Mies pakottaa olemaan auringonpaisteessa, vaikka minulle tulee siitä paha olo.
Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (47)
Mikä hemmetin lapatossu antaa miehen määräillä tuolla tavoin? Omaa tahtoa ei ole? Edes silloin kun oma terveys kärsii? Voi tsiisus
Sori mutt minkä ikäisiä te olette, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin lapatossu antaa miehen määräillä tuolla tavoin? Omaa tahtoa ei ole? Edes silloin kun oma terveys kärsii? Voi tsiisus
Kotikuri on paljon yleisempää kuin luulet.
Ihan kuin minun mies :( minun mies tosin pakottaa matkustamaan. Itse en haluaisi.
Terve ihminen ei kärsi näistä ilmoista millään tavalla. Nämä varjossa istujat ovat yleensä mitä olen tavannut kovasti ahdistuneita muutenkin vähän joka asiasta.
Ihme lapasia olette kaikki, jos se ei korvista raahaa niin älä mene...kait sinullakin joku tahto on.... soita poliisit ensi kerralla
Ja sitten ap vaan katosi. Tyypillistä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta, vaikka "kotikurin" määrä on vähenemään päin nuoremmissa ikäluokissa. Mutta esimerkiksi suurissa ikäluokissa sitä esiintyy vielä hyvin paljon. Olen itse todistanut ihan yhtä hullua käytöstä kuin aloituksessa kerrottiin. Mukana olleet eivät tuntuneet tajuavan miten sairaalta se ulospäin näytti, se oli heille täysin normaalia. Hys hys ja alistutaan, ettei isi suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä se kotikuris hanuriis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.
No sä olet IHAN ITSE valinnnut olla tuollaisen henkistä väkivaltaa harjoittavan miehen kanssa. Muistutan sua että sä olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen kansalainen ja jos annat miehesi mestaroida omaa elämääsi ainoa jota voit syyttää siitä olet sinä itse.
Komenteleva ja kontrolloiva mies on tosi nopeesti ex.Vaan ei sulla.Miksiköhän ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fetissipellet voivat mennä wänkkäämään sinne fetissipalstalle.
Aika monet nyt jeesustelee tässä ketjussa. Tosiasia kuitenkin on, että hyvin moni teistäkin on alistunut miehensä oikkujen edessä, mutta ette vaan halua tunnustaa sitä. Onhan täällä ollut esimerkiksi ketjuja siitä, miten mies pakottaa rattiin ja kohtalontovereita on piisannut. Samalla tavalla joku egoisti voi pakottaa naisen istumaan sinne auringonpaisteeseen, koska haluaa itse ottaa aurinkoa, mutta tarvitsee seuraa. Ei sitä kiinnosta onko se nainen halukas vai ei, sitä kiinnostaa omat mielihalunsa. Nainen saadaan kyllä alistumaan, lopulta vaikka vihjailemalla, että on niin läski että ei kestä hellettä ja nainen haluaa todistaa, että ei ole läski. Ja sitten tulee auringonpistos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei pakota mua mihinkään.
Onnea. Minun pakottaa.
Minua ei voi pakottaa
Vierailija kirjoitti:
Viisaat pysyy varjossa, jätä se tyhmä sika.
En ymmärrä yhtään että aurinkoisena kesäpivän valitaan esimerkiksi ruokailua varten terassilta ihan tarkoituksella aurinkoinen pöytä. jos ei ole aurinkolaseja, niin minulla ainakin alkaa tosi helposti silmät vetistämään. Ei yhtään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Opeta miehellesi faktat: auringonpistos, lämpöhalvaus ja UV-säteet.
Ja opettele itse pitämään puolesi. Sanot vaan, että "sori, en todellakaan voi olla aruingossa, koska rupean voimaan pahoin."
Itse olen samanlainen kuin sinä, ja mulla eräs läheinen on myös samanlainen kuin miehesi eli yrittää painostaa kaikki aurinkoiselle rannalle, jossa ei ole mitään varjoa tai suojaa. Se, että joku sanoo, ettei kestä olla siellä, ei merkitse hänelle mitään, koska vain hänen elämäntyylinsä on muka se oikea ja paras. Toisten sairaudet ovat vain keksitty hänen kiusakseen.
Kerran sitten painostettuna lähdin rannalle ja lopputulos oli se, että tuli lämpöhalvauksen oireet. Tämä sukulainen ei tajunnut asiaa vaikka sanoin usean kerran ei auttanut minua. Jouduin sitten lähtemään viimeisillä voimillani pois tuulisempaan ja varjoiseen paikkaan, jossa lepäsin 2 tuntia ja join runsaasti vettä (ja viilentelin jäisellä pullolla kehoani), ennen kuin pääsin jotenkuten johonkin liikennevälineeseen ja kotiin. Olin kotona vielä pari päivää täysin voimaton ja huonokuntoinen.
Tämän jälkeen en ole suostunut lähtemään tämän henkilön kanssa edes painostettuna. Vaikka selitin asian hänelle, hän ei edelleenkään halua tajuta sitä. Soittelee edelleen ja pyytä mua keskipäivällä rantaan. Ei vaan ymmärrä kun olen sanonut että en oleskele ulkona paahteessa keskipäivällä pitkiä aikoja.
En tiedä miten asiaa selventäisi, kun ihminen ei tajua eikä välitä toisen terveydestä. Mielenkiintoista on että henkilö on saanut itse nuorena ulkomailla auringonpistoksen, mutta sekään ei auta häntä tajuamaan asiaa.
Suosittelen vilvoittelemaan rannalla uimalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole
Se on mt häiriö. Molemmilla
Eräs miesvihan ilmentymä tuokin aloitus.
Mahtaa olla muutenkin "hyvä" mies...