Miksi Putin oli niin vaisu?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin on hyvä jätkä ja naapuri. Respect!
Jaa. Oletko tosissasi?
No tottakai minä olen ja jokainen järjissään oleva suomalainen myös on. Onko hän koskaan tehnyt teille pahaa?
Ei meille, ei vielä.
Vierailija kirjoitti:
Antoi pölhön haukkua omaa tiedustelupalveluaan ja naureskeli mielessään
On ihan uskomatonta että Trump todellakin hyökkäsi omaa tiedusteluaan vastaan. Tämä on täysin käsittämätöntä. Mikä tässä oikein on kaiken takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siksi että hän oli jo alkuasetelmissa altavastaajana. Hän on ollut täysin eristyksissä muun maailman poliitikoiden toimesta ja tämän tapaamisen piti avata solmua. Se tais vaan noin niinkuin faktana karata monien kuulolta kun suomalainen media toisteli vain CNN:n otaksumia (vihapuhetta) siitä kuinka Trump on Putinin sätkynukke.
CNN on oikeassa ja olisi mielenkiintoista tietää millä Putin kiristää Trumpia. Sen täytyy olla jotain ihan kauheeta.
Ehkä heillä on bisneksiä. Rahavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinilla on 20 vuoden kokemus suurvallan johtamisesta.
Trumpilla 1,5:n.
Ihan eri kaliiperin ihmisiä.En ole vieläkään toipunut siitä järkytyksestä, että Yhdysvallat valitsi sen pressaksi.
Mietin sitäkin kuten mietin vaalien aikaan, että vaikka ollaan miten suvaitsevaisia, niin en mä kyllä haluaisi Haavisto-antonio paria maatamme edustamaan.
Onhan tämä nöyryyttävää myöntää, mutta olen sen verran vanhanaikainen.
Kiitos ja anteeksi 😌
Muuten ihan hyvä mutta Trumpetilla ei vieläkään ole YHTÄÄN kokemusta minkäänlaisen valtio johtamisesta.
On se 1,5 vuotta ollut Yhdysvaltain pressa.
Sen verran kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut oikea huippukokous. Putin juoksutettiin turhaan paikalle esiintymään Trumpin tosi-tv showssa.
Ei vaan Trump-vauva kuskattiin paikalle Putinin showta varten. Kaikki ajoitettu Venäjän telkkaria varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoi pölhön haukkua omaa tiedustelupalveluaan ja naureskeli mielessään
On ihan uskomatonta että Trump todellakin hyökkäsi omaa tiedusteluaan vastaan. Tämä on täysin käsittämätöntä. Mikä tässä oikein on kaiken takana?
Kuka lopulta onkaan se uhka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinilla on 20 vuoden kokemus suurvallan johtamisesta.
Trumpilla 1,5:n.
Ihan eri kaliiperin ihmisiä.En ole vieläkään toipunut siitä järkytyksestä, että Yhdysvallat valitsi sen pressaksi.
Mietin sitäkin kuten mietin vaalien aikaan, että vaikka ollaan miten suvaitsevaisia, niin en mä kyllä haluaisi Haavisto-antonio paria maatamme edustamaan.
Onhan tämä nöyryyttävää myöntää, mutta olen sen verran vanhanaikainen.
Kiitos ja anteeksi 😌
Muuten ihan hyvä mutta Trumpetilla ei vieläkään ole YHTÄÄN kokemusta minkäänlaisen valtio johtamisesta.
On se 1,5 vuotta ollut Yhdysvaltain pressa.
Sen verran kokemusta.
On pelannut golfia ja kiukutellut ja mankunut ja syytellyt koko sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siksi että hän oli jo alkuasetelmissa altavastaajana. Hän on ollut täysin eristyksissä muun maailman poliitikoiden toimesta ja tämän tapaamisen piti avata solmua. Se tais vaan noin niinkuin faktana karata monien kuulolta kun suomalainen media toisteli vain CNN:n otaksumia (vihapuhetta) siitä kuinka Trump on Putinin sätkynukke.
CNN on oikeassa ja olisi mielenkiintoista tietää millä Putin kiristää Trumpia. Sen täytyy olla jotain ihan kauheeta.
Ehkä heillä on bisneksiä. Rahavirtaa.
Tai ihmisuhreja...
Putinia harmittaa kun hän on niin lyhyt. Varmaan tämän miehen suurin tragedia kun ei ole mikään 180 cm
Moititaan että Melania ei hymyile. Venäläiset ei hymyile kuin jenkit, turhalle.
Putinin pitää esittää jyrkkää johtajaa. Pieni mies, suuri ylpeä kansa.
Venäläiset auttoivat Trumpin voittoon, miksi hän siihen puuttuisi?
Suurvallat lähenevät toisiaan, miksi puhutaan vaaleista kun voidaan puhua ydinaseista ja ilmastosta, ihmisoikeuksista?
Peanuts..
Eikö Putinilla tosiaan ollut mitään sanottavaa? En ehtinyt tv:stä katsella ja lehdistä en löydä.
Vierailija kirjoitti:
Putinia harmittaa kun hän on niin lyhyt. Varmaan tämän miehen suurin tragedia kun ei ole mikään 180 cm
Miten niin?
Pääasia että oleellinen osa on pitkä.
Telkkarissa sanoi joku tietäjä, että yritti sillä tavalla ottaa tilanteen haltuun. Se tietäjä sanoi, että hän ei kuitenkaan saanut tilannetta haltuun, kun vastapuoli ei eleestä hermostunut. Eli se vastapuoli oikeasti sitten sai hänen mielestään tilanteen haltuun.
Putinin trollit löytäneet paikalle.