Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuessaan mies aina pakkaa kamansa ja lähtee sanomatta sanaakaan

Vierailija
15.07.2018 |

On tapahtunut jo monta kertaa. En tiedä, pitäisikö tällaista enää sietää. Meillä on pieniä lapsia. Hän jättää minut aina yksin arkea pyörittämään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttöystävä teki 2 kertaa ja 3 kerralla en ottanu enää takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ei ihan aina, kun suuttuu. Mutta usein, kun suuttuu vähän vainoharhaisesti. Syyttää jostain, mikä ei pidä paikkansa. Ja aloittaa sen ennalta-arvaamatta. Eilen oli vielä kaikki hyvin. Tänään sitten ilmeisesti ei.

Vierailija
4/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tulee takaisin?

Vierailija
5/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä sitä sisään.

Vierailija
6/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun tapauksessa sen voisi tehdä korkeintaan kaksi kertaa.

Eli jos ensimmäisen "lähtemisen" jälkeen puoliso tulisi vielä takaisin, tekisin selväksi, että seuraava lähteminen on lopullinen.

Vierailija
7/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kiva "mies" sulla. 

Vierailija
8/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ensimmäisen "lähtemisen" jälkeen puoliso tulisi vielä takaisin, tekisin selväksi, että seuraava lähteminen on lopullinen.

Niin... Joskus kun sanoin tuohon tyyliin, niin sitten lähdettyään vihoitteli vain, että halusin hänen lähtevän ja nyt ero on minun syy.

Vierailija
9/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää.. Nyt vaan sarjoitat kämpän lukot uudelleen.

Vierailija
10/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! kirjoitti:

Haha, kiva "mies" sulla. 

Millaistahan olisi elämä, jos olisi mies, joka pysyisi rinnalla säässä kuin säässä?

Vierailija
11/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää.. Nyt vaan sarjoitat kämpän lukot uudelleen.

:D

Vierailija
12/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... Joskus kun sanoin tuohon tyyliin, niin sitten lähdettyään vihoitteli vain, että halusin hänen lähtevän ja nyt ero on minun syy.

Ota vain syy itsellesi! Sano, että luulit että hän on mies eikä mikään Drama Queen. Erehdyit ja nyt asia on korjattu lukkosepän suosiollisella avustuksella.

Vierailija
13/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot.

Tai vaihtoehtoisesti lähde itse lasten kanssa jonnekin, äidin tai siskon tai luotettavan ystävän luo muutamaksi päiväksi. Älä vastaile jos yrittää soitella perään.

Oikeasti veikkaan kuitenkin ettet tee mitään vaan kärsit kiltisti ja mies muuttuu vuosi vuodelta sikamaisemmaksi kun et pysty laittamaan rajoja sille, miten sinua voi kohdella.

Vierailija
14/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lukot.

Tai vaihtoehtoisesti lähde itse lasten kanssa jonnekin, äidin tai siskon tai luotettavan ystävän luo muutamaksi päiväksi. Älä vastaile jos yrittää soitella perään.

Oikeasti veikkaan kuitenkin ettet tee mitään vaan kärsit kiltisti ja mies muuttuu vuosi vuodelta sikamaisemmaksi kun et pysty laittamaan rajoja sille, miten sinua voi kohdella.

Aina, kun laitan rajoja, niin tuntuu, että se kääntyy jotenkin mua vastaan. Siis että minä olen jotenkin syypää kaikkeen sitten taas. Ja saan kuulla monen lauseen välissä vihottelua asiassa ihan milloin vain.

Vierailija
15/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää kiristää sua hänen tahtoonsa lähtemällä. Kostoa, ehkä. Ja ihan varmasti osaa joka asian kääntää sun syyksi. Varoisin tuollaista limanuljaskaa. Eli joo; sarjoita ne lukot. Ihan naurettavaa tuollainen käytös aikaihmiseltä. Siinähän syyttelee, itsepä läks.

Vierailija
16/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen euroopanomistaja joka kuvittelee että maailma loppuu pyörimästä jos hän ei ole päsmäämässä.

Vierailija
17/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lukot.

Aina, kun laitan rajoja, niin tuntuu, että se kääntyy jotenkin mua vastaan. Siis että minä olen jotenkin syypää kaikkeen sitten taas. Ja saan kuulla monen lauseen välissä vihottelua asiassa ihan milloin vain.

Ja olette yhdessä, koska ...?

Vierailija
18/39 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kiristää sua hänen tahtoonsa lähtemällä. Kostoa, ehkä. Ja ihan varmasti osaa joka asian kääntää sun syyksi. Varoisin tuollaista limanuljaskaa. Eli joo; sarjoita ne lukot. Ihan naurettavaa tuollainen käytös aikaihmiseltä. Siinähän syyttelee, itsepä läks.

Niin kaipa se kostaa asiasta. Kun ei suostuttu muuttamaan sen työn perässä eri puolelle Suomea. Lapset käyvät täällä kuitenkin koulua jne. Mutta asiaa ollaan puhuttu ja yritetty sopia sekä etsiä muita vaihtoehtoja. Silti se palaa aina siitä syyttämään.

Vierailija
19/39 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuota usein? Sillä on joku nainen.

Vierailija
20/39 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus helmi ukkos muuttaa työn perässä minne lystää, toivottavasti Timbuktuun, ois varmasti parempi vaihtoehto teille kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme