Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2341/3051 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se uskottava, että vauva meille tulossa 🥰

2342/3051 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä yksin hermostuneena mietin, että millä todennäköisyydellä olen raskaana. Voisiko joku tätä pohtia kanssani? En uskalla vielä iloita useiden pettymysten jälkeen.

Minulla on kp 24-25, ja tämän kierron ovis oli 28.4.ja siinä luonnollisesti yritys. Menkat oli päivän myöhässä, ja 5.5.tuli vaan yksi lurahdus vuotoa, joka loppui ja sitten tuli vaan pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa pari päivää. Tuon jälkeen alavatsaa ja selkää on jomottanut koko ajan, eikä niitä menkkoja tullut. Parasta aikaa sairastan lievänä koronaa ja luulin aluksi, että korona vei menkat (olen rokotettu 3x), mutta sitten kävi pieni ajatus, että olisiko sittenkin tärppi käynyt.

Kuvassa pinkit on herkkiä 10 ovistestejä, vihreät 25 ovistestejä. Keskimmäiset tein usean tunnin pidätyksellä eilen illalla ja herkkään pärähti heti toinen viiva, vihreään viiveellä. Tein vielä nukkumaan mennessä lyhyellä pidätyksellä, ja herkkään tuli pienellä viiveellä ja vihreään haileampi viiva. Ylimmät kolme aamupissasta tehtynä, raskaustesti ei näytä, mutta ovistesteissä sama kuin illalla, että heti pärähti viiva siihen herkkään ja vihreään myös aika nopeasti. Uskaltaako tässä alkaa toivomaan mitään? Lieviä raskausoireita on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2343/3051 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miks noi testipuikot pitää repiä auki!! Ne viivat kyllä näkyy muutenkin. Jos ne tarvii repii auki niin eiköhän se nega silloin oo.

2344/3051 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin nega, että en saanut edes rfsun testiin sitä perinteistä viivanpaikkaa minkä kaikki saa. 😅

2345/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päiväpissasta tehty, onko toiveita vai onko tämä se kuuluisa viivanpaikka?

2346/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VanamoKoo kirjoitti:

Hei, täällä yksin hermostuneena mietin, että millä todennäköisyydellä olen raskaana. Voisiko joku tätä pohtia kanssani? En uskalla vielä iloita useiden pettymysten jälkeen.

Minulla on kp 24-25, ja tämän kierron ovis oli 28.4.ja siinä luonnollisesti yritys. Menkat oli päivän myöhässä, ja 5.5.tuli vaan yksi lurahdus vuotoa, joka loppui ja sitten tuli vaan pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa pari päivää. Tuon jälkeen alavatsaa ja selkää on jomottanut koko ajan, eikä niitä menkkoja tullut. Parasta aikaa sairastan lievänä koronaa ja luulin aluksi, että korona vei menkat (olen rokotettu 3x), mutta sitten kävi pieni ajatus, että olisiko sittenkin tärppi käynyt.

Kuvassa pinkit on herkkiä 10 ovistestejä, vihreät 25 ovistestejä. Keskimmäiset tein usean tunnin pidätyksellä eilen illalla ja herkkään pärähti heti toinen viiva, vihreään viiveellä. Tein vielä nukkumaan mennessä lyhyellä pidätyksellä, ja herkkään tuli pienellä viiveellä ja vihreään haileampi viiva. Ylimmät kolme aamupissasta tehtynä, raskaustesti ei näytä, mutta ovistesteissä sama kuin illalla, että heti pärähti viiva siihen herkkään ja vihreään myös aika nopeasti. Uskaltaako tässä alkaa toivomaan mitään? Lieviä raskausoireita on.

Heippa. En halua ilkeillä mutta niin kauan kuin raskaustesti on negatiivinen niin tuskin olet raskaana vaikka ovulaatiotikut näyttäisi kahta viivaa ja oireita on.

2347/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon raati, mitä mieltä tästä?

Täällä ollaan ensikertalaisena menossa mukana. 

Nyt menossa kiertopäivä 27/26-29 dpo 13. Kyseinen testi tehty keskellä päivää virtsan olleen rakossa n.3h. Oireena lievää huonovointisuutta ja arat rinnat. Meillä kierukka poistettu 3kk sitten ja takana kolme kiertoa (menkat oli koko kierukan anjan pois (6vuotta). 

Mihinkään testiin en aikaisemmissa kierroissa ole saanut minkäänlaista viivaa. Tämä testi on raskauskeijun tilauksen mukana tulleita one step liuskoja. Huomiselle aamulle kävin hakemassa clearblue digitaalisen. 

Huh, jänskää! 

2348/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen kuva, puhelin on surkea ja kuvaaminen oli super hankalaa. :D

2349/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ootte mieltä tästä?

2350/3051 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä? Livenä molemmissa näkyy haalea punertava toinen viiva. Pitää kyl tehdä apteekin testi vielä.

2351/3051 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Niin maata järisyttävä tunne.Toivottu ja odotettu tulos mutta silti kyllä sydän heitti pari volttia. Eli siis tässä dpo 14 ja kp 28/28. 😍

2352/3051 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Vähän outo tilanne. Mulla on yleensä kierto 31 päivää ja nyt tuli kp 38 tienoilla päivän runsaahko vuoto ja kaks päivää rusehtavaa. Ei yhtään itselle tyypillistä. Nyt on jälkikäteen alkanu oireilu, oksettaa, väsyttää ja rinnat arat. Testissä on ainaki viivan paikka, mut oisko mahdollisesti sit menny kesken? Mitä ootte mieltä 🤔

2353/3051 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi rfsu herkkä ja alempi Medigoo, molemmat 10 herkkyys. Dpo 9.

2354/3051 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VanamoKoo kirjoitti:

Moi! Tää tulee vähän myöhässä, mutta kai tiedät että ovistesteihin pyörähtää haalea viiva lähes aina, koska vasta tasavahvuinen viiva kontrolliviivan kanssa merkitsee ovisplussaa. Ja yleensä myös raskaus näkyy ovistestissä tasavahvuisena. Jos menkkoja ei kuulu niin testailisin parin päivän välein raskaustesteillä.

2355/3051 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tein tämän testin tänään aamulla ja en ole varma tuloksesta, onko haamuviiva vai viivan paikka. Ennen tätä päivää olen tehnyt kaksi testiä ja molemmat silmin nähden negatiivisia, mutta tihrustaen ehkä näkynyt joku viiva. Syön tällä hetkellä hyvin säännöllisesti pillereitä ja olen suoraan sanottuna paniikissa, jos tämä on positiivinen. Vauva olisi tietenkin toivottu, mutta tämänhetkinen elämäntilanne aiheuttaa stressiä niin minulle kuin miehellenikin. Kiitos avusta! :) Ja onnea kaikille plussanneille ja plussaa yrittäneille, toivon teille vain hyvää <3

2356/3051 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42246 kirjoitti:

Tässä vielä vähän kuivempana testi.

Kylläpä on märän näköinen testi. Kastoitko varmasti vain viivaan asti? En valitettavasti näe näissä kuvissa mitään.

2357/3051 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna__ kirjoitti:

Mielipiteitä? Dpo 11

Tästä tuli plussa :)

2358/3051 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saa tyhjää testiruutua tuijotella. Typeränä testasin näin kp 25/28 jo.. DPO 10-11. Ei varsinaisesti oo oireita, eilen kuukautiskipumaista oloa alavatsalla mikä väistyi.

2359/3051 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aikoja pitäisi menkkojen alkaa, mutta joku sai tekemään raskaustestin. Ollut pahoinvointia ja tosi väsy, mutta voi toki johtua ihan vaan matkustelusta, kun vkloppu oltiin menossa ja tuli syötyäkin epäterveellisesti. Ostin noita rfsu testejä ja tein 2 ja molempiin tuli jonkinlainen haamu/ viivanpaikka??

2360/3051 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen kuva