Mua sanotaan pissikseksi.
Eli käytän meikkivoidetta, ripsarii, luomivärii, sitte huulikiiltoo, tai huulipunaa, kajaalii, sitte välil huultennrajauskynää. Vaatteeni ovat pari mudtaa hupparii, tummia ja vaaleita topeja, raidallisia, värikkäitä ja mukavia, sekä säärystimiä, nilkkadukkia, ja sitte parii mekkoo, ditte mun lempparilenkkareita, talvella korollisia talviikenkiä ja muodi,asta takkia, mulla on parit tiukat housut. Tukka yleensö auki, tai sitten päälaella nutturassa.
Oon 13v. Ja onks tää totta? Oikeasti siis?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Onko tytöllä kuvia,,,,,setä katsoisi tarkemmin niin voi sitten kertoa,,,
En jakele kuviani. Ps. Oon just istumassa alsti sängylläni.
Niin muakin :(
Terveisin 60v "pissis"
Lähes jokainen teinityttö käy läpi "pissis" vaiheen, rupea gootiksi tai jotain jos haluat erottua massasta.
En ruve. Mulle riitää se et oon pissis, siis tän vaiheen.
Vierailija kirjoitti:
Eli käytän meikkivoidetta, ripsarii, luomivärii, sitte huulikiiltoo, tai huulipunaa, kajaalii, sitte välil huultennrajauskynää. Vaatteeni ovat pari mudtaa hupparii, tummia ja vaaleita topeja, raidallisia, värikkäitä ja mukavia, sekä säärystimiä, nilkkadukkia, ja sitte parii mekkoo, ditte mun lempparilenkkareita, talvella korollisia talviikenkiä ja muodi,asta takkia, mulla on parit tiukat housut. Tukka yleensö auki, tai sitten päälaella nutturassa.
Oon 13v. Ja onks tää totta? Oikeasti siis?
w
Ainoa oikea vastaus mimittelijälle:
Mutsis oli pissis ku sua teki!
Onko tytöllä kuvia,,,,,setä katsoisi tarkemmin niin voi sitten kertoa,,,