Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen ihminen on ahne, joka odottaa apua muilta

Vierailija
16.07.2018 |

Myös sellainen on, joka auttaa toisia siksi, että saisi itse apua.
Äitini oli törkeä minua kohtaan, kun olin lapsi. Hän haukkui minua siitä, etten osannut tarkkailla, milloin hän tarvitsi apua, ja tulla tarjoutumaan hänelle avuksi! Hänellä oli varmaan jokin tunnelukko siinä, ettei kyennyt kysymään apua, ja sen sitten siirsi minun syykseni, että itsellään oli paha mieli. Se saaatanan paska on vissiin koko elämäni ajan suhtautunut minuun mykkänä apuani odottaen, ja luokitellut minut mielessään paskaksí siksi, etten ole apuani hänelle koskaan tarjonnut. No, en, koska hän on loukannut minua aivan riittävästi välittääkseni hänestä paskaaakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku auttaa minua, niin oletan, että siksi, että haluaa saada asioitani kuntoon, ei siksi, että itse saisi minulta apua! Ihan omaa tyhmyyttään olla sellainen ahne odottelija! :D

ap

Vierailija
2/3 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei kellään muulla ole ollut samanlaista äitiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä muuta teinipillulta voi odottaakaan, kuin että lattioita pitää tajuta lakaista hänen avukseen kyselemättäkin. Mutten tämä teinipilluäiti pitää sinua paskiaisenah. Hän oli vain hyvä äiti halutessaan estää sen, että oppisin, ettei maailman teinipilluiset naiset pidä minua paskiaisenah. Koska hyvyydellä hän perusteli käytöstään.

ap