Mies lupasi mulle ja lapsille yllätysmatkan täksi päiväksi- Aamulla sanoi, että se oli vitsi.
Mieheni lupasi eilen minulle ja lapsille, että tänään tehdään yllätysmatkan jonnekin. No, tänä aamuna sitten, kun innokkaasti sanoin, että odotetaan yllätystä, niin mies sanoi, että " No hei, se nyt oli vaan vitsi". Olin silleen, että Mitä!? Ja raivostuin. Koko eilinen päivä odotettiin lasten kanssa tuota tälle päivälle luvattua yllätystä ja mies vaan vitsailee. Ja ei..ei olla mitään teinejä, vaan melkein nelikymppisiä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lupasi eilen minulle ja lapsille, että tänään tehdään yllätysmatkan jonnekin. No, tänä aamuna sitten, kun innokkaasti sanoin, että odotetaan yllätystä, niin mies sanoi, että " No hei, se nyt oli vaan vitsi". Olin silleen, että Mitä!? Ja raivostuin. Koko eilinen päivä odotettiin lasten kanssa tuota tälle päivälle luvattua yllätystä ja mies vaan vitsailee. Ja ei..ei olla mitään teinejä, vaan melkein nelikymppisiä.
Olette kuitenkin sossun elättejä.
Järjestä miehelle yhtä kiva ylläri ja jätä se sika.
Menkää lasten kanssa reissuun ja jättäkää mies laukomaan surkeita vitsejä keskenään
Mä lähtisin tuossa tilanteessa lasten kanssa johonkin kivaan paikkaan ja jättäisin miehen ihan itsekseen nauramaan vitsilleen.
Käyttäytyykö muuten niinkuin ikäiseltään sopisi olettaa? Tämä laittoi miettimään josko hän on yksi niistä itsekeskeisistä narsisteista jotka tykkää "vähän vitsailla" toisten kustannuksella.
Onko miehesi siis alkoholisti? Lupaa illalla kännissä jotain ja kun seuraavana päivänä selviää, niin se lupaus ei hänestä enää tunnukaan niin hyvältä idealta, kuin edellisenä päivänä päissään luvattu.
T. Kokemuksia omasta lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin tuossa tilanteessa lasten kanssa johonkin kivaan paikkaan ja jättäisin miehen ihan itsekseen nauramaan vitsilleen.
Tämä olisi miehelle varmasti kamala rangaistus.
Aika ässä läpyskä! Lapset varmaan ihan tohkeissaan olleet ja sitten KABOOM! ukko vetää viileesti maton jalkojen alta ja hekottelee. Vakavasti, sun mies on ihan keskenkasvuinen pelle. Juuri niitä miehiä, jotka vähän pränkkää vaimoaan kusemalla käsilaukkuun.
Jos tuo on miehen mielestä hyvää huumoria, niin tokihan hän itsekin ottaa sellaista vastaan.
Jos tuo oli miehen mielestä hyvä vitsi, niin suhtaudu kaikkiin muihinkin miehen lupauksiin tai sopimuksiin samoin.Kun mies sanoo, että tuo kaupasta kaljaa/karkkia/makkaraa, niin lupaa auliisti, mutta älä tuo. Sano, että luulit sitä vitsiksi. Kun olette lähdössä anopille tiettyyn aikaan, niin laita pyykit koneeseen ja avaa netti. Miehen ihmetellessä, että miksi ei lähtö edisty, niin katso ihmeissäsi, että mihin muka on lähtö, eikö se ollutkaan vitsi.
Tai tietty voi keskustella miehen kanssa aiheesta, mutta palstalla ei ole tapana niin tehdä.
Aika paska mies ja isä. :/