiemmin, varmaan jo vuosi sitten viimeksi juttelin. Ajattelin palata kertomaan, että melkein 2 vuoden yrityksen jälkeen tein eilen dpo14-15 positiivisen digitestin Jos kaikki menee hyvin, syntyy siis meidän esikoinen tammikuussa. Käsittämätöntä. Tunteiden skaala ollut laaja, iso pelko läsnä koko ajan. Toivon vain että nyt on meidän vuoro ja tämä vauva pysyy matkassa Tsemppiä hurjasti kaikille lasta toivoville, kyllä teidän vuoro vielä tulee. Oon siitä elävä todiste 😭 Ja onnea plussanneille
Näemmä hymiöt ei jostain syystä näy mun teksteissä. Sydämiä teksti täynnä :)
Ansku23 kirjoitti:
Moikka! En tiedä onko täällä enää ketään kenen kanssa aiemmin, varmaan jo vuosi sitten viimeksi juttelin. Ajattelin palata kertomaan, että melkein 2 vuoden yrityksen jälkeen tein eilen dpo14-15 positiivisen digitestin Jos kaikki menee hyvin, syntyy siis meidän esikoinen tammikuussa. Käsittämätöntä. Tunteiden skaala ollut laaja, iso pelko läsnä koko ajan. Toivon vain että nyt on meidän vuoro ja tämä vauva pysyy matkassa Tsemppiä hurjasti kaikille lasta toivoville, kyllä teidän vuoro vielä tulee. Oon siitä elävä todiste 😭 Ja onnea plussanneille
Heipsan, mä mietinkin tässä yks päivä että miten sulla menee . Käyn täällä lukemassa näitä juttuja mutta harvemmin jätän kommenttia mutta tämä oli niin ihana juttu että hurjan paljon onnea 😍 tarrasukkia matkaan . Meidän tyttö tosiaan syntyi maaliskuun lopulla kun la oli huhtikuun alussa, ikää nyt pian jo 2kk 😳
Käyttäjä38119 kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks noi testipuikot pitää repiä auki!! Ne viivat kyllä näkyy muutenkin. Jos ne tarvii repii auki niin eiköhän se nega silloin oo.
Itse revin siksi, kun olin malttamaton ja pleksi heijasti eikä haamua muuten näkynyt😄Sain varmuuden raskaudestani viikkoa ennen virallista testipäivää juurikin avaamisen ansiosta. Testiviivaa on helpompi myös kuvata ilman heijastavaa muovia päällä.
Pompeli: Kiitos paljon! 😍 Paljon onnea myös sinne, ihanaa että saitte tytön terveenä maailmaan! Aika menee varmasti nopeasti tuossa vaiheesssa, kun tässä kohtaa tuntuu että matelee. Tsemppiä jatkoon teille! 😍
Tulin nyt tänne itsekin ihmettelemään. Koitin laittaa jo aiemmin tänne viestiä, mutta se hävisi johonkin. Mulla on epäsäännöllinen kierto, viime aikoina ollut lyhyen puoleinen. Nyt kp 24. Kovasti lasta toivotaan, joten en luota enää omaan arvostelukykyyn näitä testejä tuijotellessa. Tein siis tuon ekan sunnuntaina yöllä, kun kun heräsin siihen että alavatsalla nipisteli, ja rinnat olivat olleet kipeät jo pari päivää. Toisen testin tein sitten aamulla. Toivottavasti kuvan laatu ei heikkene liikaa.
Mielipide tästä? Onko tuo viivanpaikka mikä näkyy tuossa?
Käyttäjä43250 kirjoitti:
Niin ja lisään vielä että testiajan jälkeen testin kuivuttua ei mielestäni näkynyt mitään.
Haluisin tulla kertomaan tilannepäivitystä tuosta (muistaakseni) sivulla 117 olevasta haamuviivakuvasta.
-RFSU haamuviiva 4+2 (se edellinen kuvani täällä)
-RFSU haamuviiva 4+4, Clearblue digitaalinen "Raskaana 2-3 viikkoa", viiva ei RFSU:ssa ole kuitenkaan vahvistunut, vaan hädintuskin nähtävissä. Huolestuin niin, että menin verikokeisiin. Netissä peloteltiin että jos viiva ei vahvistu, ei ole hormonia riittävästi ja voisi viitata vaikka mihin ikävään.
-Verikoe 4+4 (hCG 253, eli positiivinen kuitenkin, mutta vähän ehkä alakanttiin jos oikein haluaa stressata).
-Clearblue digitaalinen 5+2 "Raskaana 2-3 viikkoa", en tehnyt RFSU:n testiä ollenkaan koska en halunnut liikaa huolestua viivan haaleudesta. Viimeistään ensi viikolla pitäisi jo näkyä 3+, eikä enää tätä 2-3.. Oireitakaan ei ole muita kuin arat rinnat.
-Clearblue digitaalinen 6+3 (eli tänään) "Raskaana 3+", RFSU:n pärähti kaksi kirkkaanpunaista viivaa aivan heti kastuessaan, joten ei paljon arvailun varaa enää.
ELI tästä päättelin, että hormonitaso on noussut kun viivat ovat kirkkaanpunaiset ja digitaalinen testi näyttää 3+. Ymmärtääkseni tuo digitaalinen toimii nimenomaan niin, että 3+ tulisi vasta kun hormonitaso on yli jotain 20 000? Eli oletettavasti sen yli pitäisikin jo olla.
Tästä siis summasummarum muille huolestuneille ja haamuviivojen kanssa kamppaileville: odottakaa rauhassa viivan vahvistumista, ehkä jopa viikko tai kaksi. Lisäksi suosittelen kyllä tämän oman kuumotteluni pohjalta noita digitaalisia. Ne on kalliita, mutta eivät jätä arvailun varaa. Nyt ehkä uskallan ajatella olevani raskaana oikeasti ja jos kaikki menee hyvin, niin tammikuussa emme olisi enää kahdestaan mieheni kanssa. No, moni asia voi vielä mennä mönkään mutta sille ei sitten mitään mahda. Toivon kaikille plussaonnea ja yrittäkää pysyä pois keskustelupalstojen ikävistä "varmoista totuuksista"! Mun mies kielsi mua selaamasta näitä sivuja jo tosiaan tuolloin 2 viikkoa sitten, mutta nyt piti tulla kertomaan jos vaikka joku saisi tästä lohtua omien viivojensa analysointiin..
Käyttäjä43250 kirjoitti:
Siis onko tämä se testi joka jo kertaalleen poistettiin täältä? Ainakin ihan yhtä uitetun näköinen. Tekisin uuden ja kastaisin vain viivaan asti.
Olin jo ihan varma vaaleasta viivasta, mutta ilmeisesti joku rfsu ominaisuus :/ kuitenkin kyselisin tästä mielipidettä, vai kuvittelenko vain
Tänään dpo 12-13, kp 27/28. Tein tänä aamuna clear bluen dual hormone testin (koska pari jäljellä) ja testi-ikkunaan ilmestyi vilkkuva hymynaama. 🙄 Eilen illalla oli vielä tyhjä ympyrä kun tein ekan.. No ei mulla oo varsinaisia raskausoireita, alavatsalla menkkamaista tunnetta ollut jo pari päivää ja ajoittaista vihlontaa. Ajattelin huomenna tehdä raskaustestin. Tässä vaiheessa sitä on jo aina valmiiks vähän lannistunut kun yrittää suojella mieltä pettymykseltä.
tämmönen tuli, kierrosta en oo perillä.
Dpo:sta ei tietoa, nyt kp 29. Nyt päivällä tehty parin tunnin pidätyksellä. Näkeekö muut jotain?
Noniin 28/28 ja dpo 13-14. Apteekkarin testi ei ainakaan anna mitään, tai jos antaa niin hyvin epämääräistä. Nyt sitä vaan toivoo että pääsis tästä kierrosta ja alkais ne menkat. Jospa se tästä taas .. 😔
Aamulta taas testiä, on niin haalean vaalea viiva, että saattaisi olla vaan viivan paikka. Ovulaatio testi vähän vahvistunut, muttei selkeä sekään 🤔
Ensimmäinen kerta ikinä kun testissä näkyy yhtään mitään. Eikö tää nyt ihan haamu ole? Huomenna pitäisi menkat alkaa.
N 39, M 40, esikoinen 2/23 ja toinen haaveissa
Tuleeko ensi vuonna yllätysvauva 😲 Pregcheck
Kyllä mä näen tuossa toisenkin viivan. Jos syöt pillereitä niin kannattaa varmaan soittaa tk koska jos haluat jatkaa mahd raskautta niin kyllähän ne pillerit pitää lopettaa ja ultrata kuinka pitkällä raskaus on jne