Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilyttää, turhaanko?

Vierailija
16.07.2018 |

Olen jo parin vuoden ajan seurustellut miehen kanssa. Vaikka asumme erillään, mies on yleensä arkisin luonani suurimman osan vapaa-ajastaan. Viikonloput hänellä menee harrastuksissa.

Miehen jonkinasteisen sitoutumiskammon takia suhteemme on ollut useita kertoja katkolla, eli lähinnä minä olen ollut jättämässä häntä tiettyjen asioiden takia, joita ei suostu suhteessamme muuttamaan ja joista tietää minun olevan näreissään. Mutta jokaisen päätöksen suhteemme lopettamisesta mies on saanut pyörrettyä sinnikkyydellä, eli haluaa selkeästi kyllä olla minun kanssani.

No, nyt sitten kun olen hammasta purren niellyt asiat, joita en pysty muuttamaan ja päättänyt nauttia suhteestammevajavaisuuksineen kaikkineen, niin sitten huomaankin jotain, joka saa minut taas varpailleen.

Miehelle tuli alkuvuonna uusi Facebook-kaveri (nainen), jonka tekemisiä on peukuttanut ahkerasti ja samoin nainen kommentoi ja peukuttelee kaikkia miesystäväni postauksia. Aluksi tämä ei kiinnittänyt huomiotani, mutta nyt kun on jatkunut jo kuukausia, niin kysyin mieheltä ohimennen, kuka tämä nainen on. Sanoi; "entinen työkaveri", ja vaihtoi puheenaihetta. No, eipä siinä mitään, on minullakin monta entistä työkaveria somessa kavereina, mutta kun nainen kertoo profiilissaan olevansa sairaanhoitaja ja miesystäväni on ammattiautoilija...

Eilen illalla miesystäväni istui sohvalla ja selaili keskittyneenä puhelintaan. Ja kun tulin ehkä vähän yllättäin hänen viereensä, huomasin että puhelimen viestisovellus vaihtui sekunnin murto-osassa iltasanomien sivuksi. Kysyin, että kenelle laitoit viestiä. Väitti katsoneensa vain uutisia. Eli selkeä vale taas.

Voin olla 100 % varma, että miehellä ei ole toista naista (ainakaan vielä). Ei millään ehtisi hoidella useampaa suhdetta, koska olemme lähes aina yhdessä tai mies todistetusti harrastuksissaan. Mutta selkeästi jotain on ilmassa joko tämän Facebook-tuttavuuden tai jonkun muun kanssa.

Mutta kertokaas nyt, miten ihmeessä saan miehen sanomaan rehellisesti, mitä oikein aikoo? Suoraa olen kysynyt, mutta vastausta en saa. Vai pitääkö mun nyt vain odottaa ja katsoa, mihin tämä johtaa. Erota nyt en vielä tämän takia haluaisi, koska voihan olla, että olen vain vainoharhainen. Ja eihän ne mun edellisetkään eroyritykset ole onnistuneet, kun mies on puhunut mut takaisin melkolailla heti päätöksen jälkeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kerrot avoimesti epäilyksestäsi? Katsot miten mies reagoi. Voiko mieheltä pyytää tarvittaessa samassa yhteydessä näyttämään jotain viestittelyä ko. naisen kanssa? Jos ei ole mitään ihmeellistä niin miksi ei voisi näyttää?

Jos et saa mitään todistusaineistoa ja silti epäilet niin silloin kannattaa miettiä voiko suhdetta jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla