Vierailija

Trump ainakin iski jo aiemmin silmää Putinille. Lähtiköhän Putin mukaan leikkiin?

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Counter strike or straight forward. Muahahahhaa dice dice dice and rooooolllllllllllllllllllll aaaaand aaand and and fokkin´shaite ya win. So mr Putin? Syria or Irak. Irak. Ok, so i take Iran rooooooooollllllllll aaannn annnd and and ouchhh fokkin´hell again. Mr Putin? Yes. Hmmmm Oil oil oil. Mr Putin!!! Dont even look at the Arab Emirates. Why? You know muahhahahahahhahahhahahahhahaha....

Vierailija

Melania varmaan nukkumassa ja pressat Sauli mukaan lukien 3-kimpassa keskenään lämmittelevät suhteitaan.

Vierailija

No minä tuossa kaverikuvassa, jota telkkarissa näytetään kerta toisensa jälkeen, katoin että nappaako se sitä kädestä kiinni, vaan ei lopulta sittenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä tuossa kaverikuvassa, jota telkkarissa näytetään kerta toisensa jälkeen, katoin että nappaako se sitä kädestä kiinni, vaan ei lopulta sittenkään.
Mä mietin samaa tuossa kuvassa kun Sale oli heidän keskellään, että olis vaan reippaasti ottanut heitä kädestä kiinni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat