Miksi tuuraaja ei saa selkeitä ohjeita!?
Olen sijaisena mainosalalla ja lomalle lähtijä jätti lapulle ohjeet.
Unohti sitten, etten ole hänen päänsä sisällä enkä tajua epäselviä ohjeita. Osan asioista tiefän valmiiksi, mutta tiettyjä en. Esim. Mainoksia: Kaksi liikettä joille menee samat(?) Tuottee.. mutta ainakin juliste eri ilmeellä toiseen. Mutta hintalappuihin ei löydy kuin vain perusilme. Painotti lähtiessään että toinen liike vaatii eri ilmeen!
Tulostusmäärät on kirjoitettu kahdelle eri lapulle sekavasti, eikä ole ilmoitettu notm. Käytettyjä papetin paksuuksia.. ja täällä mainoosaajia ei oo kuin minä ja toinen työntekijä tulee sitten joskus paikalle :'D
Olen aikaisemmin siis tuurannut eri henkilöitä ja lähinnä digi/lehtimainoksia, joten ei ole tarvinnut tulostella. Tällä hetkellä hoidan kahden ihmisen hommia. Ei onneksi paljon, ja toiselta selkeät ohjeet..
MUTTA ETTÄ ÄRSYTTÄÄ nämä hutaisten tehdyt ohjeet... menee turhaa aikaa setvimiseen..!
Kommentit (2)
En tiedä - se tuntuu olevan käytäntö alalla kuin alalla. Ehkä ajanpuute aiheuttaa sen, mutta olipa syy mikä hyvänsä, se ei ole kenenkään etu. Hommat jää tekemättä tai tulee tehtyä vain puoliksi, ja niin tuuraajalle kuin tuurattavallekin jää epämiellyttävä maku suuhun koko hommasta.
Kiitos selkeästä selostuksesta!