Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoinen on tarpeeksi paksu?

Vierailija
16.07.2018 |

Makkara, banaani, kaljapullo vai mikä? Jos osaat ympärysmitassa sanoo niin plussaa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi hyvinkin olla niin "tilava", että mikään mulkku ei erityisemmin tunnu. Aikuisen miehen nyrkkikin muljahtaa sisään. Siinä lienee turhaa enää munan paksuudesta puhua. Ja taitaa muutenkin olla koko seksi yliarvostettua puuhaa.

Vierailija
62/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on tilava, joillain on tiukka.

Kummasti vain itse nautin paksusta, vaikka olen erityisen tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on tilava, joillain on tiukka.

Kummasti vain itse nautin paksusta, vaikka olen erityisen tiukka.

Niinhän kaikki naiset aina luulee olevansa.

Vierailija
64/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun av-mammoilta kysyy että minkä kokoinen penis on sopiva, saadaan keskiarvoksi vessapaperirullan hylsyn paksuus ja 20 cm pituus. Kun av-mammoilta kysyy että minkä kokoinen penis hänen miehellä on, saadaan keskiarvoksi vessapaperirullan hylsyn paksuus ja 20 cm pituus. Silti joku 80 % miehistä elää tai on joskus elänyt parisuhteessa. Ja kun peniksen pituuden keskiarvo edelleen on n. 13-14 cm, tarkoittaa se sitä että valtava enemmistö naisista kelpuuttaa pienemmän kuin vessapaperirullan hylsyn paksuuden ja 20 cm pituuden. Taitavat nämä av-mammat kuulua ihan omaan naisrotuunsa :D

Vierailija
65/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin varmuudella sanoa, että kyllä se keskikoko on siellä noin 14/4. Sitten on niitä vähän pienempiä ja isompia. Harvoin se kuitenkaan on alle 12/3,5 tai yli 19/5. Miehet helposti kertovat koon isommaksi kun se on. Ja naiset luulevat sitä isommaksi. En ole ikinä nähnyt yli 22 cm pitkää tai muutamaa milliä yli 5 cm paksua ja niitä on tosi vähän. Ne isoimmat on siellä 18-20 ja 4,5-5 . Joten en tiedä mistä näitä isomunia riittää joka tytön kainaloon. Itse en suuremmin välitä sen koosta, kunhan on normaali, toimii ja kestääkin tarpeeksi.

Vierailija
66/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - 20 cm pitkä ja noi 3 - 5 cm maksimi paksuus ja osaava käyttäjä ? Mulle on riittävä ei tarvi olla yhtään isompi ! Jos haluaa kokeilla niin kaupat täynnä sauvoja .

Vierailija
67/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideaali 8,5-9 cm. Sen paksumpaa en kaipaa.

N23

Noin paksu ei sun sisääsi mahdu, jos tarkoitat ympärysmittaa, niin erittäin ohuthan tuo on, lähinnä nuoren pojan, jolla ei ole vielä kalu alkanut kasvaa.

Vierailija
68/69 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kirjoitat miehillä väärä kuva naisista että kaikki haluaa jotain jätti mulkkua toki niitäkin naisia on . Olen harrastanut seksiä aika monen miehen kanssa ja kalujen koot aika samoja 15 - 18 cm ja ehkä noin 3 - 4,5 cm paksuja ? oletus en ole mittaillut . Iso kalu ei ole ainakaan minun juttu , yksi kokemus yli isosta ja nainti keskeytyi mies tavallaan ymmärsi ? jatkettiin kielellä ja käsin . 

Vierailija
69/69 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole ajatellut ideaalia peniksen kokoa, koska nykyisen koko on juuri itselle sopiva  ; ) Lieneeköhän se silmämääräisesti (en ole alkanut mittailla) juuri keskikokoinen tai ehkä aavistuksen isompi. Miesystävän penis täyttää melko hyvin minut ja tuntuu pillun suuaukolla todella tiukalta menolta...heittämällä sisälleni ei siis mennä, vaan rauhallisesti. Sanotaanko sitten, että keskiverto tai vain hieman isompi on ehkä se ihannekoko.