Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa käynti - yksin / yhdessä / millä kokoonpanolla?

Vierailija
16.07.2008 |

Tuli tuosta "päivärytmi"ketjustani mieleen, kun tuntuu että me ollaan kai sitten ainoita, joissa käydään kaupassa usein myös yhdessä, että tosiaanko kaikki muut aina käy erikseen??

Syitä miksi on kiva käydä (myös) yhdessä

- mies käy kyllä yksinkin, mutta se ei aina osaa tuoda kaikkea (juu olen kirjoittanut tarkat kuvaukset listaan ja mistä ne löytyy, juu samoja tuotteita käytetty kymmenen vuotta, mutta se on joskus niin MIES...)

- itse inhoan käydä yksin, kun 5, kohta 6 h perheelle saa raahata niin HULLUNA tavaraa ettei niitä ole kiva yksin pakata ja kärrätä. Vähintäänkin sitten pakotan 13-v.:n mukaan "kauppaorjaksi" jos saan lähtemään. :-)

- päivällä voisin käydä myös puistoreissujen yhteydessä (ja varmaan kohta taas käynkin), mutta rattaisiin ei paljon tavaraa mahdu, eli lähinnä täydennystä pikkukaupoista...

-> muuten pyrin että käytäisiin vain 2 krt viikossa tekemässä isot ostokset

- yhdessä miehen kanssa on myös kiva suunnitella samalla, mitä tehdään, oisko jotain hankintoja, mitä ostetaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tekee meillä ruuatkin lähes poikkeuksetta. Minä en tiedä mitä meillä kotona on kaapeissa saatika mitä viikonlopuksi tarvitaan. Mies meillä ominut koko keittiön, mutta en valita :)

Lähden kyllä toisinaan mukaan kauppaan kärrejä työntämään tai jos tarttee samalla ostaa jotain muutakin kuin ruokaa. Lähikaupassa saatan käydä joskus täydentämässä jääkaappia, just maitoa, leipää ja jogurttia, sitä hedelmäpommia ;) mistä joku jo mainitsi. Että joskus näinkin päin.

Vierailija
22/24 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies lapsen ( 2 v. ) kans, minä lapsen kans, minä yksin, mies yksin tai koko perhe. Tällä hetkellä enemmän mies lapsen kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä varmaan enemmän kuin minä. Siis kotona. Töissä teen kyllä ruokaa koko ajan, koska olen kokki, mutta.... Mies siis kantaa nyt pääasiallisen vastuun kodista ja lapsesta, kun on koti- isänä ja minä töissä.

Vierailija
24/24 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tietäisi, mitä ruokiin laitetaan, ei ole niitä aineksia ruokiinkaan.

Meillä ruoan laitan minä, joten kaupassakin käyn minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi