Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arka aihe, mutta kysyn silti: Tiedättekö ketään raiskauksesta syntyneitä?

Vierailija
15.07.2018 |

Miten heillä menee? Tietävätkö taustaansa?
Onko joukossa kenties sellaista, joka valehdeltu raiskaukseksi, esim. aviottoman lapsen saannin häpeä ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus? Tuohon aikaan nainen sai syyt raiskauksesta, joten ken tietää, Marialle on kehitetty peitetarina..

Vierailija
2/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Äiti r aiskasi isän, mutta ihan hyvin mulla silti menee. Akateeminen, naimisissa ja koulutusta vastaavassa työssä. Kiitokset isälle, joka kaikesta huolimatta kasvatti minut yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen joka sai tietää asiasta aikuisena. Musertui täysin kun kuuli totuuden. Olisi toivonut, että olisi kerrottu rehellisesti jo lapsena.

Vierailija
4/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär. Eipä ole tarve ikinä kertoa.

Vierailija
5/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Vanhemman polven ihminen, joten jutussa kävi vieläpä niin, että hänen äitinsä painostettiin naimisiin raiskaajansa kanssa, koska avioton lapsi olisi ollut häpeä. 

Vierailija
6/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. Äiti r aiskasi isän, mutta ihan hyvin mulla silti menee. Akateeminen, naimisissa ja koulutusta vastaavassa työssä. Kiitokset isälle, joka kaikesta huolimatta kasvatti minut yksin.

Kauhean suppea maailmankatsomus sinulla, kun hyvä elämä muodostuu 2/3 osaa koulutuksesta ja työstä.

Vierailija
7/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Vanhemman polven ihminen, joten jutussa kävi vieläpä niin, että hänen äitinsä painostettiin naimisiin raiskaajansa kanssa, koska avioton lapsi olisi ollut häpeä. 

Tuskin on ainoa laatuaan Suomessa.

Vierailija
8/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä vastaamalla kysymykseen, miten menee. Nykyään kai hyvin. Nuorena avioitui väkivaltaisen miehen kanssa, mutta jossain vaiheessa erosi ja käsittellessään eroaan kohtasi myös tuon, millaiseen perheeseen oli syntynyt. Nyt on kai aika sinut elämänsä kanssa.

Vierailija
9/9 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus? Tuohon aikaan nainen sai syyt raiskauksesta, joten ken tietää, Marialle on kehitetty peitetarina..

Loogisempaa olisi epäillä miestä jonka kanssa oli naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi