Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten poliisit kestää seistä helteessä
Kommentit (5)
Pitämällä nesteytyksen kunnossa. Onhan niitä lyhythihaisia poliisillekin, mutta pitkälahkeiset taitaa olla aina?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Pitämällä nesteytyksen kunnossa. Onhan niitä lyhythihaisia poliisillekin, mutta pitkälahkeiset taitaa olla aina?
Takit niillä on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitämällä nesteytyksen kunnossa. Onhan niitä lyhythihaisia poliisillekin, mutta pitkälahkeiset taitaa olla aina?
Takit niillä on päällä.
Urpo, ei takit vaan haalarit. Alla vielä hiostavat suojaliivit.
Alue: Aihe vapaa
No eipä se varmaan mitään kovin miellyttävää hommaa olekaan, mutta pakko mikä pakko :D