Vierailija

Mikä sielä on paremmin kuin muualla?
Kysyy maalainen.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Paremmuudesta en tiedä, mutta viihdyn Helsingissä. Täällä on työ, perhe, ystävät, ihana koti, vene, siirtolapuutarhamökki ja paljon kaikkea kivaa tekemistä.

Vierailija

Monta ihmistä. Kaikki eivät tunne minua. Laajat kirjastot, paljon konsertteja, taidetta, tapahtumia ja Helsinki-Vantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaa kivalta. Haaveilen itsekin sinne muutosta, maalla on rauhallista, mutta todella tylsää, kulttuurimenot hyvin vähissä. Keksimällä saa keksiä mitä tekisi.

Vierailija

Mikä on paremmuutta ja mikä ei, se riippuu arvioijasta.

Minulle siellä on töitä (jos yhdestä firmasta loppuu, löytyy lisää toisesta), harrastusmahdollisuuksia, kulttuuritarjontaa, hyviä ja erilaisiaruokaravintoloita, kaikki lähellä, helppo lähteä ulkomaille reissuun kun on lentokenttä lähellä ja hyvät ulkoilumaastot. Usein sanotaan, että maalla on luonto lähellä, mutta monessa paikassa se tarkoitaa pelkkää umpimetsää. Jos haluat lenkkeillä tai pyöräillä, ajat jotain ison tien vartta ensin yhteen suuntaan ja sitten samaa tietä takaisin. Itse tykkään lenkkeillävaikkapa meren rannalla tai kävellä opastetuilla poluilla Nuuksion metsissä.

Vierailija

Täällä riittää kivoja paikkoja varsinkin kesällä. On mukavaa kun ei tarvitse matkustaa kauas nähdäkseen jotain uutta. Löytyy kaupungin vilinää, luonnonrauhaa, liikuntamahdollisuudet ovat kattavat ja kulttuurissa on valinnanvaraa. Pidemmälle matkustaminen onnistuu myös helposti ja tuo täällä asumiseen lisämukavuutta ainakin meidän perheelle.

Vierailija

No plussiksi asumisessa sanoisin, että täällä on oman alan töitä, paljon tapahtumia, toimiva joukkoliikenne, paljon kivoja puistoja.

Vierailija

Miksei Jätkäsaari ole ämmäsaari? :D :D

Kovin monelta ei lähde tuollaista juttua...

Vierailija

Asuisin mielelläni maalla, mutta maalaispitäjissä ei ole oman alani töitä. Kehyskuntiin voisi tietysti muuttaa, mutta ei huvita seisoa ruuhkassa joka aamu muiden pendelöijien kanssa. Monipuoliset harrastusmahdollisuudet ja tapahtumatarjonta on ihan mukavia kanssa, mutta ilman niitä pärjäisin kyllä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat