Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos viiskymppinen mies laittaa converset jalkaan ja vetää päälle leviksen 501, niin tuleekoko hänestä kuuma nuorten naisten mielestä?

Vierailija
16.07.2018 |

Onko kyse vain asenteesta

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Käy Kämpin terassilla jos et usko..

Vierailija
22/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Selänne ole viiskymppinen? Jos vaikka sille ajattelee levikset ja conssit niin eihän se nyt hullummalta näytä.

Täällä viipottaa aika harva Selänne, vaikka papat muuta toivoisivatkin.

Pappojen toiveista en tiedä, mutta kysymyshän oli viiskymppisestä miehestä leviksissä ja consseissa ja Teemu oli esimerkki kellä combo toimisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse vain asenteesta

Ei vaan se on todella noloa.Samoin kuin takatukka tai napaan asti oleva paita.

Vierailija
24/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomautan tässä välissä että Mick Jagger on 74 v.

Onko Mick Jagger oikeasti kuuma jonkun nuoren naisen mielestä? Nyt puhutaan siis 29 tai nuorempi (enemmän vielä käsittäisin skaalalla 18-25). Itse olen siis juuri tuon 29 ja en ole IKINÄ kuullut, että kukaan edes kolmekymppinen kuumottelisi Jaggeria.

Vierailija
25/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti kun näkee pariskunnan jossa nainen on n.25 ja mies n.50 niin se mies on pukeutunut juurikin tennareihin ja farkkuihin eli jotain perää siinä taitaa olla

Vierailija
26/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kyse on kuule ihan siitä ulkonäöstä, eikä mistään "nuorekkuudesta". George Clooney saa edelleen minkä ikäistä piparia tahansa. Se "nuorekkuus" on naurettavaa, epätoivoinen yritys olla taas nuori. Ja se, se vasta on säälittävää jos mikä.

Vierailija
27/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää jo tajuta, että jos nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä, se johtuu siitä, että he arvostavat nimenomaan sitä kypsyyttä ja asiallisuutta, ja tuollainen "nuorekkuus" on varma turn off. Paitsi ehkä teillä Porvoossa toimii.

Mä olen ollut nuori silloin kun nuo viisnollaykköset oli kuuminta muotia ja samalla miltei ne ainoat farkut mitä edes tiesi/oli. Varmaan siksi en osaa pitää niitä mitenkään erikoisen nuorekkaana valintana tai että niillä haettaisiin ikinuoruutta. Monet on käyttäneet niitä "aina" ja joillekin ne myös sopii tosi hyvin, mutta tosiaan pitää olla kropan kunnossa ja olemuksessa sellaista poikamaisuutta. Ainakin mun mielestä. Teemu Selänne on just hyvä esimerkki siitä kenelle varmasti sopisi ja voi toki ollakin että käyttää leviksiä. Sen sijaan toinen viiskymppinen eli tauski on minusta täydellinen esimerkki epätoivoisesta ikinuoruuden hakemisesta repaleisine farkkuineen eikä se kyllä leviksilläkään paranisi. Toisaalta näistä kahdesta näkee myös sen miten elämäntavat oikeasti vaikuttaa ulkonäköön, myös miehessä.

N41

Vierailija
28/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää muutenkin paremmalta ns. aikuisten vaatteissa niin nuorena kuin vanhana joten ei kannata.

Usein tuossa iässä on jo vähän massia niin kannattaa pikemminkin panostaa laadukkaisiin miesten vaatteisiin. Ero on merkittävä!! Jos vielä on onnistunut pysymään jonkinlaisissa mitoissa niin hyvältä näyttää.

Lisäksi ei kannata liian hakemalla hakea nuorta naista - se on helposti ällöä.

T. Nainen joka tykkää vanhemmista miehistä

Vierailija
29/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näyttää muutenkin paremmalta ns. aikuisten vaatteissa niin nuorena kuin vanhana joten ei kannata.

Usein tuossa iässä on jo vähän massia niin kannattaa pikemminkin panostaa laadukkaisiin miesten vaatteisiin. Ero on merkittävä!! Jos vielä on onnistunut pysymään jonkinlaisissa mitoissa niin hyvältä näyttää.

Lisäksi ei kannata liian hakemalla hakea nuorta naista - se on helposti ällöä.

T. Nainen joka tykkää vanhemmista miehistä

Olet jämähtänyt jonnekin 60 -luvulle. Silloin oli tiukat roolit ja miesten piti kulkea jo 40 -vuotiaana suorissa housuissa ja kauluspaidassa. Nykyään eletään onneksi kaikkien aikojen vapainta aikaa ja jokainen voi olla sellainen ja pukeutua siten kuin itsestä luontevalta tuntuu.

Olen 61 vuotias mies. Työuran aikana johto- ja edustustehtävissä jouduin käyttämään suoria housuja ja kravattia, vaikka inhosin niitä aina. Vapaa-aikana olen aina käyttänyt nimenomaan Levis 501 farkkuja, koska ne ovat istuneet ja istuvat edelleen täydellisesti, kokokin on sama 30/34, mikä on ollut 18 vuotiaasta lähtien. Ja nyt, kun olen itsenäinen yrittäjä, myyn harrasteautoja työkseni, niin käyttäjäkunta on niin avarakatseista ja monipuolista, ettei kukaan katso kummeksuen pukeutumista, voin pukeutua myös päivisin farkkuihin. 

Toisten pukeutumista en arvostele, eihän siinä ole mitään järkeä pukeutua sen mukaan, mitä mieltä muut ovat. Tyylin pitää olla se, joka itsestä tuntuu mukavalta, jos se jotain häiritsee, ei hänen seuransa ole puupennin arvoista. 

Vierailija
30/30 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähdössä kylille reikäfarkuissa, t-paidassa ja tennareissa. Hymyillään kun kohdataan.

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme