Mies pakottaa olemaan auringonpaisteessa, vaikka minulle tulee siitä paha olo.
Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (47)
Mites onko kaveriporukassa samanlaisia "aurinkoon pakottajia"?
Miten kukaan nainen anta miehen pakottaa muhinkään? En ymmärrä. En ikinä antaisi miehn alistaa. Ne ketkä on joskus yrittäneet ovat olleet sillä samalla hetkellä exiä.
Sano sille "sina minua pakottaa et voi, mina istu tassa varjossa, sina maata siina. Mina saada lopulta parempi miäs ja sinä saada syöpä". Eiköhän mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Mies on auringonpalvoja, itse taas saan helposti auringonpistoksen tai ainakin fyysinen vointini muuttuu huonoksi. Olenkin mielelläni varjossa tai ihan sisälläkin, jossa on ilmastointi. Miehelleni tämä ei kuitenkaan kelpaa, vaan hän huomauttelee koko ajan, että "mitä sinä taas menet sinne piiloon, nauti kesästä", tai antaa muuten ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa. Jos en tottele, hän suuttuu. Myös joillakin kavereilla on samoja piirteitä, en saa olla varjossa vaan täytyy istua auringossa niin että aivot sulaa ja taju lähtee.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Oletko sinä itsenäinen aikuinen, pikkulapsi vai kenties koira? Miksi sinun pitäisi totella? Onko teidän suhteenne aivan sairas? (spoiler alert: kyllä on)
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan nainen anta miehen pakottaa muhinkään? En ymmärrä. En ikinä antaisi miehn alistaa. Ne ketkä on joskus yrittäneet ovat olleet sillä samalla hetkellä exiä.
Miksi tässä maassa on niin paljon perheväkivaltaa?
Mua ei ole pakotettu aurinkoon tai rattiin. Seuraksi en lähde ellei omaa kiinnostusta ole. Oma terveys menee ennen miehen aivopieruja. Arvostan terveyttä enemmän kuin parisuhdettani.