Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ ENSKATTARET LA-MA ~*~

29.04.2006 |

Kerrankin minä näin aikaisin hereillä ja koneen ääressä, eikä uutta pinoa näkynyt. Jatketaan siis tähän vapun pyhät:)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappua on vietetty ja kotiin on selvitty hengissä, eikä edes paha olo eksyny aamulla kaveriks. Lakitusta käytiin kattomassa eilen, jonka jälkeen kaveri pariskunnan luokse iltaa viettämään. Rauhallisissa merkeissä meni.

Viipulille onnittelut :) ja poppikselle onnittelut kosinnasta.

Nea pahoittelut tädin kyläilystä

Piinailijoille tsemppiä bdbdbdbd

Uusille tervetuloa joukkoon.

Oma muisti pätkii, ja auto aiheuttaa stressiä. Tänään selvis että se tarvis pikaista remppaa ja sehän tietää vain rahanmenoa. Tällä viikolla pitää varmaan soitella korjaamoihin ja kysellä mitä maksais.

Ulkona on ihana ilma vaikka täällä tuuleekin aika reippaasti. Illalla saa hetken ulkoilla ku ratsastustunnit pidetään jo ulkokentällä. Pitää varmaan mennä ton miehen kanssa kattelemaan asuntoja, oma asunto olis haaveissa.

-Sara-Maria-

Vierailija
42/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut vilskettä. Uusia on tullut mukaan sankoin joukoin ja sehän on oikein mukavaa. Tervetuloa mukaan piinailemaan ja karkoittamaan tätejä pois.

Nea: Pahoittelut tädistä. Harmillista, että täti löysi teille. Olisin kovin toivonut, että olisit päässyt odottajien puolelle. *lohtuhali*

Onneksi sentään joukossa on joku plussannutkin, HIENOA!!!! Luot taas toivoa meille muillekin eikä todellakaan ole kiire odottajien puolelle, vaan vietä ihan rauhassa aikaasi täällä meidän kanssa :) On niin mukava kuulla, millaista on olo sitten, kun mahassa kasvaakin pieni ihminen.

Poppiupau: Onhan tuossa kosintatilanteessa ollut romantiikkaa :) Sitä tunnetta et varmaan ihan heti unohda ;)

(.) Nyt on meneillään kp 31/34-42 eli ajatuksia on tosi vaikea pitää erossa mahdollisesta raskautumisesta. Olotilat vaihtuvat koko ajan. Välillä toivon todella, että siellä masussa olisi pienokainen, kun on ollut sellaista ihmeellistä pakotusta mahassa. Toisinaan taas olen aivan varma, ettei siellä mitään ole ja menkat on alkamassa. Testailemaan en ole vielä uskaltautunut, kun pelko pettymyksestä on niin suuri... No katsellaan miten tulee käymään. Kierron pituus on normaalisti tuo 34 eli muutama päivä ainakin pitäisi jaksaa katsella...

Sori, että tuli niin paljon omaa napaa taas tuijotettua, mutta kun on jollekin päästävä purkautumaan. Kiitoksia, kun jaksatte kuunnella ja olla tukena!!!

Tuisku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF1493]Parveke on nyt kesäkunnossa, paitsi kukat puuttuu! Täytyypä ensi viikolla käydä niitä ostamassa!

Kiitos muuten taas kaikille kivoille Enskoille, kun saa niin ihania kommentteja täällä omiin tilanteisiinsa! Te ootte kyllä ihan parhaita! Huomasin just, että enhän mä voikaan kylläkään vielä tässä kierrossa sitä plussaa saada, kun Ennustaja-Ellin mukaan saan ekan lapsen 14.3.07 eli se plussa tulee vasta seuraavassa kierrossa! ;) No mutta jatketaan harjoittelua tässäkin kierrossa! :D

Poppiksella oli kiva kosintakertomus! :) Nyt vaan häitä suunnittelemaan! Mistä tulikin mieleeni, että mitäs Lisbetin häävalmisteluille kuuluu?

Onko meillä muita naimisiin menijöitä tänä kesänä?

Huomasin, että oon Auroralle unohtanut kommentoida tota munasolun kasvua: follikkeli kasvaa kai 1-2mm päivässä. Itelläni kp 12 ultrassa oli 12mm, ovistesti näytti plussaa kp 19 ja kierrosta tuli 32 päiväinen eli varmaan sullakin on se plussa tikussa ihan näinä päivinä!

Nealle vielä kerran pahoittelut! Voi että on kurja tilanne, kun ensin vähän lupaillaan, mutta ei sitten kuitenkaan toivottua tulosta tule! Mitkäs on fiilikset?

Ja Nukalle vielä kerran tervetulotoivotukset! Tottakai olet tervetullut mukaan, vaikka mies ei vielä niin innoistaan olisikaan! Mä kanssa joudun välillä pohtimaan ton ukon suhtautumista koko hommaan, kun on joskun niin nohkeetä, mutta nyt sekin on onneksi tainnut ymmärtää tilanteen vakavuuden... :)

Hoytille tsemppiä gynelle huomenna! Kyllä se hyvin menee!

Hiljako se kysyi kesälomasuunnitelmista: täällä ei ihmeempiä vielä ole suunniteltu, ei ainakaan mihinkään kovin pitkälle olla suuntaamassa. Vramaan vaan ihan perinteistä mökkeilyä yms.

Mitäs meidän piinailijoille kuuluu? Kellään uutta kerrottavaa?

Killa kp 13/28-41 (ja äsken testattu ovistetsi vielä negaa)

Vierailija
44/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nohkeetä on nihkeetä ja ovistetsi on on tietty ovistesti... :)

Vierailija
45/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammiäipällä todelliset piinat menossa..Kp 32 nyt ja ovis oli oletettavasti pääsiäisen tienoilla, ainaki limaa tuli runsaasti, mut lämmöt ei siitä noussu, pysyivät suht samoina.. Ihmetyttää vaan, et viimeviikolla kp 26 paikkeilla taas runsasta valkkaria, mut ei niin venyvää ku pääsiäisenä.. Lämmöt nousi nyt kp 31 alkaen ja ovat olleet koholla 37,1 tähän asti, normaalisti ne jotain 36,2-36,6. Negatestin tein perjantaina.. Joten levoton on mieli, mitä tuleman pitää.. Kierto mulla tosi epäsäännöllinen, joten siitä ei apua!

Muka raskausoiretakin ollu, välis pieni pahanolonaalto, yhtäkkiä syödessä ruoka ei maistuisikaan.. Tosi tintta ollu päällä ja itku herkässä.. Nippailuja oon tuntenu pääsiäisestä asti ja viimeviikolla puskia nyppiessä ei meinannu kyykyssä pystyä olemaan, ku joku ihmetunne alavatsassa.. Nooh, eikait se auta ku odotella, mutku mieli malttamaton!!

Ja ny pyöräilemään tonne aurinkoon! Mukavaa paluuta arkeen kaikki enskattaret!!

Vierailija
46/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois suurin osa puista saatu pinottua. huomenna vois jo tilata muutama kuorma multaa ja sepeliä. Saapa nähä tuleeko tosta mitään. No, onneks on aikaa tehä, eikä mikään kiire.

Killa: Fiilikset on ihan positiiviset ja odottavaiset. Punkkua ja greippimehua kaapit pullollaan =) Kamalan kivuliaat menkat kyllä on.. Pillereitten aikaan ei kipuja ollu ollenkaan.

Toivottavasti pian joku enska plussaa, niin omakin fiilis tästä vielä paranee =) Plussatuulia siis roppakaupalla!!

Nyt telkkarin ääreen ja huomenna töihin.. plääh..

T. Nea kp 3

Vierailija
47/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tunkea joukkoon piinailemaan? ;) Oonkin jo esittelypinossa kun täällä viime tammikuussa jännäilin enskojen kanssa. Sillon ne menkat tuli ajallaan, saas nähdä miten nyt käy... Oon tuolla vilttiketjussa pinoutunu ja kirjotellu mutta kun oon siellä tällä hetkellä ainoa piinailija (!) niin aattelin et täällä vois olla enempi vipinää ;)

Elikäs kp 23/24-25 on meneillään, menkkoja odottelen alkavaksi ke tai to, ja jos eivät ala, pe-aamuna testaan. Nyt kyllä tuntuu siltä että ne on alkamassa etuajassa... Oireista en kauheasti oo viittiny repiä päätelmiä kun oon niin monesti niiden päätelmieni kanssa menny metsään tässä 4 vuoden kuumeiluaikana. Mutta kamalan kärsimätön olo on. Mulle tehtiin nyt huhtikuun alussa laparoskopia, jossa poistettiin kaikki endometrioosi joka löydettiin, joten tärppimahdollisuudet on isommat ja se kai tässä toiveet sai nousemaankin.

Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille! Ja muillekin kaikille omiin vaiheisiinsa.

Onnea Viipulille!

Majita

Vierailija
48/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin mainion konstin edesauttaa raskaaksi tuloa:

kun tiukkojen housujen ja sellaisten tulevaisuudensuunnitelmien, joihin vauva ei sovi, tekeminen ei auttanut, niin pitää varmaan ottaa napalävistys tai sellainen tatuointi, jossa kuvio kiertää navan! Eiköhän plussaisi heti seuraavassa kierrossa! ;)

Ja sit nukkumaan, että jaksaa huomenna nousta aamulla... :)