Vierailija

Siis tuo ruoska on siellä välissä lainausmerkeissä oman etu- ja sukunimen välissä. En voi sille mitään, että tulee mieleen ainoastaan elämäm koulu wt-mies?

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Nojoo, en ole kellään sivistyneemmällä ja normaalilla, kohteliaalla miehellä (tai naisella) noita ihania lempinimiä nähnyt facessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nojoo, en ole kellään sivistyneemmällä ja normaalilla, kohteliaalla miehellä (tai naisella) noita ihania lempinimiä nähnyt facessa :D

Jos nyt kuitenkin omistaa tiskikoneen, niin kaikki ei välttämättä tarvitse mitään hupatossua kotiin laukomaan kohteliasuuksia pinkit shortsit jalassa. Kyllä noita lempinimiä löytyy esim. yrtittäjiltä, eli ei se nyt tarkoita, että on jotenkin erikoistunut elämänkouluun. Voisin kuvitella, että nostelee puntteja ja on ehkä harrastanutr jotain tasistelulajeja. Enemmän viittaa siihen, että ns. kovia ja isoja jätkiä on ystäväpiirissä. Tuskin on runopoika riimeistä huolimatta.

Vierailija

Voi olla lapsuuden/ nuoruuden lempinimi, jonka laittanut esille että tutut tunnistavat !  Minulla on juuri näin, nimeni on tyyliä Pia "Pippuri" Virtanen os. Häkkinen ja tuo "pippuri" on lempinimeni ala-asteelta asti.

Vierailija

Käsittääkseni Facessa nimessä ei voi olla lainausmerkkejä. Saatan toki olla väärässäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla lapsuuden/ nuoruuden lempinimi, jonka laittanut esille että tutut tunnistavat !  Minulla on juuri näin, nimeni on tyyliä Pia "Pippuri" Virtanen os. Häkkinen ja tuo "pippuri" on lempinimeni ala-asteelta asti.

Oletko Minttu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on hankkiutunut näistä eroon ala-asteen jälkeen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat