Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella moni tulee viettämään iäisyytensä paikassa jossa on paljon kuumempaa

Vierailija
16.07.2018 |

kuin nyt ulkona. Ehkä siinä muutaman kerran miettii olisiko sittenkin kannattanut uskoa Jumalaan eikä esim pitää Raamattua satukirjana

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Raamattua ei pidettäisi satukirjana, jos siinä olisi jotain uskottavaa sisältöä. :)

Vierailija
2/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrotko miksi se jumala ei ole antanut minulle uskoa lahjaksi? Olen kyllä useasti sitä anonut, mutta aina se on viety minulta pois. Rukoilusta huolimatta jumala ei ole antanut minulle voimaa pysyä uskossa. Reilu jumala, että heittää minut sitten helvettiin sen takia.

Vierailija
4/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö ja päivä luotiin ennen Aurinkoa ja Kuuta. Aurinkpo ja Kuu kiinnitettiin taivaankanteen.

Kaikkitietävän Luojan sanaa vai alkeellisen lammaspaimenen satuja?

Vierailija
5/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu  ON ihmisten kirjoittama satukirja ap. Se on tehty  pelottelemaan ihmisiä  ja mahdollistamaan rahankeruu pienelle etuoikeutetulle joukolle ihmisiä. Se on fakta.Helvettiä ja taivasta ei ole olemassa.

Vierailija
6/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä-vittu. Nyt on sääkartat punaisena kuin pillun posket.

Vierailija
7/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi ollakin ihan kotoisaa, sen verran vastoinkäymisiä on elämässä ollut 50v aikana.

Vierailija
8/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helvetissä saa imea punaisia pillunhuulia all-night-long niin sopii. Jos taas kullia pitää imeä niin sopii sekin. Miten helvetissä toteutetaan se että kumpiakaan ei voi imeä? Huulet pous repimällä. Sekin sopii!

Njähjäähää!

Vierailija
9/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubeen hakusanoiksi esim "went to hell" niin löytyy jonkin verran katsottavaa.

Vierailija
10/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te uskovaisethan nautitte kun pääsette tuomitsemaan toisia. Ikuisuuskin loppuu joskus, missä itse aiot viettää sen?

Vierailija
11/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai se hirveästi haittaa vannoutunutta auringonpalvojaa.

Itselleni olisi tietysti tosi paha rangaistus, koska kaikki yli 20 asteen menevä on liikaa.

Tosin oletko varma, ettei sama uhkaa sinuakin, varsinkin, jos olet muita tuomitsemassa "kuumaan paikkaan" omilla perusteillasi?

Moni, vaikkei usko Raamattuun jumalallisena totuutena, saattaa olla suuri hyväntekijä, joka pyyteettömästi sulasta ihmisrakkaudesta auttaa monia hädässä ja lievittää kärsivien tuskia niin, että heidän on helpompi elää. - Teetkö itse muiden hyväksi muuta kuin saarnaat heille helvetti-tuomioitasi oman arviosi perusteella? Eikö sinun pitäisi olla jakamassa omaisuuttasi köyhille, lohduttamassa raskautettuja ja ottaa hyljättyjä ja kodittomia luoksesi ja ruokkia heitä. Sen sijaan roikut vauvapalstalla kirjoittelemassa turhanpäiväisiä syytöksiä tuntemattomia kohtaan, vaikka se mahdollinen oikeuden jakaminen pitäisi Raamatun mukaan jättää sille, jolle se kuuluu - vai?

Vierailija
12/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olen varsin siveellisen elämän (harrastan kirkkolaulua ja olen uskossa) jäljeen silti joudun helvettiin niin siellä työnnetään naaman eteen häpyhuulet leikattuja pillunhuulia.

Vierailija
13/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin kävisi, olisin silti sitä mieltä, että en voi uskoa sellaiseen jumalaan joka lähettää kastamattomia lapsia samaan paikkaan. Mitä pahaa ne lapset on ikinä kenellekään tehneet? 

Vierailija
14/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole viivapillua inhottavampaa. Hyi hitto olkoon!

Vierailija
15/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätkää vaan helvettiä koko elämänne, lampaat. Sitten vituttaa kun valot sammui eikä partajeesus olekaan pussaamassa. 

Vierailija
16/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perseen näköinen etupylly.

Vierailija
17/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ap? Mihin oikein perustat väitteesi? 

Vierailija
18/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tuohon todella moneen?

Ei, ei sitten raamatusta.

Vierailija
19/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iäisyytensä? Kun kuolee niin kuolee.

Vierailija
20/76 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi varoa, ettei itse joudu sinne kuumaan paikkaan. "Älkää tuomitko" sanoi Jeesus. Oletko ap lukenut varmasti Raamattusi kunnolla? Luuletko että tuollainen uhkailu saa ketään myötämieliseksi Jumalaa tai kaltaistasi himouskovaista kohtaan? Vahingonilo on syntiä, myös se, kun hekumoit mielessäsi helvetillä ja toisten kärsimyksillä!

Ps. Kertokaa uskovaiset, mikä niissä helvettivideoissa kiehtoo? Miksi haluat katsoa sellaista? Saatteko nautintoa toisten kiduttamisesta? Eikö teitä ahdista? Vai oletteko jotenkin sadisteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä