Vierailija

---
Uutistoimisto AP kertoi tänään, että Trump ei olisi halunnut alun perin tavata Putinia Helsingissä, vaan Valkoisessa talossa. AP:n mukaan hän pelkäsi, ettei Helsinki ole tarpeeksi hieno (glamorous). Avustajat vakuuttivat, että kyllä on.
---

Ja jotkut vielä epäilivät sanojani...

• ylös 19
  • alas 8

Kommentit (13)

Vierailija

Miksei omasta mielestään maailman mahtavin ihminen pysty järjestämään tapaamisiaan ihan siellä missä haluaa? Outoa.

• ylös 50
  • alas 1
Vierailija

No tapaaminen piti tällä kertaa järjestää jossain "puolueettomassa" maassa. Eli vaihtoehdot lähinnä Suomi tai Itävalta. Eihän Helsingissä nyt mitään glamouria ole tietenkään.

Varmaan Trumpin ja Putinin tavoitteena on saada myöhemmin varsinaiset valtiovierailut molemmissa maissa. Ehkä tapaamisessa Helsingissä sovitaan jotain näistä varsinaisista valtiovierailuista.

• ylös 28
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Presidentinlinna ehkä vähän menettelee, mutta Trumphan lähtee tapaamiseen nyt huonolla tuulella, kun on joutunut viettämään edeltävän yön vaatimattomassa vierastalossa ja aamun yhtä vaatimattomassa Mäntyniemessä... Suomen vika jos keskustelut menevät pieleen.

• ylös 11
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Presidentinlinna ehkä vähän menettelee, mutta Trumphan lähtee tapaamiseen nyt huonolla tuulella, kun on joutunut viettämään edeltävän yön vaatimattomassa vierastalossa ja aamun yhtä vaatimattomassa Mäntyniemessä... Suomen vika jos keskustelut menevät pieleen.

Viimeksi Suomessa käydessään Trump biletti ravintola Raumanlinnassa, joten ei hän kovin kranttu ole juhlapaikan suhteen.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Muistetaan kuitenkin ettei se välttämättä ole oikeasti sanonut noin tai lause voi olla irrotettu asiayhteydestään.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä täällä Kiteen korvessa tarjoan mister trumpille kunnon pontikkaa.

oon tienny sen aina mutta todiste jälleen ettei Kiteeläiset ole kovin välkkyjä.

Vierailija

Ihanaa, että olit oikeassa. Kyllä minä ainakin olen onnellinen puolestasi, enkä koskaan epäilisi sanojasi. 

• ylös 18
  • alas 1
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat