Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2221/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte?

2222/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2223/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämän nyt oikee tulkitsis.. Omat menkat niin epäsäännölliset et lottovoittoki on todennäkösempikin kun se että menkat tulis aina samoihin aikoihin.. Tässä myös syy miks tuun luultavasti oleen testien suurkuluttaja 😅 no anyway, tänään eka testi näytti tältä ja illalla kun tein uuden ihan vaan varmistaakseni, tuo pikkunen haalea viiva hävisi.. 🤔 (huomasin myös nyt että tässä koko viivaa ei edes meinaa näkyä 😂

2224/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olikin vähän parempi kuva, laitoin näköjään aikasemmin väärän kuvan 😂

2225/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimätön kirjoitti:

Kyllä mä nään tässä viivan! 🥰

2226/3051 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41892 kirjoitti:

Kärsimätön kirjoitti:

Kyllä mä nään tässä viivan! 🥰

Näin epäilinkin, mietin vain et mihinköhän se viiva katos seuraavassa testissä 🤔 pitänee kattoa huomenna heti aamusta onko vielä tallella vai onko hävinnyt kokonaan.. Ensimmäinen yrityskerta tosiaan menossa ja ensimmäinen testi ikinä joka edes vähän näyttää positiivisen merkkejä 😅

2227/3051 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken meni tämä 😭 kuinkakohan pian sitä uskaltaa yrittää uudestaan 😔

Caroline1 kirjoitti:

Täälläkin haamulainen osoittaitui oikeaksi ❤️

2228/3051 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänään reissusta palattua kp 26/28-30 sekä herkällä raskaustestillä että ovulaatiotestillä. Omaan silmään näyttää ovisplussalta, ylemmässä testissä ei näy oikein mitään. Parin päivän päästä selviää enemmän, mutta eniten huolestuttaa PCO:n mahdollisuus ovistestin takia. Aiemmin en ole tehnyt ovistestiä tässä vaiheessa kiertoa.

2229/3051 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi pitänyt alkaa menkat

Onko kuvassa vain viivan paikka vai näkeekö muutkin viivan🙊

2230/3051 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa näy mtn?

2231/3051 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kropassa yrittää tai on yrittänyt tapahtua. En tikuttanut ovulaatiota tässä kierrossa, mutta aiemmin kp 19 tulkitsemani vuorokauden ”veritippa” saattoi sittenkin olla ovulaatiovuoto eikä kiinnittymisvuoto ja siten nyt olisi vasta dpo 10. Silloin olisi vielä toivoa siitä, että tämä haamu alkaisi vahvistua. Alla ovulaatiotesti (ei plussa kuitenkaan, mutta vahvahko viiva) ja yllä erittäin herkkä raskaustesti 10mIU. Nyt siis kp 29/28-30.

2232/3051 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo12 , pari päivää ennen menkkoja .

2233/3051 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia apteq ultra testeistä? Dpo 8-10 meneillään mutta uskoisin että dpo 9 illalla tein jo yhden samanlaisen ja tosi hailuraa näytti tai haaleampaa kuin nyt mutta testiajalla. Tämänpäiväisessäkin testiajalla jo näkyi haaleaa viivaa joka sitten näkyi vähän myöhemmin paremmin sanotaanko 5-7minuutin kieppeillä. Muistaakseni/käsittääkseni kuivuessaan alkaa monesti näyttämään toista viivaa.

2234/3051 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään zoomattuja versioita ei auta tänne laittaa kun ei saa mitään selvää 😅

2235/3051 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41914 kirjoitti:

Tänään olisi pitänyt alkaa menkat

Onko kuvassa vain viivan paikka vai näkeekö muutkin viivan🙊

Juu haamu on.

Pakko vähä OT, hellyyttäviä nää muokkaukset, kun muistan miten ite tihrustin kännykän valolla ja editoin kontrasteja saadakseni haamut erottumaan!🙈

Parin vuoden ajan satoja testejä ja satoja muokattuja kuvia ja ylimääräisiä sydämenlyöntejä.

Ja kun lopulta viiva näkyi ilman muokkauksia niin ai että!🥰

❤️

2236/3051 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rfsu haamuilee 😭 ei varmaan näy tänne laittamissa kuvissa, mutta mun juttuja seuranneet tietää kyllä, että noi testit on itselle tosi tuttuja ja tiedän kyllä missä vaiheessa näyttää millaseltakin jos näyttää.. 4kk ei ole selkeitä haamuja apteekin eikä rfsu.n testeillä näkynyt ja olen niin ilonen että välillä näkyy edes jotain vaikka sitten jäisikin taas kemialliseksi

2237/3051 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri testi kokeilussa tänään , ihan kun jotain taas näkisin.

2238/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän viiva selkeämpi ja livenä väriäkin 🤔 oletettavasti dpo 10 mutta päivällä voi heittää suuntaan tai toiseen

2239/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vielä 🤔 vaikea aina saada semmosia kuvia mitkä näkyisi täälläkin galleriassa näkyy kumminkin hyvin. Aivan uskomaton fiilis olin varma että tässä kuussa ei ainakaan mitään kun olimme miehen kanssa koronassa ovulaation aikoihin ja touhuamis kertoja oli 2. Myöskin tullut oltua jumalattoman stressaantunut tässä kuussa. Ensiviikon keskiviikkona olisi lääkäriaika, että saadaan lapsettomuuspolille aika, mutta saa nähdä jääkö tarpeettomaksi 😐

2240/3051 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

Kokemuksia apteq ultra testeistä? Dpo 8-10 meneillään mutta uskoisin että dpo 9 illalla tein jo yhden samanlaisen ja tosi hailuraa näytti tai haaleampaa kuin nyt mutta testiajalla. Tämänpäiväisessäkin testiajalla jo näkyi haaleaa viivaa joka sitten näkyi vähän myöhemmin paremmin sanotaanko 5-7minuutin kieppeillä. Muistaakseni/käsittääkseni kuivuessaan alkaa monesti näyttämään toista viivaa.

Mulla näkyi tuolla samaisella testillä haamujen haamu dpo 10 ☝🏻 Jään jännityksellä pitämään sormia ristissä teidän puolesta 🤞🏻❤️