=)Hassut HEINÄmassut vappuviikonloppuna(=
Kommentit (25)
Tosi ihanaa että viikonloppu on taas :) Töissä kamalan hiljasta jo jonkun aikaa ja uskokaa pois että kyllä sellanenkin on ärsyttävää,nimittäin aika ei kulu millään. 15 työpäivää vielä....
Muuten ollaan voitu hyvin mutta torstai aamulla tai oikeestaan aamupäivällä kävin lyllertämässä pientä lenkkiä ja puolessa välissä matkaa alkoi ihmeellisesti silmissä pikkusen heijaamaan ja jalat tuntui jotenki väsyneelle makaroonille. Tosi outoa. En ollu juossu enkä mitään hirmuvauhtia menny ja syöny olin aamulla ihan normaalisti. Siinä sitte oli pikkusen orpo olo kun ei ollu lenkkikaveria mut oli kyl kännykkä jos olis ihan mahdottomalle alkanu tuntua. Puoliks väkisin jatkoin matkaa ja onneks alko helpottamaan jonkun ajan päästä että kotia pääsin. Pitää muistaa ens kerralla ottaa vaikka joku tuoremehu trippi (esim Lidlistä saa aika hyvää monihedelmätäysmehua) tai vesi pullo jos vaikka toi outo olo ois johtunu verensokerin muutoksesta tai ihan vaan janosta. Onko jollakulla muulla vastaavaa kokemusta? Ois se ollu onnetonta olla lenkkipolulla jorpakon rannalla jalat pystyssä makaamassa kun ehkä joku muu kuntoilija olis sattunu ohi menenmään. Että sellasta.
Saas nähdä ostetaanko tänään ne yhdistelmä vaunut kun ollaan oltu muutaman kerran kattomassa jo. Mitään tiettyä ei olla vielä päätetty hankkia joten katotaan nyt hommataanko mitään. Yks vaikuttava tekijä on hinta,keveys,se että miten niitten kans voi kulkea hiukan vaikeassakin maastossa. Tosin isäntä on sitä mieltä että ois valmis panostamaan rahallisesti pikkusen hintavampaankin että saadaan kestävän menopelin ja jos sitte tälle juniorille ehkä joskus tulis sisko/veli ni kestäis hänenki lykkäämisen ettei aina tarvis hommata uusia tai niinku jokaselle nappulalle omia. Onko mielipiteitä mitkä olis tosi hyvät? Sellasen ei kopalisen yhdistelmän aattelin hommaavamme.
SurinaS
En tiedä onko tämä massu nyt niin hassu, mutta muistuttaa kyllä vappuilmapalloa: )
Hienoa EelaSofia, kun olit päässyt vielä kotiin, eikä tarvinnut sentään loppuun asti sairaalassa maata. Miten siellä oikein saa ajan kulumaan?
Muutama päivä vielä menisi, mutta miten noin monta viikkoa. Varmasti oli ihana päästä omaan kotiin.
Olemme lähdössä tänään meidän kesäpaikalle laittamaan paikkoja kuntoon ja yötäkin olis tarkoitus olla. Hirvittää vähän kun yöt ovat vielä aika kylmiä, niin kun yöllä kuitenkin pitää vessassa juosta, eli tässä tapauksessa ulkovessassa. Mutta niinhän sitä on ennenvanhaankin tehty tai sitten pottaan, mutta ei sekään tämän mahan kanssa niin helppoa ole.
Mutta nyt siis pakkailemaan. Hyvää vappua kaikille!
Meriaani rv 28+6
...olis tarkoitus mennä mieheni veljen ja hänen perheensä kanssa käymään tivolissa ja sen jälkeen heille grillaamaan. Vapun päiväksi ollaan varattu pöytä ravintelista ja mennään sinne kahden kaveripariskunnan kanssa. Jossakin välissä pitäs nähdä yksi kaveri joka on tullu käymään tääläpäin vähän kauempaa ja vaihdella kuulumisia.
SurinaS ja rv27+2
Mies oli eilen nähnyt kaupassa tuttavansa, joka oli kertonut la:n olevan ensi viikolla. Mies oli tajunnut olla hiljaa eikä sanonut, että miten voi olla, mun vaimon maha on paljon isompi... Mun maha on oikeasti isompi kuin esikoisesta muutama päivä ennen synnytystä. Mihin mittoihin tämä päätyykään...
Juu, mies lähti kaverinsa luokse muutaman tunnin ajon päähän bändireeneihin ja palailee huomenna. Tänään tulee iltapäivällä lapsille hoitaja, joka vie heidät puistoon riehumaan ja huomenna käy mummi ja ukki pyörähtämässä, niin pääsee äiti pitkäkseen. Aamuisin ei juurikaan supistele, mutta iltapäivällä alkaa taas. Ei siinä auta muu kuin olla pitkäkseen, mutta illalla ei sekään. Tiistaina on kontrolli, saa nähdä mitä on tapahtunut.
Olen huomannut, että vauva selvästi reagoi silityksiin! Oikein kääntyy parempaan asentoon käden alle... :)
Heddastiina ja Inkkari 30+1 Pakko laittaa nuo viikot kun nyt on taas käännytty uudelle kymmenluvulle :)
Me tultiin nyt vappauviikonloppua viettämään sukuloimalla Lahdessa, molemmat kun ollaan täältä kotoisin. Tänään illemmalla ohjelmistossa grillausta miehen vanhemmilla.. Ihanaa! Mua vähän jännittää kuinka itsellä alkaa tulla kiloja noiden grilliherkkujen myötä, oon ihan koukussa. Vaikka kyllä sitä saa kaikkea ihanaa kevyttäkin grillattua.
Olin eilen äitiyspolilla tutkimuksissa kovan päänsäryn ja huimausten takia. Verenpaine oli 82/50. Ihan järkyttävää, ei ihme ettei pysy pystyssä. Nyt tarttee vaan pärjätä noiden kanssa, kun mitään tehokkaampia päänsärkylääkkeitä ei luonnollisesti voi syödä. Omalääkäri lähetti tonne äitiyspolille, ettei mulla olisii raskausmyrkytystä. Tiesin jo, ettei ole, kun koko raskauden verepaine ollut alle 100/55 ja turvotusta ole yhtään. Mutta pakko tunnustaa, että oli kiva saada 22e:n poliklinikkamaksulla todella huolellinen erikoislääkärin tekemä ultraus, sitten ennen sitä kuunneltiin ekstramukavan kätilön kanssa sydänääniä ja saatiin ulos sydänkäyrääkin. Saipa mielenrauhan, että vauvalla kaikki hyvin. Se tärkeintä.
Jeps, nyt koiran kanssa ulos ja sitten ruokaostoksille. Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille!
elle06 + pirpana 27+5
tänä viikonloppuna sitä tulee herkuteltua.aloitin herkuttelun jo eilen kun tein munkkeja. minulla ei oo tapana leipoo muulloin kuin vapuksi munkkeja. muutenkaan en leivo villin 1v5kk neidin kanssa vaikka päivät kotona olen. pääasia et saa yhden kunnon ruuan tehtyä. mies jo uhkasi et jos aloitan munkkien paiston neidin kaa niin hän lähtee jo eilen juhlimaan vappua. no maltoin odottaa et isäntä tuli töistä ja lähti tytön kaa pihalle.
tänään isäntä sitten aloittaa vapun vieton. lähdetään neidin päikkäreiden jälkeen anoppilaan pihan siivoustalkoisiin ja makkaran paistoon. pitää kuulema janojuomana kaljaa olla isännän mukaan... mites muitten miehet viettävät juhlapyhiä näin raskausaikana? meillä isäntä juhlii vaikka mä oon raskaana, varmaan juhlii vielä juhannuksenakin ihan normaalisti vaikka laskettuun aikaan vain pari viikkoa.
sassa 30+4
Kyllä meilläkin mies juhlii ihan entiseen tapaan vaikka minä olen raskaana. Kalja on hyvin, hyvin tärkeää varsinkin näin VAPPUNA.... :) Miehen lapset ovat meillä tämän viikonlopun joten tekemistä riittää. Ihan hyvä niin. Eilen jo käytiin anoppilassa grillijuhlissa joten uskon että mies pitää vähän taukoa kaljasta ainakin tänään. Saas nähdä että miten huomenna... Heh... :) Oikein Hauskaa Vappua kaikille HEINÄmasuille!!! LA 21.7
Tässä ajattelin pinoutua pikaisesti munkkien paiston välissä..Ei olisi enää montaa paistamatta :) Tuli sitten tehtyä kunnon keko, kun tein samalla niitä niihin tytön synttäreillekin :)
Aika kuluu ihan älyttömän nopeasti! Tänään tulee 6 v. kun ollaan oltu ukon kanssa yhdessä...Niin, muistatte aivan oikein, tyttö täyttää ensi kuussa 5 v.! Tosin itse en oikein laske sitä 6 v. kuluneeksi tuon helmikuisen jälkeen :(
Täällä on kamala tuuli pihalla. Pitäisi yrittää lähteä vielä pikkaisen haravoimaan..Mihinkähän päin se tuulee, niin pöläyttäisi mennessään nuo lehdet metsään ;) Ei olisi pahasti enää kesken haravoimiset, mutta mä näen punaista jo sanasta haravointi. En oikein tykkää..Jotenkin niin tylsää puuhaa.
Meillä kans ukko varmaa juo muutaman kaljan ja käydään kahdestaan ajelemassa jossakin, kun tyttökin menee taas mummolaan yöksi. Juhannuksena ei varmaan enää paljon uskalla ottaa ukkokaan, kun siitä ei meillä kuitenkaan ole enää kuin se viikko ellei nyt enää aikaistu..niinkuin se terkkari hiukan epäili..
Mutta nyt viimeiset munkit pois paistumasta ja sitten ulkoilemaan..
~suviande ja öttiäinen 31+1~
Huh, taas on huonosti nukuttu yö takana päin. Mikä ihme mua oikein valvottaa, kun ei ole mitään järjellistä syytä..? Onneksi olen ollut pari päivää vapaalla, eikä työpäiviäkään olisi jäljellä enää kuin kolmen viikon verran. Ensi viikon keskiviikkona on neuvolalääkäri, joten jos nämä unet näin huonoiksi menevät, voi olla, että jään jo aikaisemmin lepäilemään kotiin...
Riitelimme miehen kanssa aamusta, en jotenkin jaksanut kuunnella sitä aikuisen miehen ruikutusta jokaikisestä asiasta, kun ei omakaan olotila ollut kovin hehkeä. Ilma ulkona oli kaunis ja lähdimme kuitenkin koko perheen kanssa ulkoilemaan rannalle ja menimme pistäytymään rantakahvilassakin teellä ja munkilla... :D Sitten tyttö väsähti ja kiukutteli kotimatkan ajan, ihmeesti jaksoikin metsässä ja rannalla kävellä. Nyt nukkuu päiväuniaan tuolla makuuhuoneessa.
Minäkin yritin, että olisin ottanut pienet päiväunet, mutta toinen ylipirteä tytsy masussani oli muuta mieltä. Kauhea möyryäminen alkoi heti kun mamma yritti vähän lepäillä...työnsi pikkuista kantapäätänsä niin, että tuntui, että kohta tulee nahkan läpi koko tyttö! :D Eipä siihen niin kovin kauaa enään olekaan, jännittävää! :D
Minun vappuni sujuu railakkaasti työn merkeissä, olen sekä vapunaaton ja vappupäivän töissä ja siitä kait se aamuinen riitakin sai alkunsa. Mies ei tykkää yhtään siitä, että minulla on vuorotyö,ts. eikä pääse itse siis minnekään juhlimaan sen vuoksi. Vasta oli jokunen viikko sitten jossain opiskelijariennoissa, mutta minun puolestani menköön, jos mummi ottaa tytön hoitoon, mutta itse en voi sille mitään, että minulle on suunniteltu molemmille päiville työvuorot. Täytyy kait etsiä päivätöitä sitten joskus, kun työelämään aikanaan maltan tyttöjeni luolta palailla..
Hauskaa ja railakasta vappua kaikille rouva/neiti Vatsakkaille! :D
t.Saraida + pikkuruinen tyttö rv 27+2
Nyt on sitte vaunut hommattu ja isäntä pääsee rauhaan sen asian tiimoilta ;) Ostettiin sellaset viimevuoden väreissä olevat Brio Nova yhdistelmät. Oli sen verran mukavasti alennettuun hintaan että jopa minä suht nuukana suostuin(rahaa kun ei meillä ylenpalttisesti ole) ja siihen sisälty sadesuoja,hoitolaukku,jalkapeite sekä pehmeä kantopussi jossa siis sellanen kova pohja jonka voi myöhemmin ottaa pois,takuu jopa 2v. Hassu tunne tuli kun kärräsin ne ulos liikkeestä,jotenkin sellainen et tosiaankin meille se vauva on tulossa. Totta kai olen sen tiedostanu hyvinkin jo mut jollain lailla taas tää juttu konkretisoi asiaa lisää. Ens tai ehkä seuraavalla viikolla varmaan pistää äitiyspakkauksen saaminen lisää sitä tunnetta kehiin. Sain muuten päätöksen siitä perjantaina vai oliko se to,sama se. Nyt tekis mieli laittaa hoitokassiin kaikkia tavaroita mutta kun ei ole vielä mitään mitä laittais. Olen tällänen inspiraatio hössö et kun jostakin asiasta saan kauheen inspiksen ni pitäs päästä heti tekeen ja jos asia pitkittyy,saatan ruveta perumaan suunitelmia tai sitten pähkäilen aivan liikaa jolloin omat ajatkset menee jo sekaisin eikä homma etene kun pitäs. Silloin pitää vaan saada uudelleen semmonen touhu kipinä ja ilonen mieli ni johan alkaa tapahtumaan.
Kyllä meilläkin isäntä olutta juo ihan normaaliin tapaan mutta mitään änkyröitä ei pahemmin(max.3 kertaa vuodessa jos sitäkään) enää ole ottanu. Ei minua haittaa vaikka ottaa sillon tällön kaljaa,ei ole mikään alkoholisti. Mielestäni välillä voi sauna- tai talkoo oluen hörppästä ja juhlapyhinä juhlistaakseen kyseistä juhlaa. Siitä en pidä nyt enkä muulloinkaan että hän ottais kovat humalat kun ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa,useimmiten voi vaan riidaksi yltyä.
Että semmosta tällä kertaa,
SurinaS
Aamulla jo piti siitä laittaa, mutta RD iski taas...
Tänä vappuna käymme siskoni luona syömässä kakkua ja sillä aikaa kun miehet vahtivat lapsia, myö istutaan netissä katselemassa kestovaippoja :) Mun mies ei alkoholia käytä, joten ei sitä puolta tarvi miettiä :)
olo on ku sotanorsulla ja alemmuuskompleksi iskee. kuulinpa tänään ne kauniit sanat jotka oli tarkoitettu " vitsiksi" , " LÄSKI" . kiitos vaan tämänkin herjan heittäneelle.
olen polttanu 7vuotta, raskausaikana en yhtään. silti tekee mieli. kun muut poltti, olin naama vääränä kun ois niin tupakkia mieli tehny, mut en antanu itelleni lupaa. olenkin vittumainen ja itsekäs kun mökötän!
selkää jomottaa niin että tuntuu ku muksu tulis pois ennen aikojaan. supistelee. esikoisen kans oli samoja ongelmia näihin aikoihin.
maha tuntuu epämukavalta, niinku koko olemuskin.
hiki, hiivatulehdus, peräpukamia, sattuu selkään...
masentaakin.......
MUT KOVASTA TYÖSTÄ MAAILMAN PARAS PALKKA!
LA 15.7, esikoinen 1.5v
Täällä mä jo kökötän hereillä. Heräsin tossa pikkusen ennen kuutta. ÄLYTÖNTÄ! Ihan vaan muuten,ei ollu pissa hätä tai muuta. Oudon ja ehkä pikkusen ahdistavan unen näin just ennen ku heräsin,mahtokohan se vaikuttaa. Jaahas,pitäskö lukee kirjaa vai millä sais taas ittensä uneen?!? Jos nyt en saa itteäni tainnutettua ni illasta ei tule mitään. Olen sit väsyny jo ennen aikoja ja kylässä pitäs jaksaa valvoa.
SurinaS ja 27+3
mä herään joka aamu 6 maissa, saan juoda rauhassa aamukahvin ennen kuin tyttö herää 7lta. tytön huonoina öinä saatan nukkua niin kauan kuin hänkin eli 7 tai puol 8. jonkun mielestä meillä oli viime yökin " huono yö" kun tyttö valvotti klo 1-3. viikon verran sama peli jatkunut et pimu hereillä/puoli unessa itkee. viime yönä itku oli aika laimeaa ja välillä oli ihan hereillä mut ei ees itkeny. en tiiä mistä yöheräilyt johtuu. poskihampaat on aivan turvoksissa ja ylös on tehnyt yhtä hammasta jo 2 viikkoa siis hammas kuultaa mut ei vaan puhkee.
eilen oltiin pihatalkoissa anoppilassa ja isäntä aloitti siellä vapun vieton. kauheaa myöntää et mä vedin 3 grillimakkaraa kun niitä oli niin runsaasti varattu. eipä tarvinnut syödä illalla mitään. sit tultiin kotiin kun alkoi meidän saunavuoro ja isäntä lähti kavereitten luo. en mä tykkääkään et se kotona itseään humalaan juo vaan parempi et kavereiden kaa eikä tytön nähden.
vein viime ke äitiysraha ja pakkausanomuksen. jännällä ootan kumpi pakkaus tulossa. olisin voinut vitkuttaa 3.5. saakka mutta ei haittaa vaika 05 pakkaus tulee kun en aio kestoilla. meidän kelassa aika nopea palvelu. muistaakseen viimeksi sain paprujen jätöstä pakkauksen 2 viikossa itselle kun olin silloin vasta viikolla 24 tai 25.
kerrankin mä kirjoitan pitkään ku meillä muut vielä nukkuu. mulla on 2 kertaa seksin jälkeen ruvennut mahaan hirveesti sattumaan ja oon istunut sit vessassa varmaan tunnin kun maha on tuntunut löysältä, perjantaina viimeksi tämä tapahtui, luulin jo et nytkö synnytys alkaa kun tuli supistuksia ja maha oli aivan löysällä. aikoinaan esikko lähti syntymään 41+0 seksin ja löysän mahan seuraksena.
sassa 30+5
Muka ollut niin kiirus siivota nuita kaappeja sun muita loukkoja, että en ole edes tänne kerinnyt lueskelemaan vappu tervehdyksiä...
Olen taas ihan puuduksissa yön jäljiltä, kun konkkiin ja olkapäihin pakottaa koko yön.
Siitä sitten vessaan juosta ainakin kerran yössä.
IHANAA olla raskaana??!! =)
Kaippa tämä helpottaa sit kun vauva hieman laskeutuu alaspäin.
Teiltä kyselisin, jotka olette joutunueet olemaan vuodelevossa niin mitä muita oireita teillä on ollut, kuin supparit?
Välillä tuntuu, kun kyykistyy, että paikat " aukeaa" ...aivan kuin synnytyksessä viime metreillä...taidan varmaan kuvitella??!!
Suppareita ei ole ollut, mutta pientä massu kipua joka varmaan on johtunut siitä kun tyttöä nostelee päivät.
No niin nyt jaaritelut sikseen ja hyvät vaput kaikille!!!!
Ihanaa kuulla EelaSofian päässeen kotiin ja kokonaisena!! Mulla on kokemusta sairaalassa makoilemisesta 8 vuoden takaa, jolloin siellä tuli oltua 5,5 viikkoa putkeen, joten tiedän, mitä olet joutunut kokemaan. Meillä vain loppu ei ollut yhtä onnellinen, poika syntyi viikolla 28+5, mutta on onneksi tänään terve tokaluokkalainen :o) Toivottavasti tämä vauva viihtyy vatsassa heinäkuulle asti.
Meillä vappua vietetään siman, munkkien ja grillauksen merkeissä. Appivanhemmat tulivat eilen kylään, joten saan nyt rauhassa istua netissä. Isommat lapset heittelevät vesi-ilmapalloja ulkona ja pienin (1v5kk) yrittää seurata mukana :o)
Oikein mukavaa ja riemukasta vappua kaikille!
Tinka + Nuppu rv 29+1
Heips vaan!
Päätin minäkin tulla lukemaan heinäkuisten pinoa, kun eilinen päivä meni pihalla ollessa, mutta kyllä viime yönä nukutti tosi hyvin :-) Joo, vappuaatto olisi ja meillä juuri grillailtiin ja nyt lapset päikkäreillä, voisi tuota itsekin mennä maate, mutta ajattelin jos menisi terassille istumaan ja nauttimaan auringosta.
Meillä kanssa isäntä ottaa saunakaljan tai kaks ja sitten joskus vähän reilummin, mutta työ on hänellä sellainen että ei paljon tarvii alkoholi-juomien kanssa leikkiä.
Aamupäivällä kävi yllätysvieraita, tosi mukava juttu, tulevan vauvan kummipariskunta lapsineen piipahti, piristi päivääni!
vappu tulee vietettyä kotosalla! Nyt lopettelen ja menen nauttimaan auringosta.
Masussa tuntuu olevan kaikki hyvin, tiistaina olisi lääkärineuvola, saas nähä mitä siellä sanovat.
T:Tupuhupuna
:-) aivan ihana aamu, aurinko paistaa ja linnut laulaa! ja itsekin olen virkeä hyvin nukutun yön jälkeen.
Tänään olisi tarkoitus lähteä kaupungille kävelemään ja ohjelmassa myös ilmeisemmin jäätelön syöntiä ym. lapsien ja isännän kanssa.
T:Tupuhupuna+ rv 27+4
ja hyvää vappua !!
Eelasofie: Hienoa että pikkuinen on vielä päättänyt pysyä yksiössään.
Täällä erittäin rauhallinen vapunaatto takana. Mies taisi ottaa 2 olutta tossa illan aikana. Muuten ei kyllä juhlimisen suhteen eroa viime vuodesta. En ottanut silloinkaan kun Nea oli vasta vajaan 4 kk ikäinen vauveli.
Käväisin viime viikolla neuvolassa lääkärintarkastuksessa. Kyllä voi jäädä käynnistä tyhjä olo, oli sen verran liukuhihna-toimintaa. Vauvalla kaikki hyvin mutta ei edes kokeillut miten päin vauveli masussa on :/ Muutenkin ohitti mun kysymykset suurinpiirtein olan kohautuksella. Onneksi nyt odotan toista joten osaa itte vähän lukea tilanteita :)
Pitäisi lähteä käymään vapputorilla tytön kanssa ja sitten lähteä vierailemaan anopin luona sairaalassa. Oli eilen aamulla mennyt ensiapuun mahakipujen takia ja syy oli ilmeisesti nyrkin kokoinen kasvain tai muu sellainen. Oli sitten otettu sairaalaan sisään ja tiistaina edessä leikkaus. Tuli vähän inhottava olo että viittiikö tässä kauheasti juhliakkaan. Ollaan tuon vierailun jälkeen taas paria informaatiota rikkaampia/viisaampia.
Nyt takaisin aamiutoimien pariin.
Neppe05 rv 28+6 ja Nea 1v 3kk
Pilvinen aamu tänään..?
Viime yö tuli taas nukuttua lastenhuoneen lattialla, likka oli sen verran levoton. Meidän varapatja on sen verran ohut että nyt tiedän miltä ne lonkkakivut tuntuvat...:( häpyluukin oli aamulla hiukkasen kipiä:(
Mies tekee taas todella pitkiä päiviä, joten on turvattava sen yöunet, mutta kunhan taas tahti lievenee, otetaan taas " rajummat" otteet..eli tyttö saa nukahtaa yöllä uudestaan ilman paijaamista..
Masumies pyörii ja hyörii.. eilen kun olin tekstiviestiä laittamassa ystävälle pomppasi puhelin kädestäni vauvan potkun voimasta!! :-) Mulla oli siis kädet nojaamassa mahaani.. Hassua, kyllä mua sitten nauratti!!
Kattelin tossa edellistä raskausseuranta korttia ja totesin että mun sf mitta on 7cm pidempi kun oli tässä vaiheessa tytön kanssa.. pitää vielä kaivaa esiin pojan aikanen kortti, sillon olin meinaan kanssa kun jalkapallon niellyt aika aikasin!
Tänään on kauppapäivä, eli ostetaan kaapit täyteen safkaa ja tietty jotain vappuherkkuja. Lisäksi taidan käydä pikkasen kurkkaamassa vaatekauppoihin, jos muksut vaan jaksaa..
Wappusuunnitelmia ei ole muuta kuin vappupäivänä lähdemme perinteisen Ullanlinna piknik-reissun sijaan ystäville kylään. En todella halua " juosta" likkasen, 1.5v, perässä kuseksivien massojen seassa, joten päätettiin jättää kaupunkivisiitti tekemättä..
Sen sijaan grillaillaan ja syödään omatekemää perunasalaattia, nami, lapsille olen luvannut keksiä jotakin hauskaa naposteltavaa tippaleipien ja munkkien lisäksi!
Mitäs te muut?
Ukko on vapaalla vappupäivänä, ja hitto kun otti päähän heti aamusta kun rupes inventoimaan viinakaappiamme ja totes et kaljaa pitää ostaa, muuta on.. Ärsytti vaan kun tuntuu et se on se tärkein koko vapussa. Sillä on sit kuitenkin ihan normaali työpäivä tiistaina, mut varas mut lähtemään viemään ti-aamuna auto renkaiden vaihtoon..
En muutenkaan ole ihan sinut viinan läträämisen kanssa, ite kun en juo muutenkaan. Mielestäni on ok juoda ja nauttia, mutta kun ollaan lasten kanssa, en jaksa kauheesti kattella... ( Mieheni siis EI ole juoppo, eikä vedä mitään örmykännejä, mua vaan sen ylipirteys, kun tiedän sen johtuvan viinasta, häiritsee..)
Tulipa vuodatettua...
Hauskaa lauantaipäivää kamut!!
maryanne + poika 29+5