Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa olemaan auringonpaisteessa, vaikka minulle tulee siitä paha olo.

Vierailija
15.07.2018 |

Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet nyt jeesustelee tässä ketjussa. Tosiasia kuitenkin on, että hyvin moni teistäkin on alistunut miehensä oikkujen edessä, mutta ette vaan halua tunnustaa sitä. Onhan täällä ollut esimerkiksi ketjuja siitä, miten mies pakottaa rattiin ja kohtalontovereita on piisannut. Samalla tavalla joku egoisti voi pakottaa naisen istumaan sinne auringonpaisteeseen, koska haluaa itse ottaa aurinkoa, mutta tarvitsee seuraa. Ei sitä kiinnosta onko se nainen halukas vai ei, sitä kiinnostaa omat mielihalunsa. Nainen saadaan kyllä alistumaan, lopulta vaikka vihjailemalla, että on niin läski että ei kestä hellettä ja nainen haluaa todistaa, että ei ole läski. Ja sitten tulee auringonpistos.

Mua ei ole pakotettu aurinkoon tai  rattiin. Seuraksi en lähde ellei omaa kiinnostusta ole. Oma terveys menee ennen miehen aivopieruja. Arvostan terveyttä  enemmän kuin parisuhdettani.

Vierailija
42/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites onko kaveriporukassa samanlaisia "aurinkoon pakottajia"?

Vierailija
44/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan nainen anta miehen pakottaa muhinkään? En ymmärrä. En ikinä antaisi miehn alistaa. Ne ketkä on joskus yrittäneet ovat olleet sillä samalla hetkellä exiä.

Vierailija
45/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille "sina minua pakottaa et voi, mina istu tassa varjossa, sina maata siina. Mina saada lopulta parempi miäs ja sinä saada syöpä". Eiköhän mene perille.

Vierailija
46/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Oletko sinä itsenäinen aikuinen, pikkulapsi vai kenties koira? Miksi sinun pitäisi totella?  Onko teidän suhteenne aivan sairas? (spoiler alert: kyllä on)

Vierailija
47/47 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan nainen anta miehen pakottaa muhinkään? En ymmärrä. En ikinä antaisi miehn alistaa. Ne ketkä on joskus yrittäneet ovat olleet sillä samalla hetkellä exiä.

Miksi tässä maassa on niin paljon perheväkivaltaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi