Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ ENSKATTARET LA-MA ~*~

29.04.2006 |

Kerrankin minä näin aikaisin hereillä ja koneen ääressä, eikä uutta pinoa näkynyt. Jatketaan siis tähän vapun pyhät:)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo mooli

(Killa,kiitos kysymästä,kyllä saatiin miehen verikokeet tehtyä *vilkuttaa ja virtuaalihalaa Killa-kamua*)

Vierailija
22/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille myötäelämisestä mun tutkimuksissa =) *huiskuttaa*. Te olette niin ihania ja kannustavia. Killa ¿ joo, toivotaan että nyt ne clomit saa ne munikset sieltä heräämään. Miehen kanssa naurettiin, että yhtä laiskanpulskeita muniksia taitavat olla kuin ¿emäntänsäkin¿ =) Nyt sä kun olet saanut miehesi innostuun niin uskotaan että nyt on se kierto, josta tärppää, eikö!!

mooli: kiva että saitte ne verikokeet tehtyä, milloinkas teillä olikaan jo se lääkäriaika? Eikös se ollut tosi pian? Pahoittelut Nealle negasta. Se on aina yhtä kauheaa testata se nega, kun sitä niiiiiin toivoo...

Hiljamaari, parhaan pinon olet löytänyt! Tervetuloa. Viipulillahan meneen elämä jännäksi. Kyllä se haamukin plussa on, usko vaan konkaria. Olen kyllä oman osuuteni testejä tehnyt eikä haamun haamua ole niihin tullut. Kyllä sulle tuleekin jännä vappu.

Anskuliini: luulen, että mulla on parikin tekijää, joilla saattaa olla vaikutusta siihen, etten ole raskautunut. Toinen on lievä ylipaino ja toinen on kauhee stressi töissä. Yritän nyt oikein tosissani panostaa molempien vähentämiseen =) Lääkäri kyllä sanoi, että yleensä näin pieni ylipaino ei vaikuta, ja sanoi ettei tarvii laihduttaa, mutta itse ajattelin, että ei siitä haittaakaan olisi. Mutta siitä työstressistä on mun vyöhyketerapeutti sanonut monta kertaa, että nyt pitäis yrittää hellittää, koska ei se vauvakaan halua tulla stressaantuneeseen ilmapiiriin. Ens viikosta rupeen siis vain hengaileen töissä =)

Essi ¿ saitko puutarhahommat alkuun? Mun pitäis kans lähtee tuonne pihalle katsomaan mitä sille nyt sitten kevään kuluessa pitäis tehdä. Uusi piha eikä vielä rehun rehua siellä =) Niin ja tsemppiä piinailuun!

Hyvää vappuaattoa kaikille enskoille,

t. Afternoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikasesti toivottelemaan vappuja ja plussaonnea jokaiselle!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

KLARA VAPPEN :D

lara 7+5

Vierailija
24/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu vähä nettipimennossa kun on ollu niin kiire tässä viikonajan ja iltasin ei oo konetta jaksanu availla... eli kp 5/28 menossa ja otan 2 kpl clomeja päivässä (kierron 3-7 pv) että kierron alussa vasta mennään ja piitkä aika vielä ovikseen (viime kierrossa ovistesti + kp 13) et nyt vaan nautitaan toisistamme ja tehdään kaikkea kivaa.. tässä kierrossa aattelinkin vähän yrittää aatella kaikkea muuta kun vauva juttuja...

nyt pitäis lähteä haravoimaan avopuolison mummolaan ja vähä nauttimaan tuosta ihanan lämpimästä ilmasta :)

ja huomenna pääsee vapputorille ostamaan ihania lakuja ja terassillekkin olis puhe mennä istuskeleen...

hyvää vappua kaikille ja palailen tänne taas joku päivä...

adette

Vierailija
25/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rupes jo kunnolla vuotaan. Iso hyytymäkin tuli. Tiiä sitte mistä johtuu. Mulla kyllä melkeen joka vuodossa tulee hyytymiä, mut ei noin isoo.

Alotin eilen punaviinikuurin =) täytyy sanoo, että on huono viinapää, kun olin ihan huppelissa sen lasin jälkeen. Varmaan pitää vähän pienempiä annoksia tästä eteenpäin..

Täytyy muutenkin ottaa kaikenlaiset vippaskonstit mukaan tähän yrittämiseen.. =)

Mutta, nyt mennään grillaan uudella grillillä ja sit saunomaan ja nukkumaan. Mies menee yöllä töihin, joten sellanen vappu tällä kertaa.

Kamalan paljon peukkuja piinailijoille. Ja oikeen mukavaa vapun jatkoa kaikille!

T. Nea kp2

Vierailija
26/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemukasta Wappua itse kullekin!

Tämä vappu menee minun osaltani rauhallisissa merkeissä. Treffasin päiväseltään hyvän ystäväni ja iltaa vietän nyt oman itseni viehättävässä seurassa. ;) Ihanaa katsella auringonlaskua takapihalla ja nautiskella vappujuomaa.

Nea: Isot pahoittelut negasta ja tädistä. Ehdin sinua jo haamun jälkeen onnitellakin, ajattelin niin oireidenkin perusteella, että lähdet kandin kimpassa ilman muuta o-puolelle! Mutta nyt lykkyä uuteen kiertoon!

Hilja: Tervetuloa kimppaan, olet hyvässä seurassa;)! Peukkuja!

Viipuli: Onnittelut haamusta ja paljon peukkuja, että se siitä vahvistuu vielä!

Essi: Suur kiitos siiderivinkistä! Olikin aikaa, kun olin kaupan siiderihyllyä tutkiskellut. Kävin hakemassa crowmooria ja strongbow-siideriä maistiaisiksi vappua ajatellen, mutta kas kummaa, en saa tölkkejä napsautettua auki. Siis ei anna omatunto periksi maistella, ennen kuin täti seuraavan kerran kaartaa paikalle. Kaikkea tämä ensiviikolla alkava piinailu teettää..;) Toivottavasti tässä käy niin kuin kandille viininsä kanssa!:)

Killa: Kiitos lohtusista, tarvitsin niitä!

Poppiupau: Kiitos ruokavinkeistä ja onnea!

nellamaija

Vierailija
27/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis mun vappujuomani on tällä kertaa puolukkamehua! Siihenkin jää kaunis vaahto päälle, kun laimentaa tiivistettä! ;)

nellamaija

Vierailija
28/48 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Hiljamaarin innoittamana minäkin liityn joukkoonne. Vauvakuumetta on ollut ilmassa jo vuoden-kaksi, mutta oikeastaan vasta nyt, kun sopiva isäehdokas löytyi, on kuumeilu alkanut oikein toden teolla. Oikeastaan vasta yksi kierto yritystä takana ja tarkkailin kehoani ja oireita niin tarkasti, että oireet olivat selvät. Pettymys oli suuri, kun toissapäivänä keho romutti unelman. Mutta eihän tässä lannistua saa...

Olemme siis vajaa kolmikymppinen pariskunta, yhteistä taivalta vasta tovi takana, mutta molemmat odotamme innolla tulevaa esikostamme. Ovitestit on tilattu, jä' nnitys ttivistyy.

-A

Vierailija
29/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuups, olen seurannut näitä keskusteluita jo pitkään, eli olen ollut taustailijana.. ja nyt haluaisin liittyä teidä joukkoonne, joka tuntuu niin kovin mukavalta. :)

Mulla on ollut vauvakuumetta jo kauana aikaa, lähes pari vuotta, tuo mies ei vaan ole niin innostunut lapsen hankkimisesta kuin minä. Molemmat opiskelemme, mutta en näe silti estettä lapselle. Olen tässä kierrossa jo testiallut pari kertaa malttamattomana. negaa molemmat ovat näyttäneet. Kierto hieman pitkä nyt tällä hetkellä kp 30/32-37.. Enkä tiedä olenko edes tänne joukkoon tervetullut, kun tosiaan tuo mies ei niiin vauvakuumeinen ole kuin minä...

Mutta hyvät vaput kaikille ja plussatuulia !!! =)

t:nuka

Vierailija
30/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ollakin ihan ensimmäisenä pystyssä tänään. Oli vähän " vaisu" vappu, käytiin isännän kanssa kaksin mökkeilemässä ja tultiin jo tuossa yhdeksän aikoihin kotiin. Minä siinä sitten yhden punaviinilasillisen kanssan katsoin Zorroa (jonka siis olen nähnyt ennenkin varmaan viidesti) ja isäntä kuorsasi vieressä sohvalla (ollut töissä koko viikonlopun, joten väsy tulee aikaisin). Olisihan sitä voinut laittaa vaikka yo-lakin kotona päähän, että olisi päässyt paremmin tunnelmaan.

Tänne olikin uusia enskoja ilmoittautunut oikein kolmin kappalein. Eli tervetuloa mukaan Hiljamaari, Avecos ja Nuka. Kiva että meitä on niin monta, ompi aina paljon lukemista kun tulee töistä kotiin.

Työpaikalla en ole vielä uskaltautunut viestejä avaamaan, kun pomo ravaa koko ajan tarkistamassa miten uutukaisella työntekijällä duunit sujuu...

Viipulia jo varovaisesti onnittelen! Ihanaa että näitä plussa-uutisia kuuluu näin tiuhaan:)

Nealle pahoittelut:( Jospa ensi kierrossa sitten...

Piinailijoille tsemppiä. Älkääkä luopuko toivosta kun niitä negoja aikaisin testailette (tai siin testaillaan, mä sorruin siihen ihan naurettavan aikaisin kp 24, kun kierrot huitelee yli 30, ajattelin vapuks muka varmistella, vaikken mitään aikonut juodakaan:D)! Esim. kaveri kävi neuvolassa testaamassa kun tätiä ei ruvennutkaan kuulumaan. Tuloksena nega. Viikon päästä kävi uudestaan ja silloin pärähti komea plussa ruutuun. Pieni kummipoika on niin ihana että sai miehenkin vauvakuumeen valtaan:)

Vierailija
31/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan taas uudet Enskattaret Avecos ja nuka84 , jotka pirteinä täällä olleet, kun meikäläinen veti unta palloon! ;)

Siis rauhallinen vappu oli, oltiin kotona kunnes mies lähti kavereiden kanssa keskustaan ja mä kömmin nukkumaan! Nyt ois tarkoitus lähteä käymään mökillä hakemassa parvekekalusteet, kun sain ton parvekkeen pestyä tässä viikonlopun aikana.

Päivänjatkoja kaikille mukaville Enskari-kamuille, palaillaan!! :)

t. Killa, joka unohti aloittaa ovistestailun tänään vaikka oli tarkoitus (no katellaan muistaako illalla...)

Vierailija
32/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille Ensikoille! Kyllä tänne joukkoon mahtuu hyvinkin kuumeilemaan, vaikka miehus ei olisikaan niin innostunut. Taitaa jokaisen mies aina välillä empiä ja miettiä koko vauva-asiaa, mutta mitä paremmin sitä miettii ja pohtii, sitä varmemmaksi asiasta tulee. Onnea yritykseen!

Nealle voimia tädin kanssa! Karkoitahan se pikavauhtia pois! Mullakin on joskus tullut isompia hyytymiä, vaikka en todellakaan ole saanut varhaista keskenmenoa tai muuta vastaavaa eli mulla se ainakin on kehon omia juttuja ollut.

Vappu meillä vietettiin kotona öllistellessä ja mukavaa oli tämäkin. Hirveänä jo nyt jännittää se huominen gynen aika. Ehkä vähän pelottaakin, kun en ole ennen käynyt ihan oikealla gynellä ja se varmaan tarkemmin kyselee ja tutkii kuin neuvolan lääkärit, jotka meillä ovat tavallisia tk-lääkäreitä. Tulen sitten kertomaan mitä gyne kertoi.

Niin ja Viiipulihan se oli saanut haamun! Onnea siitä!

Ja missäs viipyy Poppiupaun kosintakertomus? ;)

T:Hoyt kp 52 tai jotain sinnepäin..ei jaksa enää edes laskea...:)

Vierailija
33/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vaan edelleen palloilen, kun en uskalla ihan vielä odotuspuolelle lähteä...toivottavasti ei teitä haittaa:) Ihanan aurinkoinen ilma taas! Vappu meni kavereiden kanssa grillaillessa ja höpötellessä...kaikki kyselivät ja ihmettelivät, miksi en juo tippaakaan. Yhdelle kaverille kerroin ihanan vauvauutisen ja muille yritin selitellä, että olen ollut tässä nyt viikon antibioottikuurilla ja en voi sen vuoksi juoda=) Taisi mennä selitys läpi, kun eivät sitten sen enempää kyselleet!

Mietin tuossa juuri, että mitä tein tässä kierrossa toisin kuin edellisissä ja miksi juuri nyt raskauduin (yritystä takana syksystä asti). Ajattelin kertoa näitä, jos niistä vaikka olisi apua jollekin=) Tuli ainakin mieleeni, että söin koko tämän viimeisen kierron ajan multitabs special 2+ (2 tablettia päivässä), harrastimme pupuilua oviksen aikaa paljon (joka päivä ja parina päivänä 2 kertaa), join punaviiniä lasillisen (tai puolikkaan) päivässä oviksesta vähän yli viikko eteenpäin parantaakseni munasolun kiinnittymistä sekä join Valion greippitäysmehua 2-3 lasia päivässä menkoista ovikseen (aikaisemmissa kierroissa olen juonut toisen merkkistä mehua, joka ei ole täysmehua). Nämä edelliset konstit olivat siis käytössä vain tässä viimeisessä kierrossa...en tiedä sitten oliko niillä mitään merkitystä raskautumisessa...voi olla että ei, mutta kerroinpa kuitenkin:)!

Lämpimiä plussatuulahduksia ihan jokaiselle Enskulle!!! Toivottavasti hyppäätte pian plussajunan kyytiin:)!!! Ja suurensuuri kiitos onnitteluista:)!

-Viipuli, joka yrittää kovasti lähteä odotuspuolelle, mutta on edelleen täällä teidän " riesana" -

Vierailija
34/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tervetuloa Avecos ja Nuka! (kai tässä uskaltaa jo toivotella vaikka itsekin vasta päivän vanha Enskatar..:) Sehän on kivaa kun porukkaa tulee koko ajan lisää kun toivon mukaan mahdollisimman moni ja mahd. pikaisesti pääsee siirtymään tuonne odotus-puolelle +++

Lohdullista kuulla tuo Anskuliinin kaverin tapaus. Hassua miten ne hormoonit ja oireet alkaa niin eri tahtia erittyä. Joskus mietin että ennakoiko PMS oireiden voimakkuus jotenkin noita raskausoireita, mutta ilmeisesti ei.. Oli siitäkin kysely jossain palstalla.

Mites muuten, onko teillä jo kesälomasuunnitelmia? Me ollaan vasta rupeamassa suunnittelemaan, heinäkuussa varmaan lomat pidetään.

Täällä piikittelee mahaa koko ajan. Pakko näiden on olla menkkaoireita, aiemmin en tosin ole näitä piikityksiä noteerannut. Ainoa menkkaoire mulla on ollut yksi itkupäivä just ennen menkkojen alkua, ja niiden alkamisen jälkeen päivän kestävä selkäkipu. Ainiin, ja rintojen turvotus selvästi ennen menkkojen alkua. Eli nyt odottelen noita itkukohtauksia :D

Ja sitten piknikille.. Oikein rattoisaa päivää kaikille! Nautitaan ihanasta auringonpaisteesta!

-Hilja kp 29

Vierailija
35/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuli82, lämpimät onnittelut plussasta!! (nyt kyllä uskallan jo onnitella). Ihanaa odotusaikaa =)!

Avecos ja nuka84 tervetuloa joukkoon!

Omaa napaa; kp 15/29 ja mahdollisesti ovisaikoja eletään. Kyllä taidan taas seuraavassa kierrossa tilata ovistestejä, että varmemmin tietää koska se on. Mutta tämä kierto nyt tällä tavalla ja toivottavasti sitä seuraavaan yrityskiertoa ei tulekaan =).

Iloista päivää kaikille enskoille!!

Emma

Vierailija
36/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon viestejä! Tuntuukin ikuisuudelta kun viimeksi olin täällä..hih

Tervetuloa uudet! olikohan Hiljamaria, avecos ja nuka? =)

Nea: pahoittelut tätösestä..toivottavasti nyt se punkkukuuri auttaa tähän kiertoon! =)

Viipuli: ONNEA!!!! ihanaa, että olet kuitenkin vielä täällä etkä heti meitä hylkää =)

hoyt: tsemppiä gynelle huomenna!

Killa: koitas nyt saada parveke kesäkuntoon kun ilmat on niin ihanat =)

Kaikille tasapuolisesti plussahitusia!! ei pysty enää muistaan kaikkia viestejä =D

Ja kiitos kaikille onnittelijoille! valkokultainen sormus tosiaan killuttelee sormessa ja vielä sitä tulee vähän väliä vilkuiltua =)

Kosintakertomus ei tosiaan tihku romantiikkaa! Mies tuli kotiin ja mä istuin koneella..se tuli mun taakse seisoon ja rapisteli jotain ja jostain syystä mua alko vaan hihityttää enkä uskaltanu kääntyä! Se vaan seiso hiljaa takana, rapisteli ja hihitti vähän itsekin..Sit ku käännyin niin sillä oli valtava kuohispullo pilkistämässä pussista ja siinä me sit vaan seistiin ja tuijoteltiin toisiamme idiootin näköisinä hymyillen..=D siinä ku hetki oltiin hihitelty niin se kysy, että menenkö sen kanssa naimisiin..johon mä sitten, että ok =D

Päätettiin, että aletaan heti hakea kirkkoa ja varataan se sit samantien..täällä Turussa niitä saa varata aikasintaan vuotta ennen niin onhan siinä sit sitä odottelua..

Mies sano, että haluais olla naimisissa ennenkuin tulee vauva, mutta kun kuuli, että kirkkoa pitää odottaa vuosi niin sano, että ehkä se ei sit onnistukaan =) toivottavasti olis oikeassa =)

Nyt on kyllä juhlat juhlittu vähäksi aikaa..pää ei tykkää olostaan tänään =)

Ihanaa päivää kaikille!

t. poppis (joka kömpii kai takas sänkyyn....)

Vierailija
37/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että näin vappunakin riittää pinossa jutustelua! Pikaisesti vain piipahdan ennenkuin lähdemme vanhemmilleni syömään.Eilis ilta meni kaverieiden luona rauhallisesti hyvän ruuan ja jauoman merkeissä. Ollimme ajoissa kotona ja aamu menikin leipoessa. Mulla on huomenna synttärit 28v. ja lupasin tehdä kakun jälkkäriksi! En ihan perinteistä täytekakkua kylläkään väsännyt vaan limettituorejuustokakun!

Avecos ja Nuka tervetuloa joukoon mukaa kiva kun saada uusia mukaan.

Viipuli oikein paljon onnea ja tottakai saat olla vielä täälä meidän " riesanamme" =)

Nea pahoittelut tädistä =(

Hoyt tsempiä gynelle huomenna!

Voi Poppiupau olihan tua aivan ihanaa Onnea kovasti vielä keran!

ON: kp6 olisi menossa ovista ajattelin ruveta loppuviikosta testailemaan.

Mukavaa vappupäivää ja piinailijoille tsempiä ja plussa pölyä kaikille!

-hapö-

Vierailija
38/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipulille onnentoivotukset! Täällä on ainakin peukut pystyssä että viiva vain vahvistuisi ja että " masukki" pysyisi matkassa! :)))

Ja uusille enskoille tervetulotoivotukset! Mukaan kyllä mahtuu.

Omaa napaa: kp5 ja täti on vielä kylässä. Eilen tuli otettua oikein kunnolla pitkästä aikaa. Ilma oli aivan ihana, en edes muista koska on viimeksi ollut noin mahtava vappukeli! Tarkenin ulkona aivan lyhythihaisessa ja minä kuitenkin olen yleensä melkoinen vilukissa! Uudet haalaritkin tuli ajettua sisään, ovat jo rikki ja nuhjuiset (kuten asiaan kuuluu :D). Oli oikein mukava vappu.

Tulin kännipäissäni möläyttäneeksi vauvasuunnitelmista eräälle lähimmistä ystävistäni. Hän toivotteli onnea ja pahoitteli, ettei ollut aikaisemmin ollut tukenani tässä asiassa. Silti harmittaa, kun kerroin, koska oltiin miehen kanssa sovittu, ettei puhuttaisi kenellekään ennenkuin olisin raskaana :/ No tehty mikä tehty. Eikä tuo mieskään nyt nokkiinsa ottanut, kun kerroin kertoneeni, mutta olisin silti voinut pitää kiinni sovitusta :p Lörppö minä!

Vierailija
39/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkas monen vuoden vauvakuumeen jälkeen on tilanne se että miehen kanssa keskusteltiin että nyt saa vauva tulla jos on tullakseen :) Tosin suunnitelmissa on häät kesälle 2007, joten jos ei tärppää lähikuukausina (niin että vauva syntyisi alkuvuonna 2007) voi olla että yritys laitetaan sitten hetkeksi tauolle ja jatketaan sitten vuoden päästä keväällä niin että häät saadaan pidettyä, kuitenkin siis tarkoituksena että vauva ei ole ihan vastasyntynyt enkä ole viimeisilläni häiden aikaan. Mutta siis ihaninta olisi kun tärppäisi vaikkapa heti ;) Tilasinkin äsken netistä elämäni ensimmäiset ovistikut ja pari raskaustestiä :)

Nyt on menossa kp 29 ja vähän jännittää josko raskaus olisi mahdollinen jo, nimittäin pienen pieni mahdollisuus siihen on vaikka varsinaisesti ei yritetty vielä tässä kierrossa. Normaalisti kierto on 27-31 eli luulempa että menkat alkaa, mutta sitten alkaa kunnon yritys :)

Niin.. empä tässä sen kummemin osaa esittäytyä, toivottavasti saan uusia ystäviä muista enskattarista :)

T. Juliaana

Vierailija
40/48 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan Juliaanallekin!

[color=8B1C62]Hei kaikki uudet, jotka ette ole vielä esittelylistalla (Juliaana taisi jo vastatakin): käykäähän vastaamassa siihen viestiin (muistaakseni päivätty 27.4.), jotta saan teidät päivitettyä listalle! Laittakaa siis lyhyt esittely itsestänne, mitä nyt sit haluattekaan itsestänne kertoa.[/color]

No niin, sit pesemään vieä parvekkeen ikkunoita, jos vaikka iltakahvit voisi siellä juoda (vaikka taitaa olla vähän turhan vilakkaa, kun tuulee aika kovaa, ei oo lasitettu).