Jos viiskymppinen mies laittaa converset jalkaan ja vetää päälle leviksen 501, niin tuleekoko hänestä kuuma nuorten naisten mielestä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi 501? Onko ne taas muodissa?
Nehän on aina muodissa
mies50
Yrittäkää jo tajuta, että jos nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä, se johtuu siitä, että he arvostavat nimenomaan sitä kypsyyttä ja asiallisuutta, ja tuollainen "nuorekkuus" on varma turn off. Paitsi ehkä teillä Porvoossa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse vain asenteesta
Hyi, ei. Ei edes nuoren naisen äidin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää jo tajuta, että jos nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä, se johtuu siitä, että he arvostavat nimenomaan sitä kypsyyttä ja asiallisuutta, ja tuollainen "nuorekkuus" on varma turn off. Paitsi ehkä teillä Porvoossa toimii.
Ollaas nyt rehellisiä, ei siinä vanhassa arvosteta muuta kuin lompakon paksuutta ja hölmöyttä.
Riippuu vain ja ainoastaan kropasta. Kyllä ikänsä aktiivisesti liikkunut ja suht lihaksikas mies on viisikymppisenä vielä ihan ok eli 35-vuotiaaseen naiseen on ihan realistiset mahdollisuudet.
Farkut käy jokaiselle, mutta ne converset on nuorten kengät.
Joo, automaattisesti. Juuri siksi vanhat urpot kulkevat yhtenään nuori nainen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vain ja ainoastaan kropasta. Kyllä ikänsä aktiivisesti liikkunut ja suht lihaksikas mies on viisikymppisenä vielä ihan ok eli 35-vuotiaaseen naiseen on ihan realistiset mahdollisuudet.
Ei mahiksia ellei jotain vikaa. Kehitysvammaa etc.
Ostovaimot erikseen.
Eikös Selänne ole viiskymppinen? Jos vaikka sille ajattelee levikset ja conssit niin eihän se nyt hullummalta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Selänne ole viiskymppinen? Jos vaikka sille ajattelee levikset ja conssit niin eihän se nyt hullummalta näytä.
Täällä viipottaa aika harva Selänne, vaikka papat muuta toivoisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Money talks. Ei voi edes verrata Perus-Peraan joka olisi vain pelle noissa vetimissä.
Ei tule. Tosin en käydä tennareita, leviksiä kyllä melkein aina. M49
Huomautan tässä välissä että Mick Jagger on 74 v.
Vierailija kirjoitti:
Huomautan tässä välissä että Mick Jagger on 74 v.
Money, money, money. Ja satatus. Peruuta Pera!
Vierailija kirjoitti:
No miten niin?
Onko oikeasti jotain vaatteita, jotka on vain NUORTEN? Etenkin kengissä? Kai ne ostetaan jos ne on mukavat ja omasta mielestä kivat. Ostin converset pari vuotta sitten, ollessani 56 v. ja olen pitänyt aika paljonkin ja pidän edelleen. Tässä iässä se on kuulkaa ihan sama mitä mieltä joku muu minun vaatteistani on. Ja on mulla muitakin kenkiä.
Nuorisoko täällä on taas tiukkapipoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten niin?
Onko oikeasti jotain vaatteita, jotka on vain NUORTEN? Etenkin kengissä? Kai ne ostetaan jos ne on mukavat ja omasta mielestä kivat. Ostin converset pari vuotta sitten, ollessani 56 v. ja olen pitänyt aika paljonkin ja pidän edelleen. Tässä iässä se on kuulkaa ihan sama mitä mieltä joku muu minun vaatteistani on. Ja on mulla muitakin kenkiä.
Nuorisoko täällä on taas tiukkapipoista?
Käpänen pelle. Mene vanhainkotiin :D
Miksi 501? Onko ne taas muodissa?