Köyhä tulikuumassa kaupungin vuokraluukussa --- koirillekin tuhlataan vettä ja ollaan huolissaan --- kuka välittää minusta?
Kuka tulee ja tarjoaa vilvoittaa mökkiään helteiden ajaksi käyttööni? Häpeällistä Suomelle, että koiriakin kohdellaan paremmin kuin köyhiä työttömiä!
N29
Kommentit (25)
Mene ulos tutustumaan ihmisiin äläkä täällä vingu ja valita !!! Provolumppu
Miten niin koirille tuhlataan vettä? Tuleehan sullekkin vettä hanasta, senkun juot ja suihkuunkin voit mennä!
Ikkunat auki ja läpivetoa peliin. Juo runsaasti vettä ja syö jotain suolaista. Käy suihkussa ja anna kosteudun kuovua iholle siinä läpivedossa.
Nää helteet eivät ole mikään vakava asia perusterveelle ihmiselle. Puolet maailman väestöstä pitäisi tällaisia "helteitä" viileänä kelinä.
Ja ihan samalla lailla kuumaa on meillä töissäkäyvilläkin, ei mullakaan ole täällä stadissa ilmastointia. Aika harvalla sellaista on kerrostalossa.
Joten älä saat..a valita. Sä olet aikuinen ihminen, voit auttaa itse itseäsi, ei sua tartte kenenkään hoivata.
Päiväksi kastelluilla lakanoilla ikkunat peittoon ja yöllä viileällä tuuletusta. Älä ole avuton. Päivällä voit myös hengailla viileissä kauppakeskuksissa.
Kuuma siellä mökilläkin on. Mene kaupungin uimarannalle.
Nyt heräsi uteliaisuus, miten koiriin käytetyllä vedellä viilennettäisiin sun kämppää?
Miksi minun pitäisi mökkiäni sinulle tarjota? Olen itse mökillä ja koirani saa ihan taatusti kaikkea mitä tarvitsee.
Itken 😢 ihmisten julmuuden vuoksi.
Ap
Miksei näitä viestejä yleistetä koskemaan kaikkia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Itken 😢 ihmisten julmuuden vuoksi.
Ap
Itket koska kukaan ei tuo sulle vettä?
Nyt kiinnostaisi tietää, onko nämä Suomen "helteistä" valittajat samoja, jotka kuorossa laulavat, etteivät ikimaailmassa haluaisi kesämökkiä.
On meinaan ihan älyttömän kivaa, kun voi vaan pakata kamat, ajaa mökille, heittää vapaalle, uida vaikka 17 kertaa vuorokaudessa ja naureskella hikikopeissa kärsiville, jotka "eivät ikinä haluaisi mökkiä riesakseen".
Mikseivät ilmastoitujen mökkien omistajat kutsu minua mökeilleen? On kuuma, hyvä etten pyörry!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat auki ja läpivetoa peliin.
Pienen vuokraluukun kaikki ikkunat on usein samaan suuntaan, jolloin läpivetoa on vaikea järjestää. Muutenkin tuulettaminen on huono idea päivän kuumimpina hetkinä. Mieluummin se täällä jo neuvottu märät lakanat ikkunan peitoksi. Tai foliota heijastamaan aurinkoa, ei maksa paljon.
Tuulettaminen hoidetaan sitten vasta yöllä, kun on viileämpää.
En tunne kyllä ketään, jolla olisi kesämökillä ilmastointi.
Ja sun kaltaista avutonta inisijää ei kukaan halua maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kyllä ketään, jolla olisi kesämökillä ilmastointi.
Ja sun kaltaista avutonta inisijää ei kukaan halua maisemiin.
En halua ilmastoimattomalle mökille.
Miksi olet julma? Itken 😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi tietää, onko nämä Suomen "helteistä" valittajat samoja, jotka kuorossa laulavat, etteivät ikimaailmassa haluaisi kesämökkiä.
On meinaan ihan älyttömän kivaa, kun voi vaan pakata kamat, ajaa mökille, heittää vapaalle, uida vaikka 17 kertaa vuorokaudessa ja naureskella hikikopeissa kärsiville, jotka "eivät ikinä haluaisi mökkiä riesakseen".
Ei auta jos ei ole lomaa helteiden aikana.
Älä valita, kyllä sitten talvella palelet.