Vierailija

Minulla on pitkät housut, T-paita, pitkähihainen paita ja takki.
Yritän liikkua ulkona mahdollisimman vähän näin kuumalla ilmalla.
Syy tähän pukeutumiseen on kauppojen onnettomat vaatevalikoimat. En halua käyttää keinokuituisia vaatteita, jotka ovat myös oudon mallisia ja huonoista kankaista tehty.

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vai niin. Sitten varmaan parempikin pysyä sisällä jos ei kelpaa mitkään kesävaatteet.

Tänään näin naisen syysvaatetuksessa kun olin liikenteessä. Maiharit, huppari, VILLAPIPO, takki yms. Yleensä en muihin ihmisiin kiinnittele huomiota mutta näyttää oikeasti pöhköltä jos mittarissa +30 ja kuljetaan syysvermeissä.

Vierailija

Etkö tarkene sillä t-paidalla ja housuilla? Todella tarviit lisäksi pitkähihaisen ja takin +30C lämmössä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö tarkene sillä t-paidalla ja housuilla? Todella tarviit lisäksi pitkähihaisen ja takin +30C lämmössä?

T-paita on aluspaita, ei sovi ulos ihmisten ilmoille. Kaupoista ei löydy kunnollisia 100 % puuvillaa olevia T-paitoja, joissa riittävä pituus, ei liian lyhyet hihat, ei valtavaa kaula-aukkoa, ei läpinäkyvää kangasta.

ap

Vierailija

Minäkin käytän takkia säällä kuin säällä, ei näy vatsamakkarat. Ilman takkia olen kuin alasti. 

Vierailija

Minulla oli ylläni musta trenssi. Olin pukenut uuden pellavatopin housujen kanssa, mutta sitten tulikin niin epävarma ja paljas olo, että peitin pehvan ja käsivarret sillä takilla, joka oli autossa mukana.

En yleensä koskaan näyttäydy lyhythihaisissa tai hihattomissa, enkä osannut nytkään.

Vierailija

Jos tulee kuuma niin se on sitten ikävää. Toivotaan ettei sentään lämpöhalvausta tai vakavaa nestehukkaa ettei tarvitse tyhmyyden vuoksi hoitohenkilökuntaa rassata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat