Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2241/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset nyt vielä 3h pidätyksellä 🙈 saa nähdä miten tällä kertaa käy 😐 muihin kiertoihin verrattuna repäsykivut munasarjojen läheisyydessä uutta ja vähän aika sitten tuli omituinen paksu valkotuoto tulva mitä ei kyllä ennen ole tullut 🤔 jännittää älyttömästi jääkö tämäkin vaan kemialliseksi

2242/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Alice87! Ihan selvä jo tuo edellinen haamunen sinulla. Toivottavasti menee kaikki hyvin. <3

Nämä Raskauskeijun erittäin herkät testit on itsellä olleet täysiä susia. Haaleita haamuja järjestään ja tänäänkin tällaista. Menkkojen piti alkaa kaksi päivää sitten ja tulikin vain pientä tuhrua paperiin pari päivää. Oma mieli on jo kohti uutta kiertoa, mutta pieni toivo on siitä, että se viime viikonlopun ovisplussa olisikin tosiaan ollut myöhäinen ovis. Se tuli hyödynnettyä. Jos ei menkat ala, niin viikon päästä palaan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2243/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskeijun erittäin herkkä testi yllättää tosiaan. Tunti testaamisesta, eli testin kuivuttua kunnolla nuo viivat näkyy vielä vahvempana. Ja ihan selvästi yksi ylimääräinen viiva testissä. Onko kenellekään käynyt näin? :O

2244/3051 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 11. Mitä sanoo raati näyttääkö yhtään paremmalta kun eilen? Olin aivan sata varma että tänään näyttää huonompaa kun oireet on hieman helpottaneet 🤔 livenä edelleen selkeämmät

2245/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 12. En oikein osaa sanoa onko viivat yhtään parantuneet 🤔 mutta ei nyt ainakaan huonontuneet. Huoli kemiallisesta jatkuvasti läsnä.

2246/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, onhan nuo hyvin vahvistuneet, varovaiset onnittelut ❤️ Leffaviivat sain itse vasta dpo 17 herkällä 10 IU testillä, 25 IU testillä meni siitäkin vielä pari päivää pidempään 😊

2247/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Alice87, onhan nuo hyvin vahvistuneet, varovaiset onnittelut ❤️ Leffaviivat sain itse vasta dpo 17 herkällä 10 IU testillä, 25 IU testillä meni siitäkin vielä pari päivää pidempään 😊

Jotenkin eroa eiliseen niin vähän, ainakin rfsu.n testissä niin sillä jotenkin huolettaa 🤔 mutta toisaalta on huolettanut ihan kokoajan, mutta taitaa kuulua asiaan 😅 varsinkin kun sattui se yksi pidemmälle mennyt kemiallinen olemaan.

Olenkin miettinyt miten siellä on raskaus edennyt?

2248/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

Nounou kirjoitti:

Jotenkin eroa eiliseen niin vähän, ainakin rfsu.n testissä niin sillä jotenkin huolettaa 🤔 mutta toisaalta on huolettanut ihan kokoajan, mutta taitaa kuulua asiaan 😅 varsinkin kun sattui se yksi pidemmälle mennyt kemiallinen olemaan.

Olenkin miettinyt miten siellä on raskaus edennyt?

Jos en ihan väärin muista niin neuvotaan pikemminkin vertaamaan kahden päivän välein tehtyjä testejä niin onhan tuossa ihan huima ero sun 1.4 testissä ja 3.4 testissä 😊 mutta joo huoli kuuluu asiaan valitettavasti 😅

Hyvin kiitos, 16+5 meneillään ja kaikki vaikuttaa etenevän hyvin. Ensimmäisellä kolmanneksella oli etovaa oloa ja vähän oksenteluakin mutta sekin on onneksi jo helpottanut (kiitos varsinkin reseptillisen närästyslääkkeen). Ei ole vielä juurikaan mitään ”krämppää” niin nyt elellään kai sitä auvoisaa toista kolmannesta 🙈 LA 13.9 ja rakenneultra 2.5. Mutta huolen tosiaan muistan, kahdesti käytiin varhaisultrassa ja töissä pystyn itse ultraamaan niin viikottain tulee kurkattua pötkylää.

2249/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette: onko viivan paikka vai todella haalea positiivinen? Vai vääristääkö omat silmät täysin ja näkeekö kukaan toinen ylipäänsä mitään toista viivaa? Kuukautiset pitäisi alkaa kolmen päivän päästä ja tein testin malttamattomana tänään illalla. :D :D 

2250/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppuli222 lähellä plussaa jo minusta. <3

Itsellä testit näyttää nyt lähinnä negatiivista, joten uskon noihin herkkiin testeihin tulleen vaan epämääräisiä haamuja. Tiedänpä nyt suhtautua vähän kriittisemmin niihin ja odotella sitä kunnon plussaa.

Menkat eivät tulleet ollenkaan, tilalla oli viisi päivää pientä tuhrua paperiin. Tänään kp 34/28-30. Ihan uusi juttu tällainen itselle, joten pieni ajatus raskauden mahdollisuudesta elää mielen sopukoissa. Ovulaatiotestit näyttivät plussaa reilu viikko sitten, tavallista myöhempään. Pitänee testailla ensi viikon loppupuolella vielä.

2251/3051 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki! Liityn joukkoonne jännittämään, kun löysin tämmösen ihanan aktiivisen palstan!!🥰 Mulla menossa nyt kp36 ja tähän mennessä viikon verran saanu harmaita hailuviivoja. Perjantaina tein tämmösen ja meinasin jo hurrata onnesta. Lauantaina kuitenkin digitesti näytti ”ei raskaana”. Nyt on taas liuskoja kaapissa.... Jännitetään mihin suuntaan tää menee... oireita on vaikka ja kuinka🥺

2252/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 13 ja nyt vahvistumisen jo huomaakin :) ylhäällä rfsu.n herkkä ja alhaalla pc. Pc tosin kuvassa jo kuivunut.

2253/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelijä25 kirjoitti:

Heippa kaikki! Liityn joukkoonne jännittämään, kun löysin tämmösen ihanan aktiivisen palstan!!🥰 Mulla menossa nyt kp36 ja tähän mennessä viikon verran saanu harmaita hailuviivoja. Perjantaina tein tämmösen ja meinasin jo hurrata onnesta. Lauantaina kuitenkin digitesti näytti ”ei raskaana”. Nyt on taas liuskoja kaapissa.... Jännitetään mihin suuntaan tää menee... oireita on vaikka ja kuinka🥺

Tosi omituista jos digi näyttää ei raskaana, mutta liuskat noin selkeitä 🤔 jospa digi on ollut jotenkin viallinen. Jospa kokeilisit toista digiä.

2254/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa noi digit. Se on jotenkin niin tympäisevää se suora ei vastaus, kun ei siihen voi uskoa. Hitsit sentään...

Perjantaina kun ton testin tein niin en ollut kerennyt käymään kokopäivänä pissalla. 8tuntia kerkesi olla rakossa tuo pissa. Mietin että voiko se olla niin tujua että kun muuten käyn muutaman tunnin välein pissalla, niin olisi vain vielä niin laimeaa... äh en tiedä. Tämmönen raastaa ihan sisuskaluja kun ajatukset pyörii asian ympärillä kokoajan.😰

Tai sitten se on kertakaikkiaan mennyt/menossa kesken mikä sielä ikinä on alkanutkaan.

Kunhan kotiin pääsee niin taas tutkailemaan viivoja.😭

2255/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... olin lähdössä töistä ja kävin vielä vessassa. Pyyhkästäessä ruskeaa/punaista jäi paperiin. Se tais olla siinä 😭

2256/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nyt sellainen rfsu:n törkeä viivanpaikka..?

2257/3051 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy kirjoitti:

Onkohan tämä nyt sellainen rfsu:n törkeä viivanpaikka..?

Voi olla kiinnittymisyrityksestä johtuvaa haamuilua :/ kokeile huomenna uudestaan samalla testillä ja jos vielä näkyy jotain niin mahdollisesti jotain on meneillään

2258/3051 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 14 ja viivat on haaleempia :/ eilen illalla tehty pc oli paljon vahvempi. Nyt se huoli sitten tosissaan taas iski takasin juuri kun olin siitä pääsemässä.

2259/3051 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc parempi kuin aamulla, mutta silti huonompi kuin illalla :/ eli aamun virtsa oli vissiin vähän laimeeta, mutta ei nyt silti kovin lupaavalta näytä 🙄 oireilut on ainakin ollut ihan normaalisti ja kn kiinni. Mistään ei osaisi kyllä aavistaa ettei jatku ilman noita testejä.

2260/3051 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuneena eron ehkä näkee paremmin 🤔 epäilen kyllä vahvasti että homma ei tästä enää jatku 😔