Vierailija

Kiinnostaa tietää.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (15)

Kerrostalokyttääjä

Lukkoliikkeet eivät tee sitä, koska menettäisivät myyntioikeutensa ja yksityiselle ihmiselle se vaatii ammattitaitoa ja kalliita laitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen tarkoitat?

Taloyhtiössä on Abloy Sento ja minulla on metallityökaluja ja taitoja käyttää niitä. Tuleeko minulle sanktioita jos kopioin itselleni, omaan käyttöön, muutaman vara-avaimen?

Vierailija

Mallisuojan omistaja voi oikeusteitse hakea korvausta. Jos joku lukkoliike tuollaista alkaisi tekemään luvattomasti niin se olisi hyvin äkkiä entinen lukkoliike.

Vierailija

Ei sitä edes tee lukkoliike. Kyllä meidän piti sentoavaon tilauttaa isännöitsijän kautta ja se tuli abloylta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sitä edes tee lukkoliike. Kyllä meidän piti sentoavaon tilauttaa isännöitsijän kautta ja se tuli abloylta.

Niin mutta AP on itse kopioimassa avaimensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiössä on Abloy Sento ja minulla on metallityökaluja ja taitoja käyttää niitä. Tuleeko minulle sanktioita jos kopioin itselleni, omaan käyttöön, muutaman vara-avaimen?

Kiellettyä ihan samalla tavalla kuin viinan polttaminen kotona, ylinopeuden ajaminen, toisten ihmisten tappaminen jne. Eli et saa tehdä noin, riippumatta mitä pystyisit tekemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiellettyä ihan samalla tavalla kuin viinan polttaminen kotona, ylinopeuden ajaminen, toisten ihmisten tappaminen jne. Eli et saa tehdä noin, riippumatta mitä pystyisit tekemään.

Ei, se ei ole kiellettyä. Patentti koskee vain ammattimaista käyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et teetä/pyydä niitä lisää ihan virallista reittiä isännöitsijän kautta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et teetä/pyydä niitä lisää ihan virallista reittiä isännöitsijän kautta?

Koska en halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.

Aihiota ei myydä vapaasti.

Kuka on puhunut aihiosta mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika velho olet sitten, kannattaisiko jättää päivätyö ja alkaa tekemään esim kultasepäntöitä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat