=)Hassut HEINÄmassut vappuviikonloppuna(=
Kommentit (25)
Huhhuh. Ollaan koko porukka niin lopen uupuneita, ettei mitään rajaa! Tultiin äsken keskustasta ja voi ziisus, kun otti koville. Aamusta heti Ullanlinnalle, siellä syöpöttelyä, jutustelua ja pojan leikittämistä ja tuttujen haeskelua tuntikaupalla, josta sitten taas syömään keskustaan perinnepäivällisille ja nyt sitten vasta kotona...käveltiin Senaatintorilta Kaivopuistoon ja takaisin ja mua supisti niin maan per*eleesti ja alavatsaan sattui. On se aika pitkä matka kuitenkin tälläisellä mahalla, kun viime yökin jäi lyhyeksi...oltiin kavereilla grilllaamassa ja pelailemassa.
Mutta kivaa oli ja poika nautti! Ja muutenkin kaikki meni tosin hyvin. Jäi kiva fiilis, että jaksettiin vielä lähteä kaupungille ja että päästiin vielä siihen vappuhulinaan mukaan. Ensi vapusta kun ei taas tiedä...poika on silloin reipas 3-vee ja sitten tämä pikkulyyli...no, katsotaan sitä sitten:)
Hengissä siis selvittiin ja nyt lepäämään. Poika-rukkakaan ei saanut unta vaunuissa ja jäi häneltäkin päikkärit väliin. Mes kuorsaa sohvalla ja videot pyörii nauhurissa...on kaikilta vähän mehut poissa;)
Sain muuten minäkin ihme kommentteja mahani koosta...ravintolassa puolituttu nainen kysyi, että olenko varma, etten odota kaksosia! Ja kun tämän mahan pitäisi vielä olla pikkunen käyrien mukaan! Ehkä mä vaan olen sitten lihonut niin paljon...en tiedä. Moni kuitenkin kummasteli, että VASTA heinäkuussa laskettu aika! Ehkei ihmiset sitten oikein miellä, että onhan nyt jo toukokuu eikö siihen heinäkuuhun nyt enää kovin kauaa ole....
Huomenna arkeen taas. Ihan kivaa sekin!
sitruska rv 30+1
Eipäs ole malttanut istahtaa koko viikkona koneelle, kun on nuo säät olleet niin mahtavia, että on ihan pakko ollut olla vaan ulkona ja puuhata pihalla kaikenlaista.
Vappu tuli vietettyä perinteen mukaisesti. Ensin vapputorille ja sitten ulso jätskille. Että maistuikin kesän eka tötteröjäätelö hyvälle. Nam:)
Kesä tulee ja olo on (jo nyt) kuin norsulla. Kauhistuttaa vähän, että jos säät ovat näin lämpimiä koko kesän, että miten tämän mahan kanssa jaksaa....
Carelia ja Tiitiäinen 28+1
Piti itelläkin tulla tähän koneelle, kun vihdoinkin alkaa elämä rauhoittuun. Meillä vietettiin ensimmäinen osa esikoisen 3v. synttäreistä lauantaina (suurin osa vieraista tulossa vasta ensi viikonloppuna) ja tuntuu että on koko viime viikon touhunnut ihan hiki päässä. Huomaa muuten, että tulee jalkapohjat kipeäksi pidemmästä seisoskelusta. Ilmeisesti alkaa tätä massaa jo olla vähän liikaa...
Joku oli kirjoitellut, että on tullut maha kipeäksi seksin jälkeen. Mulla on vähän samoja tuntemuksia ollut pari viimeistä kertaa. Maha on jotenkin kokonaan kipeän tuntuinen. Mitään kipeitä supistuksia ne eivät kuitenkaan ole. Olisi kiva tietää että onko tämä jotenkin vaarallista vai ei. Onko täällä laajemmin vastaavia kokemuksia??
Kuinka nopeasti teille on tullut äitiyspäivärahapäätökset kirjeen lähettämisestä? Hain itse rahaa 6kk tulojen perusteella ja nyt jännittää meneekö se läpi. Äitiyspakkausta en sitten lopulta ottanut, kun on esikoiselta kaikki tavarat vielä ihan hyvässä kunnossa. Silti aina välillä tulee mieleen, että olishan se sittenkin ollut ihana...
- Antracite rv 27+4
Vein paperit kelaan perjantaina ja seuraavan viikon perjantaina oli jo päätökset postissa ja siitä reilu viikko, niin oli pakkauskin jo postissa :) Mutta asutaankin pienellä paikkakunnalla. 5 v. sitten meni suurinpiirtein sama aika, kun esikoista odoteltiin.
Aivan ihanat kelit olleet ulkosalla! Harmittaa vähäsen, kun pitäisi lukea ja tehdä noita koulujuttuja! Olen kuitenkin eläinten hoidon yhteydessä hetkisen yrittänyt aina haravoida, ettei aivan tule koko vapun aikaa vietettyä sisällä :(
Nyt kirjoittelemaan referaattia, plääh..
Täällä minä taas koneen äärellä. Yritän tehdä muutamia tehtäviä tässä..Ei onneksi olisi enää paljon kesken. Kyllä se päivä vissiin alkaa paistamaan tännekin risukasaan (noin niinkuin noiden rästihommien suhteen..) :) Hyvällä mallilla ollaan, mutta aikaa ei oikeastaan ole enää kuin tämä viikko..huh..taitaa kuitenkin tulla kiire..Kovasti yritän.
Ollaan herkuteltu porukalla ja oltu vain. Ei siis käyty missään vappua juhlimassa. Olisi keskustassa ollut joku vappumarkkinoiden tapainen tapahtuma, mutta eipä sitten lähdetty. Ja sainhapan senkin ajan käytettyä noihin koulujuttuihin.
Mutta nyt jatkamaan..Pinoudun varmaan illalla vielä paremmalla ajalla :) Tai viimeistään sitten huomenna.
~suviande ja öttiäinen 31+3~